Agencja komunikacji marketingowej ONE House ponownie nawiązuje współpracę z marką odzieżową Sinsay (należącą do LPP). Kampania „Back to School” wystartowała w sierpniu 2024 roku w Polsce i Rumunii. Działania, które w Polsce obejmują telewizję, serwisy VOD oraz nośniki reklamy zewnętrznej, a w Rumunii kampanię telewizyjną, potrwają do końca września 2024 roku.
Kampania „Back to School” ma na celu wsparcie rodziców i uczniów w przygotowaniach do nowego roku szkolnego, promując szeroką gamę ubrań oraz artykułów szkolnych i domowych dostępnych w sklepach Sinsay, idealnych do stworzenia kompleksowej wyprawki szkolnej.
To trzecia kampania telewizyjna realizowana przez ONE House dla marki Sinsay. Współpraca rozpoczęła się w sierpniu 2022 roku i od tego czasu nieustannie się rozwija. W 2024 roku agencja rozszerzyła swoje działania o rynek rumuński, gdzie odpowiada za realizację kampanii w telewizji.
W ramach kampanii „Back to School” ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów w TV na obu rynkach, a dodatkowo w Polsce zajmuje się także zakupem przestrzeni reklamowej w VOD oraz OOH.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z możliwości dalszej współpracy z Sinsay w ramach kolejnej kampanii. To dla nas duże wyróżnienie, które świadczy o naszym zaangażowaniu i skuteczności w realizacji kampanii reklamowych. Naszym celem jest wspieranie marki Sinsay w umacnianiu jej pozycji zarówno w Polsce, jak i na innych rynkach europejskich – mówi Marcin Piecewicz, CEO ONE House.
Dodatkowo, przy wsparciu agencji reklamowej oS3, która należy do Grupy ONE House, na bazie przeprowadzonych badań etnograficznych opracowano psychografię person zakupowych oraz założenia strategiczne do brand booka marki.
Źródło: ONE House