logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Back to School: Kampania Sinsay w Polsce i Rumunii

  PR 02.09.2024, przeczytano 308 razy
ilustracja

Agencja komunikacji marketingowej ONE House ponownie nawiązuje współpracę z marką odzieżową Sinsay (należącą do LPP). Kampania „Back to School” wystartowała w sierpniu 2024 roku w Polsce i Rumunii. Działania, które w Polsce obejmują telewizję, serwisy VOD oraz nośniki reklamy zewnętrznej, a w Rumunii kampanię telewizyjną, potrwają do końca września 2024 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-back-to-school%3A-kampania-sinsay-w-polsce-i-rumunii,405506,artykul.html

Kampania „Back to School” ma na celu wsparcie rodziców i uczniów w przygotowaniach do nowego roku szkolnego, promując szeroką gamę ubrań oraz artykułów szkolnych i domowych dostępnych w sklepach Sinsay, idealnych do stworzenia kompleksowej wyprawki szkolnej.

To trzecia kampania telewizyjna realizowana przez ONE House dla marki Sinsay. Współpraca rozpoczęła się w sierpniu 2022 roku i od tego czasu nieustannie się rozwija. W 2024 roku agencja rozszerzyła swoje działania o rynek rumuński, gdzie odpowiada za realizację kampanii w telewizji.

W ramach kampanii „Back to School” ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów w TV na obu rynkach, a dodatkowo w Polsce zajmuje się także zakupem przestrzeni reklamowej w VOD oraz OOH.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z możliwości dalszej współpracy z Sinsay w ramach kolejnej kampanii. To dla nas duże wyróżnienie, które świadczy o naszym zaangażowaniu i skuteczności w realizacji kampanii reklamowych. Naszym celem jest wspieranie marki Sinsay w umacnianiu jej pozycji zarówno w Polsce, jak i na innych rynkach europejskich – mówi Marcin Piecewicz, CEO ONE House.

Dodatkowo, przy wsparciu agencji reklamowej oS3, która należy do Grupy ONE House, na bazie przeprowadzonych badań etnograficznych opracowano psychografię person zakupowych oraz założenia strategiczne do brand booka marki.

Źródło: ONE House

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PSPR Day 2024 pod hasłem „Back to the Future”
Najbardziej aktualne case studies z branży PR, debata ekspercka oraz studio podcastowe - znamy program PSPR Day 2024, konferencji merytorycznej Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Wydarzenie odbędzie się w piątek,18 października 2024 r. w Warszawie. W jubileuszowym, trzydziestym roku funkcjonowania organizacji, coroczne spotkanie branży PR odbędzie się pod hasłem Back to the...
Ambasadorzy marki Kontakt-Simon z wizytą w siedzibie Simon w Barcelonie
Barcelona, miasto pełne architektonicznych perełek, artystycznych inspiracji i innowacyjnego ducha, stała się miejscem wyjątkowej wizyty dla Ambasadorów marki Kontakt-Simon. W stolicy Katalonii, gdzie tradycja łączy się z nowoczesnością, ambasadorzy mieli okazję nie tylko zgłębić historię i innowacje marki Simon, ale również czerpać inspirację z najnowszych...
Rebranding Greencell: bliżej stylu życia odbiorców
Użytkownicy akcesoriów do ładowania sygnowanych znakiem Greencell odkryją swoją ulubioną markę w nowej, bardziej przystępnej odsłonie. Producent rozwiązań usprawniających codzienne aktywności zaprezentował właśnie efekty rebrandingu, napędzanego hasłem Smarter Everyday! 
Jesienna kampania marki Profi: To jest ten smak!
Marka Profi, lider* na rynku pasztetów w Polsce, wkracza w jesień z nową kampanią mediową prowadzoną pod hasłem „TO JEST TEN SMAK!”. Celem zaplanowanych działań jest zaprezentowanie odświeżonej identyfikacji marki oraz wzbudzenie zainteresowania młodszej grupy konsumentów. Kampania, która rozpoczęła się z początkiem października br., nawiązuje...
Czas na gotowe zupy! - jesienna kampania JemyJemy
Marka JemyJemy, lider* na rynku zup gotowych z półki, wraz z początkiem października rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social media oraz aktywności w punktach sprzedaży. Celem zaplanowanych działań jest dalsze budowanie świadomości, rozpoznawalności oraz wizerunku marki jako nowoczesnej i podążającej za trendami rynkowymi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764