logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Backup Events i 180heartbeats + Jung v Matt wychodzą z ofertą eventów

  PR 19.02.2021, przeczytano 1082 razy
ilustracja

Kamil Caliński i Gabriela Rolka, twórcy agencji Backup Events dołączyli do 180heartbeats + JUNG v MATT. Agencje łączą kompetencje by rozwijać ofertę eventów typu “end to end solution” z akcentem na transformację digital i mierzalne efekty dla marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/backup-events-i-180heartbeats-%2B-jung-v-matt-wychodza-z-oferta-eventow,390283,artykul.html

Caliński został business & experience marketing directorem. Wspólnie z dotychczasowym liderem Łukaszem Deoniziakiem, zarządzają nowym działem eventowym. Rolka wspiera ich jako event director. Korzystają także z zaplecza kompetencyjnego 180heartbeats +JUNG v MATT, czyli łącznie kilkudziesięciu osób ze strategii, kreacji i designu, Social Mediów & PR, a także w zależności potrzeb - ze sprawdzonych partnerów zewnętrznych. W sumie obie marki mają na koncie setki eventów, a przez ostatnie sześć lat razem odpowiadały za wydarzenia dla Nike czy Burger King. Wspólne portfolio to teraz m.in.: Vogue Polska, Citroen, Peugeot, DS, Bizuu, innogy, Huawei, Unilever, IAB Polska, Red Bull, Vans, New Balance, Lee, Wrangler.

Połączone siły stawiają na nową jakość, będącą odpowiedzią na rosnącą potrzebę łączenia wydarzeń offline i online.

- Świat “nowej normalności” nie dzieli już eventów na online czy offline - uważa Marcin Gaworski, chief executive officer & partner 180heartbeats + JUNG v MATT. - Obie formy się przenikają. Chcemy wykorzystać obecny czas ograniczeń, mocno wejść na rynek digitalowych produkcji eventowych i dobrze przygotować się na ożywienie branży - dodaje.

Pierwszym krokiem jest opracowywane przez eventy i technologię 180heartbeats kompleksowe rozwiązanie do realizacji wydarzeń online - Customer Data& Experience Platform. Umożliwi mierzenie ich efektywności i  personalizację, gwarantując bezpieczeństwo danych oraz interakcję użytkowników nie tylko na poziomie strony, ale także podczas transmisji online. Jeden zespół realizacyjny na każdym etapie współpracy - zadziała tu jak eventowy One Stop Shop.

Podejście zakłada także tworzenie eventów zgodnie z autorską ideą agencji czyli Creating Brand Excitement. Tak powstał koncept “Niezniszczalna Tęcza” dla Ben&Jerry’s (nagrodzona m.in. Effie i Cannes Lions w kategorii event), czy YouTube Brandcast* uznane przez branżowych dziennikarzy jako jedno z ciekawszych wydarzeń pandemii.

- Wydarzenie powinno ekscytować, przyspieszać bicie serc - wyjaśnia Łukasz Deoniziak, experience director 180heartbeats + JUNG v MATT. - Dlatego staramy się zapewnić odbiorcom unikalne przeżycia zarówno przed eventem - w mediach społecznościowych, w trakcie - poprzez prezentowanie odważnych idei i szyte na miarę innowacyjne technologie, jak i po, kiedy dbamy o atrakcyjny branded content. W naszym wydaniu to angażujące doświadczenia, które przyciągają i utrzymują uwagę, są szeroko komentowane i śledzone w mediach - podkreśla.

Ważne w myśleniu o eventach w 180 są strategiczne cele marki.

- Dogłębne zrozumienie sytuacji, kreatywne rozwiązania, oryginalny design, wykorzystanie najnowszych technologii sprawiają, że osiągamy ponadprzeciętne efekty mierzone ekwiwalentem mediowym czy satysfakcją uczestników - wskazuje Kamil Caliński, business & experience marketing director 180heartbeats + JUNG v MATT.

Ponadto realizacja eventów w 180heartbeats + JUNG v MATT to także od blisko trzech lat dążenie do zeroemisyjności i działanie w duchu “climate neutral”. Zespół używa materiałów wielokrotnego użytku oraz podlegających recyklingowi, w miarę dostępności na danym obszarze korzystają z zielonej energii. Przykładem był choćby zasilany za pomocą energii z paneli fotowoltaicznych Zero Emission Store innogy.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

Dodatkowe informacje:

* Google po raz pierwszy zaprezentowało dane dotyczące oglądalności YT w Polsce, a także nowe narzędzia dla reklamodawców.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764