logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Backup Events i 180heartbeats + Jung v Matt wychodzą z ofertą eventów

  PR 19.02.2021, przeczytano 1080 razy
ilustracja

Kamil Caliński i Gabriela Rolka, twórcy agencji Backup Events dołączyli do 180heartbeats + JUNG v MATT. Agencje łączą kompetencje by rozwijać ofertę eventów typu “end to end solution” z akcentem na transformację digital i mierzalne efekty dla marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/backup-events-i-180heartbeats-%2B-jung-v-matt-wychodza-z-oferta-eventow,390283,artykul.html

Caliński został business & experience marketing directorem. Wspólnie z dotychczasowym liderem Łukaszem Deoniziakiem, zarządzają nowym działem eventowym. Rolka wspiera ich jako event director. Korzystają także z zaplecza kompetencyjnego 180heartbeats +JUNG v MATT, czyli łącznie kilkudziesięciu osób ze strategii, kreacji i designu, Social Mediów & PR, a także w zależności potrzeb - ze sprawdzonych partnerów zewnętrznych. W sumie obie marki mają na koncie setki eventów, a przez ostatnie sześć lat razem odpowiadały za wydarzenia dla Nike czy Burger King. Wspólne portfolio to teraz m.in.: Vogue Polska, Citroen, Peugeot, DS, Bizuu, innogy, Huawei, Unilever, IAB Polska, Red Bull, Vans, New Balance, Lee, Wrangler.

Połączone siły stawiają na nową jakość, będącą odpowiedzią na rosnącą potrzebę łączenia wydarzeń offline i online.

- Świat “nowej normalności” nie dzieli już eventów na online czy offline - uważa Marcin Gaworski, chief executive officer & partner 180heartbeats + JUNG v MATT. - Obie formy się przenikają. Chcemy wykorzystać obecny czas ograniczeń, mocno wejść na rynek digitalowych produkcji eventowych i dobrze przygotować się na ożywienie branży - dodaje.

Pierwszym krokiem jest opracowywane przez eventy i technologię 180heartbeats kompleksowe rozwiązanie do realizacji wydarzeń online - Customer Data& Experience Platform. Umożliwi mierzenie ich efektywności i  personalizację, gwarantując bezpieczeństwo danych oraz interakcję użytkowników nie tylko na poziomie strony, ale także podczas transmisji online. Jeden zespół realizacyjny na każdym etapie współpracy - zadziała tu jak eventowy One Stop Shop.

Podejście zakłada także tworzenie eventów zgodnie z autorską ideą agencji czyli Creating Brand Excitement. Tak powstał koncept “Niezniszczalna Tęcza” dla Ben&Jerry’s (nagrodzona m.in. Effie i Cannes Lions w kategorii event), czy YouTube Brandcast* uznane przez branżowych dziennikarzy jako jedno z ciekawszych wydarzeń pandemii.

- Wydarzenie powinno ekscytować, przyspieszać bicie serc - wyjaśnia Łukasz Deoniziak, experience director 180heartbeats + JUNG v MATT. - Dlatego staramy się zapewnić odbiorcom unikalne przeżycia zarówno przed eventem - w mediach społecznościowych, w trakcie - poprzez prezentowanie odważnych idei i szyte na miarę innowacyjne technologie, jak i po, kiedy dbamy o atrakcyjny branded content. W naszym wydaniu to angażujące doświadczenia, które przyciągają i utrzymują uwagę, są szeroko komentowane i śledzone w mediach - podkreśla.

Ważne w myśleniu o eventach w 180 są strategiczne cele marki.

- Dogłębne zrozumienie sytuacji, kreatywne rozwiązania, oryginalny design, wykorzystanie najnowszych technologii sprawiają, że osiągamy ponadprzeciętne efekty mierzone ekwiwalentem mediowym czy satysfakcją uczestników - wskazuje Kamil Caliński, business & experience marketing director 180heartbeats + JUNG v MATT.

Ponadto realizacja eventów w 180heartbeats + JUNG v MATT to także od blisko trzech lat dążenie do zeroemisyjności i działanie w duchu “climate neutral”. Zespół używa materiałów wielokrotnego użytku oraz podlegających recyklingowi, w miarę dostępności na danym obszarze korzystają z zielonej energii. Przykładem był choćby zasilany za pomocą energii z paneli fotowoltaicznych Zero Emission Store innogy.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

Dodatkowe informacje:

* Google po raz pierwszy zaprezentowało dane dotyczące oglądalności YT w Polsce, a także nowe narzędzia dla reklamodawców.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764