logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Badania i pomiar efektów w public relations

   19.07.2010, przeczytano 5065 razy
ilustracjastrzałka

Na rynku wydawniczym ukazała się nowa publikacja "Badania i pomiar efektów w public relations". Wśród autorów znajdują się naukowcy i praktycy zajmujący się badaniami i public relations: dr Dariusz Tworzydło, Zbigniew Chmielewski, Anna Miotk, Sebastian Bykowski, Artur Kotliński, Maciej Siejewicz, Małgorzata Wydrzyńska, Wojciech Szymański i Agnieszka Urban.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/badania-i-pomiar-efektow-w-public-relations,10965,artykul.html

Książka, którą oddajemy w Państwa ręce, jest adresowana do wszystkich, którzy w realizacji zadań związanych z komunikacją społeczną pragną opierać się na empirycznej wiedzy, którzy przed zaplanowaniem działań chcą przeprowadzić rzetelną diagnozę stanu wyjściowego, monitorować procesy, a także tych, którzy rozumieją potrzebę ewaluacji zakończonych działań - podkreślają we wstępnie do publikacji dr. Dariusz Tworzydło i Zbigniew Chmielewski, redaktorzy opracowania.

Pożytek z lektury mogą wynieść również badacze zajmujący się dotychczas nieco innymi obszarami, chcący zapoznać się ze specyfiką badań w PR, a także osoby rozpoczynające swoją przygodę z public relations. Nie jest to bowiem pozycja hermetyczna, czysto teoretyczna i zrozumiała wyłącznie dla specjalistów. Przeciwnie, może stanowić przydatny, praktyczny podręcznik poruszania się po public relations w aspekcie badań i oceny jego efektów, stosowanych technik, praktycznych wskazówek organizacyjnych. Szczegóły dotyczące książki znajdują się na stronie Wydawcy: www.newsline.pl/zamow-ksiazke-2/

Źródło: NewsLine
  

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Werbe!Punkt zadebiutował na rynku niemieckim
Pierwszy numer Werbe!Punkt trafil już na biurka 5000 aktywnych agencji reklamowych i dystrybutorów w Niemczech. Jesteśmy przekonani, że to wydawnictwo stanie się cennym źródłem wiedzy i inspiracji dla wszystkich zaangażowanych w świat reklamy.
Short social video i budowanie obecności marki w mediach społecznościowych
150 miliardów dolarów rocznie – tyle w 2028 roku mają wynosić rosnące systematycznie nakłady na reklamy w formie short videos[1]. Wprowadzone przez TikTok krótkie filmy kręcone w orientacji pionowej szybko awansowały z referencyjnej formy komunikacji Generacji Z na jedną z najbardziej atrakcyjnych także...
Krok po kroku przez przetargi z influencerami: przewodnik
Zapraszamy do lektury najnowszej publikacji Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska. To kolejna część dobrych praktyk z zakresu influencer marketingu, którą przygotowali najlepsi eksperci z branży. Tym razem dzielą się oni wiedzą na temat tego, jak krok po kroku prowadzic przetargi z influencerami. 
IAB Polska: Jak wykorzystać AI w marketingu w 2024 r.
Rozwój sztucznej inteligencji powoduje radykalne zmiany w światowej gospodarce, generując potencjalnie nawet 7-procentowe wzrosty światowego PKB[1]. AI otwiera również niespotykane dotąd możliwości także dla branży digitalowej. Szalona dynamika rozwoju narzędzi AI i wzrostu ich popularności sprawia, że branża zadaje sobie pytania już...
Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024 IAB Polska
Zapraszamy do pobrania Przewodnika po sztucznej inteligencji 2024 przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej AI IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące wdrożenia AI w firmie pod kątem  działań marketingowych. Publikacja dostępna jest w dwóch wersjach – jako interaktywny dokument online oraz klasyczny pdf.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764