Ruszyło coroczne badanie „Attitudes to Programmatic Advertising Survey 2024” - to dziesiąta edycja tego badania prowadzonego przez IAB Europe. Do wypełnienia krótkiej ankiety zapraszamy wszystkich uczestników ekosystemu reklamy programmatic. Termin upływa 26 lipca 2024 r.
Ankietę adresujemy do osób, które są angażowane w proces programmatic od strony sprzedawców, kupujących powierzchnię, dostawców technologii oraz osób planujących kampanie. Dzięki Waszej opinii będziemy mogli poznać najnowsze trendy.
Wypełnienie ankiety trwa około 10 minut i jest anonimowe. Termin upływa 26 lipca 2024.
Biorąc udział w badaniu “Attitudes to Programmatic Advertising Survey 2024“, pomożesz dostarczyć dane na remat kluczowych obszarów zainteresowań, takie jak:
Wykorzystanie Programmatic dla różnych formatów: Trendy w reklamie display, mobilnej i wideo.
Szanse i przeszkody: kluczowe czynniki wpływające na inwestycje programmatic.
Modele operacyjne: różne modele stosowane obecnie w reklamie programatycznej.
Strategia pomiaru i danych: skuteczne strategie pomiaru danych.
Przyszłość inwestycji programatycznych: prognoza nadchodzących trendów.
Respondenci będą mogli otrzymać kopię wyników.
Wyniki badania zostaną zaprezentowane również na DMEXCO 2024, aby interesariusze z branży mogli poznać trendy i zmiany kształtujące europejską branżę programmatic.
- Zeszłoroczny raport: Zeszłoroczny raport
- Ankieta
Źródło: IAB Polska