logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Czego Polacy szukają w internecie przed Wielkanocą?

  PR 16.04.2019, przeczytano 295 razy

Wielkanoc to jedne z najważniejszych świąt w kalendarzu. Spędzamy je zazwyczaj w rodzinnym gronie, więc spotkanie poprzedza wiele przygotowań – gotowanie i przygotowywanie ozdób świątecznych czy kartek z życzeniami. Inspiracji szukamy oczywiście w internecie, a w razie jakichkolwiek wątpliwości – zwracamy się do wyszukiwarki Google.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/czego-polacy-szukaja-w-internecie-przed-wielkanoca,382113,artykul.html

Wielkanoc to święto ruchome, które przypada na pierwszą niedzielę po paschalnej pełni księżyca, czyli między 22 marca, a 25 kwietnia. Nie dziwi więc fakt, że wielu zwraca się do wyszukiwarki, szukając tegorocznej daty. Jednak, co ciekawe, największą popularnością cieszą się zapytania o potrawy na  świąteczny stół oraz życzenia.

Najważniejsze jest jedzenie

Zestawienie często wyszukiwanych fraz dominują kulinaria. Wielu internautów pyta o jajka faszerowane - niezbędnik wielkanocny w wersji „podrasowanej”. Szukano ich już prawie ćwierć miliona razy! Dużym zainteresowaniem (ponad 200 000 wyszukań) cieszy się ogólne hasło - potrawy wielkanocne. Polacy pytają również o bardziej sprecyzowane inspiracje na posiłki, takie jak sałatki (prawie 270 000 wyszukań), mięsa, ciasta (prawie 165 000 zapytań), babeczki, muffinki czy śniadanie wielkanocne. Poszukiwane są również przepisy na konkretne potrawy - mazurek wielkanocny (90 500 wyszukań), żurek (165 000 zapytań), paschę, czy babkę piaskową. Coraz większą popularnością cieszą się też dania w wersji wegańskiej oraz wegetariańskiej.

Wszystkiego…

Wielkanoc to czas, gdy cała rodzina zbiera się razem. Tym, którzy nie mogą być z nami, chcemy przesłać ciepłe myśli. Dlatego w internecie szukamy propozycji kartek świątecznych oraz życzeń (i  jedno, i  drugie zostało wyszukane 135 000 razy), w tym śmiesznych, rymowanych oraz po  niemiecku. Dbamy też o najmłodszych, aby się nie nudzili – z myślą o nich poszukujemy kolorowanek (prawie 50 000 zapytań), animacji, gier, bajek oraz zagadek.

Zależy nam na tym, aby wprowadzić się w świąteczny nastrój, dlatego szukamy inspiracji na ozdoby wielkanocne. Najczęściej poszukujemy tych ręcznie robionych (DIY, w szczególności quillingu, czyli techniki tworzenia ozdób papierowych), a także metod plecenia wianków.

Z dala od domu

Wiecznie zapracowani chcą wykorzystać wolne dni i wyjechać z dala od miasta. W związku z tym poszukują pomysłów na spędzenie świąt wielkanocnych w górach lub nad morzem, gdzie będą mogli odetchnąć, wypocząć i nie przejmować się przygotowaniami do świąt.

Wyszukiwarka Google to oprócz skarbnicy inspiracji miejsce, w którym znajdziemy odpowiedź na każdą wątpliwość. To do niej więc kierują się dociekliwi, zadający pytania „Kiedy przychodzi zając?”, „Dlaczego Wielkanoc jest świętem ruchomym?”, „Ile trwa wielki post?” oraz „Co do koszyka?”.

Jak możemy zauważyć, w internecie szukamy inspiracji na ozdoby świąteczne oraz przepisów na wielkanocne potrawy. Zdecydowanie mniej zapytań dotyczy tradycyjnych sposób na spędzanie świąt - królują nietypowe formuły jak wyjazdy czy tworzenie wianków.

Źródło: MBridge

www.mbridge.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

138 milionów funtów będzie kosztować kampania informacyjna, która ma pomóc między innymi przedsiębiorcom przygotować się na utrudnienia związane z tak zwanym twardym brexitem[1]. Daily Telegraph określił tę akcję jako największe tego typu działanie od czasów drugiej wojny światowej. Dodatkowo brytyjski rząd ma przeznaczyć jeszcze w tym roku...
Polskie firmy VR przodują na liście najlepszych na świecie
Rozwiązania z zakresu wirtualnej rzeczywistości zyskują w Polsce na popularności. Narzędzia VR coraz częściej wykorzystywane są nie tylko w grach, lecz także w biurach architektonicznych czy firmach meblowych. Polskie firmy eksperymentują z nowatorskimi narzędziami i uczestniczą w realizacji projektów VR, które cieszą się globalną popularnością.
Obchodzony dziś Dzień Pracoholików to świetna okazja, żeby przyjrzeć się, jak wygląda podejście Polaków do pracy i czy umiemy znaleźć tzw. work-life balance. Według danych OECD Polska jest w czołówce państw europejskich pod względem liczby przepracowanych godzin z wynikiem średnio 1792 godzin rocznie. Wyprzedzają nas jedynie Rosja i Grecja. Psycholodzy...
Firmy transportowe hamują, są w najgorszej sytuacji od prawie 5 lat. W lepszych nastrojach budownictwo i produkcja W III kwartale br. nastroje przedsiębiorców w poszczególnych branżach są zróżnicowane.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764