logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

INFOGRAFIKA: Jakie lody wybierali polscy internauci?

  PR 13.09.2018, przeczytano 559 razy
ilustracjastrzałka

Koniec lata to idealny czas na podsumowanie wyborów internautów dotyczących lodów. Jakie smaki królowały podczas upalnego lata? Ile wzmianek o tym przysmaku pojawiło się w czasie wakacji w sieci? Odpowiedzi na te pytania odnaleźć można w infografice przygotowanej przez agencję interaktywną Mint Media oraz Brand24.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jakie-lody-wybierali-polscy-internauci,37886,artykul.html

W okresie od 1.07 do 15.08 w Internecie pojawiło się aż 96,9 tysięcy wzmianek o lodach oraz 6,4 miliomów interakcji na ich temat w social media. W top 10 serwisów o największej liczbie wzmianek o lodach, na podium znalazły się kolejno Facebook, Instagram i Twitter. Większą aktywność w postowaniu wykazywały kobiety, a ponad 90% treści miało pozytywny wydźwięk.

W analizie uwzględniono również preferencje Polaków dotyczące smaków i rodzajów lodów. W top 5 najczęściej wymienianych smaków znalazły się: czekoladowy, truskawkowy, malinowy, mango i waniliowy. Lodożercy mogli cieszyć się smakiem swojego ulubionego deseru również w Cukierni Sowa, gdzie w tym sezonie największą popularnością cieszyły się lody mascarpone i czarna porzeczka. Infografika zawiera informacje dotyczące między innymi wzmianek o lodach w social mediach oraz na portalach internetowych, a także preferencji Polaków: najczęściej wybieranych smaków, rodzajów czy miejsc, w których spożywają lody.

Mint Media i Brand24 współpracują intensywnie od lutego bieżącego roku. Agencja interaktywna zrealizowała już, przy wykorzystaniu narzędzia do monitoringu Internetu, przedsięwzięcie dotyczące alertu smogowego czy akcję pomozpamietac.pl dla Muzeum Auschwitz – Birkenau. Kilka miesięcy temu powstała również infografika dotycząca Tłustego Czwartku w Internecie. Celem tych działań jest pomoc klientom w prowadzeniu komunikacji w sieci oraz tworzeniu skutecznych strategii marketingowych, poprzez monitorowanie wypowiedzi użytkowników na temat ich marek.

- Infografika jest wynikiem naszych analiz, jakie dzięki Brand24 możemy realizować na potrzeby pracy dla naszych klientów. Monitorowanie różnych tematów pozwala nam na bieżąco poszerzać wiedzę, szukać inspiracji oraz lepiej rozumieć oczekiwania użytkowników w mediach społecznościowych. Tak też było w przypadku Cukierni Sowa i kategorii lodów. Dzięki temu, nasz content pisany dla klienta był zgodny z trendami w spożywaniu tych zimnych przekąsek oraz dopasowany do ich aktualnych preferencji. A przy okazji byliśmy na bieżąco z tym, co robiła konkurencja oraz influencerzy – mówi Michał Chrościcki, Analyst&Strategy Planner Mint Media, który odpowiada za projekty bazujące na monitoringu Internetu i analizę działań w mediach społecznościowych.

Źródło: Mint Media, Brand24

www.mintmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Algorytm polskiej firmy analizuje treści pod kątem emocji
Podczas zakupów niemal 80 proc. klientów zwraca uwagę na opinie o sprzedawcy. Niezadowolony z obsługi nie tylko rezygnuje z zakupu, ale swoimi emocjami dzieli się z innymi. Dlatego firmy inwestują w nowoczesne techniki monitorowania satysfakcji klienta. Część sklepów stacjonarnych wykorzystuje nagrania, by sprawdzić mimikę klienta. Sklepy internetowe monitorują call center, co...
Mikołaj Kunica nowym redaktorem naczelnym Business Insider Polska
Mikołaj Kunica 1 lutego 2020 r. obejmie stanowisko redaktora naczelnego Business Insider Polska i będzie odpowiedzialny za pracę redakcji oraz politykę wydawniczą serwisu.
Portal „Super Express” liderem witryn prasowych
SE.pl wyprzedził serwisy Wyborcza.pl i Fakt.pl, obejmując pozycję lidera witryn dzienników ogólnopolskich - informuje branżowy portal Wirtualnemedia.pl.
Dzień Dobry Wakacje od 12 sierpnia codziennie na antenie TVN
Wakacyjne DDTVN tylko w weekendy?! To już przeszłość! Od 12 sierpnia najlepszy program śniadaniowy w Polsce będzie emitowany codziennie od 8:30 do 11:00 i to z wyjątkowego, letniego studia nad Wisłą.
Onet dołącza do akcji ratowania ludności cywilnej – ofiar konfliktu w Jemenie. Wraz z partnerami akcji: organizacją UNICEF, Polską Akcją Humanitarną oraz Fundacją Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej, Onet wspiera zbiórkę pieniędzy na walkę z kryzysem humanitarnym w Jemenie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764