logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

INFOGRAFIKA: Jakie lody wybierali polscy internauci?

  PR 13.09.2018, przeczytano 488 razy
ilustracjastrzałka

Koniec lata to idealny czas na podsumowanie wyborów internautów dotyczących lodów. Jakie smaki królowały podczas upalnego lata? Ile wzmianek o tym przysmaku pojawiło się w czasie wakacji w sieci? Odpowiedzi na te pytania odnaleźć można w infografice przygotowanej przez agencję interaktywną Mint Media oraz Brand24.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jakie-lody-wybierali-polscy-internauci,37886,artykul.html

W okresie od 1.07 do 15.08 w Internecie pojawiło się aż 96,9 tysięcy wzmianek o lodach oraz 6,4 miliomów interakcji na ich temat w social media. W top 10 serwisów o największej liczbie wzmianek o lodach, na podium znalazły się kolejno Facebook, Instagram i Twitter. Większą aktywność w postowaniu wykazywały kobiety, a ponad 90% treści miało pozytywny wydźwięk.

W analizie uwzględniono również preferencje Polaków dotyczące smaków i rodzajów lodów. W top 5 najczęściej wymienianych smaków znalazły się: czekoladowy, truskawkowy, malinowy, mango i waniliowy. Lodożercy mogli cieszyć się smakiem swojego ulubionego deseru również w Cukierni Sowa, gdzie w tym sezonie największą popularnością cieszyły się lody mascarpone i czarna porzeczka. Infografika zawiera informacje dotyczące między innymi wzmianek o lodach w social mediach oraz na portalach internetowych, a także preferencji Polaków: najczęściej wybieranych smaków, rodzajów czy miejsc, w których spożywają lody.

Mint Media i Brand24 współpracują intensywnie od lutego bieżącego roku. Agencja interaktywna zrealizowała już, przy wykorzystaniu narzędzia do monitoringu Internetu, przedsięwzięcie dotyczące alertu smogowego czy akcję pomozpamietac.pl dla Muzeum Auschwitz – Birkenau. Kilka miesięcy temu powstała również infografika dotycząca Tłustego Czwartku w Internecie. Celem tych działań jest pomoc klientom w prowadzeniu komunikacji w sieci oraz tworzeniu skutecznych strategii marketingowych, poprzez monitorowanie wypowiedzi użytkowników na temat ich marek.

- Infografika jest wynikiem naszych analiz, jakie dzięki Brand24 możemy realizować na potrzeby pracy dla naszych klientów. Monitorowanie różnych tematów pozwala nam na bieżąco poszerzać wiedzę, szukać inspiracji oraz lepiej rozumieć oczekiwania użytkowników w mediach społecznościowych. Tak też było w przypadku Cukierni Sowa i kategorii lodów. Dzięki temu, nasz content pisany dla klienta był zgodny z trendami w spożywaniu tych zimnych przekąsek oraz dopasowany do ich aktualnych preferencji. A przy okazji byliśmy na bieżąco z tym, co robiła konkurencja oraz influencerzy – mówi Michał Chrościcki, Analyst&Strategy Planner Mint Media, który odpowiada za projekty bazujące na monitoringu Internetu i analizę działań w mediach społecznościowych.

Źródło: Mint Media, Brand24

www.mintmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Więzienie za mema? Zaostrzenie art. 212 wstrzymane!
PiS zapowiadał złagodzenie, ale jest ostrzej. Okazuje się, że przy okazji nowelizacji prawa uzasadnianej koniecznością walki z pedofilią, zaostrzono przepisy słynnego artykułu 212 kodeksu karnego regulującego kwestie kar za zniesławienie. Nie odbyły się w tej sprawie zapowiadane przez ministra Ziobro konsultacje.
Widoczność reklam online w Polsce w górę
Firma Meetrics opublikowała kolejny kwartalny raport „Viewability Benchmark Report”, dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Wskaźnik Viewability reklam online w Polsce wzrósł już trzeci kwartał z rzędu, i to aż do 59 proc., wobec 54 proc. w IV kwartale ubiegłego roku, tym samym osiągając swój rekordowy poziom od kiedy Meetrics...
Ströer z umową na obsługę citylightów przy Dworcu Centralnym w Warszawie
Ströer Media przejmuje obsługę reklamową prawie 140 nośników citylight, znajdujących się w przejściach podziemnych pomiędzy warszawskim Dworcem Centralnym, a Hotelem Marriott.
Już 12 czerwca Yield Riser – ekspert optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie, zaprezentuje swoją ofertę jako sponsor targów Mobile Summit w Tel Avivie.
Nowe technologie mogą wygrać wybory w 2019
Armie botów, farmy trolli i fake news - to zjawiska na styku świata polityki i nowych technologii chętnie opisywane w sensacyjny sposób. Trudno ocenić ich wpływ na wyniki, ale bez wątpienia robią zamieszanie. Eksperci udowadniają, że prawdziwe zdobywanie zwolenników za pomocą nowych mediów powinno wykorzystywać ich największy atut - bezpośrednią...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764