logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Jakość obsługi w kanałach zdalnych

  PR 10.12.2018, przeczytano 285 razy
ilustracjastrzałka

W październiku i listopadzie br. eksperci portalu MojeBankowanie.pl w ramach 4. edycji rankingu „Instytucja roku” zbadali jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, gdzie szczególną uwagę zwrócono na możliwości ulokowania środków oraz zasady działania bankowego funduszu gwarancyjnego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jakosc-obslugi-w-kanalach-zdalnych,380464,artykul.html

Badanie przeprowadzono w tradycyjnej eksperckiej formule oceniając 3 etapy: dostępne formy kontaktu, kontakt telefoniczny oraz kontakt wybranymi pozostałymi kanałami kontaktu takimi jak  czat, wideo oraz e-mail. Eksperci w 18 bankach wykonali łącznie 410 kontaktów telefonicznych, e-mailowych, czat oraz wideo. W roku 2018 to trzecia z czterech fal badania. Średni wynik z czterech fal pozwoli w styczniu 2019 roku wyłonić zwycięzców Instytucji roku 2018. Tytuł Instytucji Roku otrzymają te instytucje, których średni wynik z 4 fal badania wyniesie min. 80%.

Do pierwszej ligi z wynikiem powyżej 80% zakwalifikowało się aż 7 banków. Najwyżej oceniono Santander Bank Polska, mBank, Euro Bank a za nimi Bank Millennium, Getin Bank, ING Bank Śląski oraz Alior Bank. Pozycję lidera po trzeciej fali badania utrzymało 5 banków. O zwycięstwie zdecyduje wynik 4. fali, która właśnie wystartowała.

Liderami w zakresie liczby dostępnych kontaktów są Santander Bank Polska oraz mBank, które oprócz tradycyjnych form kontaktu dają nowemu klientowi możliwość porozmawiania z Doradcą przez kanał wideo, w którym możemy załatwić coraz więcej spraw bez koniczności udawania się do placówki. Przewagą kanału wideo w mBanku jest jego 24 godzinny dostęp.

Komunikację za pomocą kanału czat najwyżej oceniono w Banku Millennium oraz mBank-u. Odpowiedzi „e-mail” najlepiej przygotował Getin Bank, eurobank oraz Bank Millennium.

Najlepiej w tej edycji przygotowane do telefonicznej obsługi były cztery banki: Alior Bank, Getin Bank, Citi Handlowy oraz PKO Bank Polski. Rozmawiając z Konsultantami o ofercie, oprócz postawy sprzedażowej zwracaliśmy uwagę na prezentację wszystkich kosztów, które mogą się pojawić oraz na bezpieczeństwo środków jakie daje BFG.

Źródło: Instytucja Roku

www.instytucjaroku.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tak pachnie blask: Kampania zapachów W.Kruk
W.KRUK debiutuje z autorską kolekcją zapachów inspirowanych najrzadszymi kamieniami świata oraz ich szeroką komunikacją w mediach. Pierwsza kompleksowa kampania reklamowa W.KRUK w kategorii pozajubilerskiej rusza 12 września br.
Zmiany klimatu prowadzą do coraz bardziej ekstremalnych zjawisk pogodowych. Przyzwyczailiśmy się do tego, że Jarosław Kret znakomicie nas z nimi zapozna i ostrzeże zawczasu. Teraz ma również inną rolę – w kampanii reklamowej pokazuje, że urządzenia przeciwzalewowe firmy KESSEL pozwalają nam przed nimi właściwie się zabezpieczyć.
Znamy już program IV Konferencji Forum Druku 3D
8 października w hali EXPO Kraków odbędzie się IV Konferencja Forum Druku 3D. Wydarzenie to jedyna taka impreza w Polsce poświęcona przemysłowym zastosowaniom technologii drukowania, skanowania i projektowania 3D. Co w tym roku znalazło się w programie konferencji?
„Prowadzisz? Odłóż telefon” – PZU rozpoczyna nową kampanię społeczną
Średnio co kwadrans dochodzi w Polsce do wypadku na drodze. Nawet co czwarty, według szacunków Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, jest spowodowany korzystaniem podczas jazdy z telefonu komórkowego.
Agencja Result Media wygrała przetarg na obsługę kampanii Google Ads organizowany przez niemiecką markę Vexcash.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764