logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Badanie: Jakość obsługi w kanałach zdalnych

  PR 10.12.2018, przeczytano 220 razy
ilustracjastrzałka

W październiku i listopadzie br. eksperci portalu MojeBankowanie.pl w ramach 4. edycji rankingu „Instytucja roku” zbadali jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, gdzie szczególną uwagę zwrócono na możliwości ulokowania środków oraz zasady działania bankowego funduszu gwarancyjnego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/badanie%3A-jakosc-obslugi-w-kanalach-zdalnych,380464,artykul.html

Badanie przeprowadzono w tradycyjnej eksperckiej formule oceniając 3 etapy: dostępne formy kontaktu, kontakt telefoniczny oraz kontakt wybranymi pozostałymi kanałami kontaktu takimi jak  czat, wideo oraz e-mail. Eksperci w 18 bankach wykonali łącznie 410 kontaktów telefonicznych, e-mailowych, czat oraz wideo. W roku 2018 to trzecia z czterech fal badania. Średni wynik z czterech fal pozwoli w styczniu 2019 roku wyłonić zwycięzców Instytucji roku 2018. Tytuł Instytucji Roku otrzymają te instytucje, których średni wynik z 4 fal badania wyniesie min. 80%.

Do pierwszej ligi z wynikiem powyżej 80% zakwalifikowało się aż 7 banków. Najwyżej oceniono Santander Bank Polska, mBank, Euro Bank a za nimi Bank Millennium, Getin Bank, ING Bank Śląski oraz Alior Bank. Pozycję lidera po trzeciej fali badania utrzymało 5 banków. O zwycięstwie zdecyduje wynik 4. fali, która właśnie wystartowała.

Liderami w zakresie liczby dostępnych kontaktów są Santander Bank Polska oraz mBank, które oprócz tradycyjnych form kontaktu dają nowemu klientowi możliwość porozmawiania z Doradcą przez kanał wideo, w którym możemy załatwić coraz więcej spraw bez koniczności udawania się do placówki. Przewagą kanału wideo w mBanku jest jego 24 godzinny dostęp.

Komunikację za pomocą kanału czat najwyżej oceniono w Banku Millennium oraz mBank-u. Odpowiedzi „e-mail” najlepiej przygotował Getin Bank, eurobank oraz Bank Millennium.

Najlepiej w tej edycji przygotowane do telefonicznej obsługi były cztery banki: Alior Bank, Getin Bank, Citi Handlowy oraz PKO Bank Polski. Rozmawiając z Konsultantami o ofercie, oprócz postawy sprzedażowej zwracaliśmy uwagę na prezentację wszystkich kosztów, które mogą się pojawić oraz na bezpieczeństwo środków jakie daje BFG.

Źródło: Instytucja Roku

www.instytucjaroku.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kombii, De Mono i Patrycja Markowska w kampanii Radia Złote Przeboje
Rozpoczęła się kampania wizerunkowa Radia Złote Przeboje, w której wzięli udział znani artyści polskiej sceny muzycznej: Patrycja Markowska oraz zespoły KOMBII i De Mono. Działaniom promocyjnym pod hasłem „Tylko dobra muzyka” realizowanym m.in. na nośnikach reklamy zewnętrznej i w internecie, towarzyszą specjalne materiały wideo z udziałem gwiazd.
Surface Book 2 w promocyjnych cenach
Tego sprzętu nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. Surface Book 2 to flagowy komputer Microsoft i jeden z najbardziej mobilnych, a zarazem najwydajniejszych ultrabooków na rynku. Do końca marca, czyli przez najbliższe dwa tygodnie będzie można go kupić aż o 1 800 zł taniej. Cena urządzenia z pierwotnej 7599 zł spada bowiem do 5799 zł.
Artysta – Zawodowiec, nowa edycja projektu Fundacji Sztuki Polskiej ING
Już po raz trzeci Fundacja Sztuki Polskiej ING zaprasza wszystkie studentki i studentów kierunków artystycznych do udziału w projekcie edukacyjnym Artysta – Zawodowiec. W tym roku projekt A – Z to dwa dni zajęć, podczas których uczestnicy poznają narzędzia i praktyki pomocne w funkcjonowaniu w zawodzie artysty. Wykłady, warsztaty i konsultacje portfolio...
Nowa odsłona kampanii „Chce się Ż” marki Żywiec
Marka Żywiec konsekwentnie rozwija kampanię „Chce się Ż” – hasło jej nowej odsłony to „Ż jak lubisz”. W tym roku marka pokazuje, że w życiu nie chodzi o to, by osiągać wszystko, ale, by lubić to, co się robi. Nowa odsłona wpisuje się w pozycjonowanie Żywca, który od 2015 roku w ramach „Chce się Ż” opowiada o polskim apetycie na...
8-metrowe witacze „Żubr” na Podlasiu
Żubr na każdym kroku podkreśla dumę ze swojego pochodzenia. Tym razem postanowił osobiście przywitać każdego, kto przekracza granice jego rodzimego Podlasia. Dzięki inicjatywie marki Żubr, ogromne konstrukcje z wizerunkiem Króla Puszczy stanęły przy czterech najpopularniejszych trasach prowadzących do stolicy województwa. Zapraszają podróżujących w podlaskie progi i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764