logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Listopadowy internet pod hasłem e-handlu i plotek online

  PR 22.12.2017, przeczytano 1242 razy

W listopadzie sprzedawcy świętują Black Friday – zakupowe szaleństwo związane z tym dniem znalazło swoje odbicie w branży e-commerce. W czarny piątek liczba odsłon w tych serwisach wyniosła 248,9 mln i przewyższała o 82 mln średnią dzienną w listopadzie (166,5 mln). W ostatnim miesiącu z internetem łączyło się 27,7 mln Polaków a łączna liczba odsłon wygenerowanych na wszystkich urządzeniach wyniosła 57 mld. Zobacz więcej w najnowszej analizie Gemiusa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/listopadowy-internet-pod-haslem-e-handlu-i-plotek-online,34956,artykul.html

Czarny piątek w e-handlu

W ostatni piątek listopada obchodzony jest Black Friday, czyli dzień, w którym sprzedawcy oferują wyjątkowo atrakcyjne rabaty i promocje. W 2017 roku czarny piątek wypadł 24 listopada, a zakupowe szaleństwo ogarnęło nie tylko sklepy tradycyjne, ale także e-handel. Tego dnia liczba odsłon stron WWW z kategorii e-commerce wyniosła 248,9 mln i przewyższała o 82 mln średnią dzienną w listopadzie (166,5 mln).

Ciekawe zjawisko zaobserwowano w przypadku internautów korzystających z urządzeń mobilnych. W tej grupie szczyt zainteresowania serwisami e-handlu przypadł dzień przed Black Friday – 23 listopada (94,9 mln odsłon). Na komputerach stacjonarnych i laptopach najwięcej odsłon stron e-commerce wygenerowano w piątek 24 listopada (167,8 mln) (źródło: badanie Gemius/PBI).

ilustracjastrzałka

Plotki online

Nie jest zaskoczeniem, że serwisy plotkarskie są zdecydowanie chętniej odwiedzane przez kobiety. W listopadzie średnia liczba użytkowniczek tego typu stron internetowych korzystających z komputerów stacjonarnych i laptopów wyniosła 738 tys. dziennie (5,6 proc.). W tym samym czasie odwiedzało je 527 tys. mężczyzn dziennie (3,8 proc.). Dniem największego zainteresowania plotkami online był 22 listopada, kiedy podano informację o problemach z prawem jednej z polskich celebrytek. Liczba kobiet, które zajrzały tego dnia na serwisy plotkarskie, używając komputerów i laptopów, wyniosła 1,1 mln (8,1 proc.), a liczba mężczyzn niemal podwoiła się w porównaniu ze średnią dzienną i wyniosła 963 tys. (6,9 proc.).

W listopadzie z internetem łączyło się 27,7 mln Polaków. Łączna liczba odsłon wygenerowanych na wszystkich urządzeniach wyniosła 57 mld, a średni dzienny czas surfowania po sieci – 2 godz. 8 min. Najwięcej osób połączyło się z internetem 13 listopada (22,8 mln osób, 83 proc.).

Źródło: Gemius

www.gemius.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764