logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Miłosna rewolucja w wirtualnym świecie

  PR 15.02.2019, przeczytano 403 razy

Najnowsze dane z GlobalWebIndex pokazują, że przeciętny użytkownik korzysta z Internetu około 6 godzin dziennie. Niemal 1/5 polskich związków miała swój początek w Internecie. Wraz ze zmieniającą się technologią zmieniają się nasze zwyczaje. Również te związane z poszukiwaniem miłości online. Prognozuje się, że do 2020 roku liczba osób korzystających z różnych form internetowych randek wzrośnie do 331 milionów. W Polsce będzie to 3,6 miliona.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/milosna-rewolucja-w-wirtualnym-swiecie,381258,artykul.html

Oto 5 trendów, które zdaniem twórców aplikacji Royals App, zmieniły w ostatnim roku model randkowania w wirtualnej rzeczywistości.

1: Mobile rządzi

Zgodnie z badaniami LivePerson Inc, ponad 65 proc. millenialsów i przedstawicieli generacji Z zamiast osobistego kontaktu z drugim człowiekiem wybiera komunikację za pośrednictwem urządzeń elektronicznych. Potwierdza to popularność mediów społecznościowych, których, liczba użytkowników, zgodnie z danymi We Are Social i Hootsuite, w 2018 wzrosła do 280 milionów. Obecnie korzysta z nich aż 45% populacji. 42% z nich robi to pośrednictwem urządzeń mobilnych. To sprawia, że miłości i nowych znajomości także szukamy za pomocą aplikacji. Wybieramy je chętniej niż tradycyjne portale randkowe.

2: Z aplikacji korzysta więcej mężczyzn niż kobiet

Wśród osób randkujących online najwięcej jest tych między 25 a 34 rokiem życia. Co ciekawe, głównie są to mężczyźni. Stanowią oni globalnie około 65% użytkowników portali randkowych. Wśród powodów, dla których wybierają ten kanał do nawiązywania znajomości wymieniają takie czynniki jak: wygoda użytkowania, krótki czas potrzebny na nawiązanie relacji, czy brak ograniczeń w kontekście miejsca poszukiwań.

3: Oczekujemy czegoś więcej

Aplikacje randkowe to nie tylko sposób na znalezienie drugiej połówki. Korzystanie z nich jest dla wielu użytkowników elementem spędzania czasu wolnego. Z tego powodu oczekują od twórców dodatkowych funkcji, dzięki którym chętniej uruchamiają daną aplikację. - Obserwując zachowania naszych użytkowników na całym świecie zauważyliśmy, że oczekują od aplikacji randkowych czegoś więcej niż tylko zaprezentowania potencjalnych partnerów i możliwości nawiązania z nimi wirtualnego kontaktu – mówi Tomasz Henel, twórca aplikacji Royals App. - By podkręcić emocje i zwiększyć zaangażowanie wprowadziliśmy element grywalizacji. Dzięki niej kobiety i mężczyźni oprócz szansy znalezienia dopasowanej do swoich preferencji drugiej połówki biorą udział w intrygującej grze. Najlepsi są nagradzani – dodaje.

4: Szukamy podobnych do siebie

Cechą charakterystyczną millenialsów – a zatem osób, które aktualnie stanowią większość użytkowników aplikacji i portali randkowych - są wysokie aspiracje w stosunku do otaczającego świata, ale też do samych siebie. - Nasi użytkownicy chcą osiągać sukcesy. Chcą też spotykać się z ludźmi, którzy podobnie jak oni mają wysokie wymagania w stosunku do swojego otoczenia – komentuje Tomasz Henel. - Właśnie dlatego osoby korzystające z aplikacji randkowych często nie tylko poszukują idealnego „dopasowania”, ale również porównują się z innymi, obserwując profile potencjalnych konkurentów w mediach społecznościowych – dodaje.

5: Swiping przechodzi do lamusa

Jak zauważają twórcy Royals App w ostatnich latach popularność zdobywały aplikacje wykorzystujące mechanizm „swipe”. Ich model działania było prosty - wystarczy jedno kliknięcie, by zaakceptować lub odrzucić prezentowaną na ekranie sylwetkę kobiety lub mężczyzny. Po zaakceptowaniu profilu możliwe jest wejście w interakcję i nawiązanie znajomości. Analizy pokazały jednak, że mechanizm ten nie służył do budowania długofalowych relacji – takich, jakich poszukuje część użytkowników portali i aplikacji randkowych, a raczej krótkich, często przyjacielskich kontaktów.

Źródło: Royals App

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764