logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: product placement i reklama w urządzeniach mobilnych

  PR 17.04.2012, przeczytano 1333 razy

W dniu dzisiejszym, tj. 17 kwietnia 2012 r., iPlacement opublikował wyniki badań neuromarketingowych dotyczących postrzegania product placement i reklamy bannerowej na urządzeniach mobilnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/product-placement--i-reklama-w-urzadzeniach-mobilnych,15265,artykul.html

Badania wykonane zostały metodą eyetrackingową i miały na celu porównanie skuteczności obu form przekazu marketingowego w obszarze gier i aplikacji mobilnych. Raport został przygotowany przez Neuro - Code (http://neuro-code.com) na zlecenie iPlacement pod koniec 2011 r. To pierwsze tego typu opracowanie w obszarze marketingu mobilnego.

Pełna wersja raportu do pobrania na stronach iPlacement:

Źródło: iPlacement

Dodatkowe informacje:

iPlacement Sp. z o.o. jest agencją reklamowo - mediową o zasięgu globalnym. Realizuje projekty dedykowanych działań mobilnych dla marek. Firma specjalizuje się w product placement w grach i aplikacjach na urządzenia iPhone, iPad oraz iPod Touch. Od 2011 r. iPlacement jest członkiem IAB Polska.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764