logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: PZU medialną Top Marką 2018

  PR 07.11.2018, przeczytano 711 razy
ilustracjastrzałka

Znamy już wyniki tegorocznego, XI rankingu Top Marka, przeprowadzonego przez magazyn "Press" oraz agencję informacyjną "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów". Zdecydowanym liderem zestawienia wśród marek ubezpieczeniowych po raz kolejny zostało PZU.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pzu-medialna-top-marka-2018,380045,artykul.html

- Top Marka jest unikalnym w skali kraju badaniem. Bardzo cieszymy się, że PZU utrzymuje swoją silną pozycję w mediach. Komunikacja z otoczeniem za ich pośrednictwem jest istotnym elementem naszej działalności. Jesteśmy liderem w wielu obszarach rynku: ubezpieczeniowym, bankowym, zdrowotnym i inwestycyjnym, więc duża liczba artykułów na nasz temat nie dziwi. Cieszy natomiast liczba publikacji pozytywnych, co bardzo korzystnie wpływa na dobry wizerunek naszej marki i rozwój biznesu – powiedział Marek Baran, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej PZU.

Top Marka co roku wskazuje najpopularniejsze oraz najczęściej i najlepiej opisywane i przedstawiane brandy w prasie, radio TV, internecie i mediach społecznościowych. Badaniem objęto łącznie 52 mln materiałów prasowych i internetowych opublikowanych w okresie od 1 lipca 2017 roku do 30 czerwca 2018 roku. Analizowane informacje obejmowały aż 500 marek z 50 branż najczęściej pojawiających się w mediach. W każdym z sektorów wyłoniono 10 brandów, o których wzmiankowano najwięcej i najlepiej. W kolejnym etapie szczegółowo przeanalizowano materiały dotyczące każdej marki, biorąc pod uwagę przyjęte wskaźniki (liczba publikacji, impact i indeks sentymentalny), decydujące ostatecznie o sile brandu.

Wskaźniki zastosowane w badaniu "Top Marka 2018".

  • Impact - dotarcie wzmianki o marce w oparciu o dane o konsumpcji medium.
  • Indeks sentymentu - współczynnik oparty na wydźwięku; odzwierciedla udział publikacji pozytywnych, neutralnych i negatywnych w całości przekazu o danej marce: im wyższy, tym lepszy.
  • Siła marki - ostateczna wartość decydująca o miejscu w rankingu; jest indeksem kilku zmiennych świadczących zarówno o liczbie kontaktów odbiorców z marką, jak i jakościowej ocenie komunikatu.

W tym roku PZU kolejny raz uzyskało najwięcej punktów, zarówno za liczbę publikacji, jak i ich zasięg oraz wydźwięk. Na kolejnych miejscach uplasowała się Ergo Hestia a następnie Allianz, Nacionale Nederlanden i Aviva.

ilustracjastrzałka

Źródło: PZU

www.pzu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764