logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Wygodne wyszukiwarki w e-commerce

  PR 14.10.2019, przeczytano 969 razy
ilustracjastrzałka

8 pażdziernika miała miejsce oficjalna premiera raportu „Wygodne wyszukiwarki w e-commerce”, wydanego przez Usability LAB z Grupy RST. Patronat medialny nad publikacją objęli Magazyn E-commerce oraz InternetStandard.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wygodne-wyszukiwarki-w-e-commerce,384339,artykul.html

Dlaczego to ważny temat? Nawet 43% internautów po wejściu na stronę kieruje się bezpośrednio do paska wyszukiwania, co generuje do 30% wszystkich przychodów e-sklepów. Poprawa wyglądu i użyteczności wyszukiwarki daje ogromną szansę na zwiększenie konwersji.

Raport zawiera audyt 50 wyszukiwarek e-sklepów z Polski i Europy. Analizie poddanych zostało aż 59 kryteriów użyteczności w czterech obszarach: pasek wyszukiwania, podpowiedzi, wyniki wyszukiwania i obsługa różnego rodzaju zapytań. Znajdują się w nim także:

  • informacje, jak wygląda dobrze zaprojektowana wyszukiwarka i jak jej poprawa może zwiększyć sprzedaż
  • lista kontrolna z najważniejszymi kryteriami, która pomoże sprawdzić wyszukiwarkę
  • opis dobrych praktyk wraz z przykładami
  • komentarze ekspertów z: Inter Cars S.A., Digital Commerce, eMC², Grupa Domodi, Mediafeed.pl., czterytygodnie.pl

Pełen raport dostępny jest za darmo TUTAJ (dostęp po zalogowaniu)

Źródło: Usability LAB

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764