logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PROGNOZA: Trendy w e-commerce 2017-2018

  PR 20.12.2017, przeczytano 1813 razy
ilustracjastrzałka

Divante z Grupy OEX przygotowało kolejną edycję cyklicznego raportu wskazującego kierunki rozwoju sektora e-commerce. Według publikacji w najbliższym branża postawi przede wszystkim na rozwiązania z obszaru Big Data i content marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trendy-w-e-commerce-2017-2018,34913,artykul.html

Raport Divante „eCommerce trends - from 2017 to 2018” odpowiada m.in. na pytania czy powiadomienia push nadal będą cieszyć się popularnością w najbliższych latach, jaka jest przyszłość technologii opartych na wirtualnej rzeczywistości i czy PWA, czyli progresywne aplikacje webowe, będą jednym z najważniejszych trendów w 2018 roku.

Publikacja powstała w oparciu o opinie zebrane od ekspertów, managerów i specjalistów z branży eCommerce. Divante zbadało, jakich inwestycji technologicznych dokonały firmy respondentów, w co zamierzają inwestować w zbliżającym się roku oraz jakie trendy zrewolucjonizują rynek eCommerce w ciągu najbliższych pięciu lat. Pytano m.in. o takie technologie, jak: Alexa i inne interfejsy głosowe, rozwiązania wielokanałowe czy chatboty. Do najważniejszych inwestycji na najbliższe lata zaliczone zostały content marketing i Big Data.

Wyniki raportu wyraźnie wskazują, że najpopularniejszymi technologiami, w jakie inwestowano w poprzednim roku, były: cloud hosting (38%), content marketing (38%), email automation (33%), Business Intelligence (31%) i marketplace (31%). Nic nie wskazuje na to, by rozwiązania te straciły na znaczeniu w ciągu najbliższych kilku lat.

W ostatniej części raportu znaleźć można informacje poświęcone temu, jak wymienione trendy wdrażane są w największych firmach świata oraz jak można wykorzystać je w mniejszych i dopiero  wchodzących na rynek firmach.

eCommerce trends from 2017 to 2018 by Divante.co from Divante

Źródło: Divante

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Wiadomość usunięta z przyczyn regulaminowych (spam: kryptoreklama na rzecz platformy PlaySMS)

Najnowsze w tym dziale

Obserwacja zachowań 450 tys. konsumentów w ponad 710 obiektach wykazała, że w I kwartale br. ruch w galeriach spadł o blisko 5% rdr. Natomiast odwiedzających było o niecały 1% mniej niż rok wcześniej. Częstotliwość wizyt zmniejszyła się rok do roku o ponad 4%, za to zwiększył się czas spędzany w tego typu placówkach. Ostatnio był średnio dłuższy o ponad 2...
Leasing uwolniony z papieru po 24 latach?
Czy umowę leasingu, podobnie jak umowę kredytu lub pożyczki, będzie można wreszcie zawrzeć elektronicznie? Jest projekt ustawy, który usuwa archaiczny nakaz zachowania formy pisemnej, obowiązujący od 2000 roku . Oszczędności z wyeliminowania papierowych umów leasingu mogą wynieść ok. 15 mln zł rocznie – szacuje Carsmile.
Co Polacy kupują przez internet? Trendy w e-commerce
Klienci, którzy przyzwyczaili się do kupowania w sieci, są w niej coraz aktywniejsi. W konsekwencji z roku na rok w wielu kategoriach poziom wydatków rośnie, a co za tym idzie, zwiększa się także wartość polskiego rynku e-commerce.
Zetki o Zetkach. Jakie jest pokolenie Zet w Polsce?
Roszczeniowi małolaci, którym nie chce się pracować, przyklejeni do smartfona i liczący się jedynie z opinią influencerów? O generacji Zet krąży wiele mitów. Co jest jednak najważniejsze dla osób urodzonych w latach 1997-2012? Jacy powinni być ich zdaniem pracodawcy? Na co najczęściej wydają pieniądze? Czy gromadzą...
Odczyt Barometru EFL na II kwartał br. wyniósł 52,6 pkt. i jest o 0,1 pkt. wyższy w ujęciu kwartalnym i o 4,9 pkt. wyższy w ujęciu rocznym. Obecnie odnotowana wartość to najwyższy wynik od II kwartału 2021 roku (52,8 pkt.), a w ostatnich pomiarach zauważalny jest systematyczny wzrost wartości wskaźnika Barometru. Eksperci EFL zwracają także uwagę na rosnący już od roku...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764