logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Badanie rynku upominków reklamowych PIAP – zmiany, trendy, narzędzia marketingowe

   30.09.2023, przeczytano 706 razy
ilustracja

Polska Izba Artykułów Promocyjnych PIAP zaprasza przedstawicieli branży marketingowej do wzięcia udziału w dwóch badaniach, które rzucą światło na branżę artykułów promocyjnych jako skutecznego narzędzia marketingowego oraz omówią jej perspektywy w obliczu zmian w gospodarce – edycja 2023.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/badanie-rynku-upominkow-reklamowych-piap-%E2%80%93-zmiany%2C-trendy%2C-narzedzia-marketingowe,401554,artykul.html

Wraz ze stałym dynamicznym rozwojem rynku reklamy i marketingu, upominki reklamowe stają się coraz bardziej wpływowym narzędziem w budowaniu relacji z klientami i pozyskiwaniu nowych klientów. PIAP prowadząc badania obserwuje trendy, zmiany, szanse i zagrożenia w branży artykułów promocyjnych. Zebrane w ramach badań opinie służą przygotowaniu raportów, które są udostępniane nie tylko członkom Izby, ale również wszystkim zainteresowanym wzbogacając tym samym wiedzę i świadomość na temat wielu zagadnień związanych z funkcjonowaniem branży.

Szczegółowe informacje na temat badań:

Badanie 1: Upominki reklamowe jako narzędzie marketingowe

W obliczu coraz większej konkurencji na rynku, efektywne strategie marketingowe są kluczem do sukcesu każdej firmy. Artykuły promocyjne odgrywają tu ważną rolę, ale jakie są ich rzeczywiste korzyści i wpływ na skuteczność działań marketingowych? Jak marketerzy planują kampanie i czego szukają? Szukamy odpowiedzi na te pytania w naszym pierwszym badaniu, skierowanym jest do szeroko pojętej grupy skierowanym do grupy wykorzystującej upominki reklamowe w kampaniach marketingowych, czyli agencje i działy marketingu, działy sprzedaży, zakupów.

Udział w badaniu pozwala uzyskać dostęp do unikalnej wiedzy:

  • Wglądu w trendy w dziedzinie upominków reklamowych w roku 2023.
  • Analiz skuteczności upominków reklamowych jako narzędzia promocji.
  • Rad ekspertów i praktyków marketingu na temat wyboru właściwych upominków reklamowych.

Badanie 2: Branża upominków reklamowych w obliczu zmian w gospodarce – edycja 2023

Branża artykułów promocyjnych jest dynamiczna, a zmiany gospodarcze mają wpływ na jej funkcjonowanie. Nasze drugie badanie koncentruje się na analizie, jak branża upominków reklamowych reaguje na wyzwania i szanse wynikające z aktualnych zmian gospodarczych. Badanie skierowane jest do uczestników rynku reklamowego BTL.

Udział w badaniu pozwala uzyskać dostęp do unikalnej wiedzy:

  • Ocena wyników i sprzedaży firm z branży BTL
  • Ocena sytuacji i popytu na produkty i usługi branży
  • Największe przeszkody w prowadzeniu działalności gospodarczej
  • Prognoza na kolejny rok
  • Praktyczne porady od ekspertów na temat przetrwania i rozwoju w trudnych czasach.

Jak wziąć udział:

Aby wziąć udział w badaniach, wystarczy wejść na stronę www.badania.piap-org.pl i wypełnić krótkie ankiety, przygotowane przez Radę Edukacyjną PIAP.

„Wasze opinie i doświadczenia są dla nas niezmiernie ważne i pomogą w stworzeniu przystępnych rozwiązań i komunikacji dla branży i odbiorców branży. Czas, abyśmy szerzej dzielili się swoją wiedzą i pokazywali, w jaki sposób wykorzystać potencjał artykułu promocyjnego w różnorodnych działaniach marketingowych.” – mówi Magdalena Humeńczuk, Członkini Zarządu PIAP.

Terminy:

Ankiety są dostępne do 06 października 2023 roku. Wyniki obu badań zostaną opublikowane na naszej stronie internetowej i przekazane mediom oraz branżowym ekspertom, wykorzystane w dyskusjach i prezentacjach podczas konferencji.

Zapraszamy do współtworzenia przyszłości branży artykułów promocyjnych i do zgłębiania ich roli w strategiach marketingowych. Wasza wiedza i opinie są nieocenione.” – Paweł Wielkopolan, Dyrektor biura zarządu PIAP.

Badanie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych

piap.org.pl


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: PIAP

(Paweł Wielkopolan)

PIAP o sobie:

Od 2007 roku zrzeszamy firmy zajmujące się usługami i produkcją artykułów promocyjnych, importem, a także przedsiębiorstwa prowadzące działalność jako agencje reklamowe.

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rynek reklamy wzrósł o 7% w 2023 r.

Szacowana wartość rynku reklamowego netto wyniosła w 2023 roku blisko 12 mld zł i w porównaniu do roku poprzedniego, była wyższa o 7%. Jak wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy, opublikowanego przez Publicis Groupe Polska, inwestycje reklamowe rosły w reklamie internetowej, telewizyjnej, radiowej, reklamie zewnętrznej, kinie oraz w dziennikach,...
Kampanie Performance Max obejmują cały system reklamowy Google, oferując markom i firmom większe możliwości nawiązania kontaktu z klientami. Dostęp do szerokiej gamy różnorodnych elementów pozwala dostosować format reklamy do potrzeb różnych klientów. Świetne kreacje przekładają się na wyniki – reklamodawcy, którzy poprawili...
Group One awansuje w klimatycznym rankingu CDP
Group One po raz drugi ujawniło swoje działania i politykę klimatyczną na globalnej platformie CDP, która uznawana jest za złoty standard dla korporacyjnych raportów środowiskowych. W tegorocznym raporcie, w którym swoją ocenę zdecydowały się ujawnić 104 firmy z Polski, Group One otrzymało ocenę “B-” awansując względem poprzedniego badania o...
Panasonic Lumix S 28-200mm F4-7.1 Macro O.I.S. (S-R28200) - mały obiektyw z dużym zoomem
Panasonic przedstawia obiektyw LUMIX S 28-200mm F4-7.1 MACRO O.I.S. (S-R28200) oparty na standardzie mocowania L-Mount. Zaprojektowany z największą dbałością o każdy szczegół, zarówno pod względem optycznym, jak i mechanicznym, nowy obiektyw LUMIX S 28-200mm jest najmniejszym i najlżejszym* na świecie obiektywem z dużym zoomem. Jego długość całkowita wynosi...
Sony Portable Data Transmitter - szybki transfer wideo i zdjęć przez 5G
Firma Sony ogłosiła wprowadzenie na rynek nowego, dedykowanego, przenośnego nadajnika PDT-FP1, który umożliwia przesyłanie materiałów wideo i zdjęć z dużą szybkością i niskimi opóźnieniami przez sieci 5G. Po podłączeniu do kamery*1, urządzenie służące do komunikacji bezprzewodowej będzie wykorzystywane w sytuacjach, w których wymagana jest szybkość od momentu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764