logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: 100 dni Ekstraklasy w mediach

  PR 27.11.2015, przeczytano 620 razy
ilustracjastrzałka
Zespoły I ligi, na temat których najczęściej pisano podczas pierwszych 100 dni sezonu 2015/16 – dane zebrane w procesie monitoringu ponad 1100 tytułów prasowych i wybranych stron internetowych

Podsumowanie pierwszych 100 dni sezonu klubów Ekstraklasy już za nami. Tym razem „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” sprawdził – w specjalnym raporcie „100 dni I ligi” – jaką medialność wykazują kluby z zaplecza najwyższej klasy rozgrywkowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/100-dni-ekstraklasy-w-mediach,26672,artykul.html

Analiza została przygotowana w oparciu o publikacje z ponad 1100 tytułów prasowych oraz wybranych stron internetowych. Jej zakres obejmuje 100 dni, a początek badania wyznaczono na 1 sierpnia – dzień inauguracji sezonu 2015/16. Za pomocą narzędzi monitorujących media wyszczególniono materiały, w których pojawiły się informacje dotyczące klubów I ligi.

Badanie wykazało, że podczas pierwszych 100 dni trwania sezonu, najbardziej medialnym zespołem I ligi został Zawisza Bydgoszcz. Dziennikarze pisali o nim ponad 4 tys. razy. Drugie miejsce przypadło Zagłębiu Sosnowiec, a na najniższym stopniu podium znalazł się GKS Bełchatów. Medialność obu drużyn przekroczyła 3 tys. publikacji w ciągu analizowanych 100 dni sezonu. Pierwszą piątkę uzupełniły Arka Gdynia i GKS Katowice, o których w mediach pojawiła się identyczna liczba doniesień – 2971 publikacji na temat każdego z klubów.

Na temat wszystkich zespołów występujących na zapleczu Ekstraklasy opublikowano 14 306 materiałów, w których łącznie 43 302 razy pojawiały się kluby I ligi (statystycznie w każdej publikacji trzy nazwy). Największą wartość ekwiwalentu reklamowego (AVE) uzyskały publikacje prasowe dotyczące Zawiszy Bydgoszcz. Gdyby klub ze stolicy województwa kujawsko-pomorskiego chciał zapłacić za wszystkie materiały, w których pojawiła się jego nazwa, musiałby wydać ponad 17 mln zł. Średnia wartość AVE dla jednego klubu I ligi wyniosła 9,4 mln zł.

 „100 dni I ligi” jest specjalnym wydaniem raportu „Polska Piłka” - comiesięcznej analizy medialności klubów piłkarskich Ekstraklasy i I ligi oraz polskich piłkarzy występujących w europejskich drużynach. Badanie prowadzone jest od 1 marca 2010 r.

Więcej informacji w raporcie „100 dni I ligi” (PDF): http://psmm.pl/sites/default/files/100_dni_i_ligi_-_raport_medialny.pdf

Źródło: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764