logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Branża FMCG dominuje wśród reklam wideo na Ukrainie

  PR 30.04.2017, przeczytano 771 razy
ilustracjastrzałka

Spoty żywności, napojów i kosmetyków zdominowały ranking 10 reklam wideo, które miały w zeszłym miesiącu największą widownię w ukraińskim internecie. Na pierwszym miejscu w TOP10 znalazła się kreacja Coca-Coli, którą oglądało 5,9 mln osób i która odnotowała 15,5 mln wyświetleń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/branza-fmcg-dominuje-wsrod-reklam-wideo-na-ukrainie,32322,artykul.html

Ukraiński internet był w marcu miejscem intensywnych kampanii firm sektora FMCG. Aż 9 na 10 reklam wideo online, które dotarły do największej liczby użytkowników sieci, dotyczyło żywności, napojów, kosmetyków lub środków higieny osobistej – wynika z analizy firmy Gemius (źródło: gemiusAdReal). Analiza uwzględnia dane z ostatniego miesiąca zebrane wśród internautów w wieku 14-69 lat korzystających z komputerów stacjonarnych i laptopów.

Między Coca-Colą a Sandorą

Zestawienie TOP10 otwierają i zamykają reklamy napojów. Na pierwszym miejscu znalazł się spot Coca-Coli (The Coca-Cola Company), który oglądało 5,9 mln osób. To lider zestawienia, z wyraźną przewagą liczby oglądających nad pozostałymi reklamami. Intensywny charakter kampanii Coca-Coli podkreśla także największa w zestawieniu liczba wyświetleń tej kreacji: 15,5 mln. Dziesiątą pozycję w rankingu zajęło wideo napojów Sandora (PepsiCo), które zostało wyświetlone 2,4 mln osób. W marcu wielu internautów korzystających z komputerów oglądało także produkcje reklamujące słodycze z portfolio firmy Mondelēz International. W TOP10 znalazły się trzy spoty tego koncernu: dwa promujące czekoladę Korona (odpowiednio: 3,7 i 2,6 mln oglądających) i jeden zachęcający do ciastek Oreo (2,9 mln). To kontynuacja mocnej obecności w sieci kreacji firmy Mondelēz, która zaznaczyła się także w lutym.

Letgo – jedyny spot spoza branży FMCG

W marcowym rankingu wideo branży spożywczej przeplatały się ze spotami promującymi kosmetyki i środki higieny osobistej. W tej kategorii reklam najwięcej oglądających – 3,6 mln – miała kreacja marki Nivea Men (Beiersdorf AG). Tuż za nią uplasował się spot promujący Colgate (Colgate-Palmolive Company), który oglądało 3,2 mln osób. Nieco mniej, 2,5 mln oglądających, odnotowała kreacja Gliss Kur (Henkel AG & Co). Jedyną w rankingu reklamą, która nie promowała produktów z grupy FMCG, był spot serwisu Letgo (Letgo Group), który wyświetlił się 2,8 mln internautów surfujących na laptopach i komputerach osobistych.

Źródło: Gemiu

www.gemius.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764