logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: CNN najpopularniejszym źródłem informacji wśród osób podróżujących

  PR 21.06.2017, przeczytano 690 razy
ilustracjastrzałka

Według dorocznego badania Media GPS, przeprowadzonego przez międzynarodową firmę konsultingową BDRC Group żadne inne medium informacyjne nie angażuje osób podróżujących w interesach i dla przyjemności tak bardzo, jak CNN. Firma przebadała zachowania 9,9 mln podróżnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cnn-najpopularniejszym-zrodlem-informacji-wsrod-osob-podrozujacych,32874,artykul.html

Sondaż przeprowadzono we współpracy z biurami podróży online, tradycyjnymi agentami turystycznymi oraz firmami obsługującymi korporacje w zakresie organizacji wyjazdów. Wyniki Media GPS wykazały, że ponad 50% osób wyjeżdżających za granicę sięga po wiadomości i informacje CNN w trakcie swoich podróży, korzystając z telewizorów lub urządzeń cyfrowych.

Wynik ten jest wyższy od wyników uzyskanych przez BBC (43% zasięgu), CNBC (27%) oraz pozostałe międzynarodowe marki informacyjne. Zgodnie z badaniem odbiorcy CNN to osoby zamożne, często podróżujące zarówno w interesach, jak i dla przyjemności. W ciągu roku grupa ta odbywa niemal 42 miliony międzynarodowych lotów i spędza ponad 63 miliony nocy w hotelach podczas delegacji, co przekłada się na ponad 1,7 miliarda dolarów transakcji gotówkowych.

Badanie Media GPS wykazało również, że CNN zajmuje pierwsze miejsce wśród influencerów biznesowych (CNN: 58%; BBC: 49%; CNBC: 32%), osób zajmujących stanowiska kierownicze (CNN: 59%; BBC: 49%; CNBC: 32%), osób uzyskujących wysoki dochód (CNN: 60%; BBC: 50%; CNBC: 32%) oraz osób wyjeżdżających za granicę (CNN: 58%; BBC: 52%; CNBC: 29%), czyli kluczowych odbiorców dla międzynarodowych reklamodawców w grupie osób podróżujących.

- To ciekawe badanie, które w odróżnieniu od tradycyjnych ankiety, przeprowadzane jest w momencie rezerwacji lotu, a nie po podróży. Pozwala to lepiej zrozumieć profil i nawyki osób podróżujących za granicę i połączyć uzyskane dane z informacjami o ich planach związanych z podróżą - mówi Mark Sear, wice prezes CNN International Commercial ds. odbiorców i danych. - Badanie daje solidny obraz i bogaty zasób danych, które możemy wykorzystać, by jeszcze lepiej zrozumieć przyzwyczajenia wpływowych i zamożnych odbiorców. Nie trzeba być jednak naukowcem, by zrozumieć dwa główne wnioski płynące z badania – CNN jest najchętniej wybieranym źródłem informacji wśród osób podróżujących za granicę, a widownia stacji jest zamożna i ma dużą siłę nabywczą zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym.

Źródło: CNN International Commercial

www.commercial.cnn.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764