logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

INFOGRAFIKA: Jak duże jest zainteresowanie Mundialem?

  PR 19.06.2018, przeczytano 926 razy
ilustracjastrzałka

W maju ponad 28 mln razy użytkownicy pytali Google o Mundial. Prognozuje się, że w czerwcu padnie blisko 1 197 mln podobnych zapytań. Jakie hasła są najczęściej wyszukiwane i co najbardziej interesuje użytkowników w związku z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej? Dowiecie się z infografiki firmy Semtec.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-duze-jest-zainteresowanie-mundialem,36949,artykul.html

Zacznijmy od stadionu…

Nie jest dużym zaskoczeniem, że przed MŚ w piłce nożnej, największym zainteresowaniem cieszył się Stadion Łużniki w Moskwie. Było to aż 96,1 tys. wyszukiwań.

Jakie lokalizacje uplasowały się na kolejnych pozycjach? Był to Stadion Centralny w Jekaterynburgu (36,9 tys.), Kazań Arena w mieście Kazań (32,4 tys.), a także Mordowia Arena w Sarańsku (30,8 tys.). Nieco niżej natomiast znalazły się: Rostów Arena, Stadion Kaliningrad, Stadion Olimpijski, Wołgograd Arena.

Najpopularniejsza drużyna to?

Na podstawie wyszukiwań internautów można również stworzyć globalną klasyfikację najpopularniejszych reprezentacji zgłoszonych do turnieju. W tej rywalizacji na miejscu pierwszym uplasowała się Argentyna (16,4 mln), a zaraz za nią Portugalia (16,2 mln). Zaszczytna pozycja trzecia należała do Brazylii (14,4 mln).

Wśród wyszukiwanych klubów prym wiódł Real Madryt (25,2 mln). Zaraz za nim FC Barcelona (19,2 mln) i Liverpool FC (12,9 mln).

Bohaterowie mistrzostw świata – kto jest najbardziej popularny?

W rankingu piłkarzy, o których najczęściej pytali internauci, pierwszy jest Cristiano Ronaldo (12,8 mln), dalej Lionel Messi (10,6 mln) i Mohamed Salah (9,2 mln). Robert Lewandowski (1,6 mln) uplasował się na dziewiątym miejscu.

Na liście najpopularniejszych w Google reprezentantów Polski, zaraz po Lewandowskim znalazł się Wojciech Szczęsny (0,2 mln), Arkadiusz Milik (0,12 mln) oraz Grzegorz Krychowiak (0,09 mln).

Lista popularnych reprezentantów Polski jest nieco inna niż w roku 2016. Dane pokazują, że preferencje kibiców się zmieniają. Przykładowo Piotr Zieliński podczas Euro był na drugim miejscu (298 600 wpisanych fraz), teraz jest już na szóstym (tylko 92 800). Co ciekawe, do ścisłej dziesiątki w tym roku nie weszli: Thiago Cionek, Łukasz Piszczek i Kamil Glik.

Kto wygra MŚ w piłce nożnej?

Jaki będzie finał rozgrywek piłkarskich, tego na chwilę obecną nie wiemy. Jeszcze trochę zmagań i burzliwych emocji przed nami. Jednak, gdyby zależało to od popularności zawodników w niej występujących, na podium znalazłaby się Argentyna przed Brazylią i Hiszpanią.

Źródło: Semtec

www.semtec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764