logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

INFOGRAFIKA: Jakie lody wybierali polscy internauci?

  PR 13.09.2018, przeczytano 736 razy
ilustracjastrzałka

Koniec lata to idealny czas na podsumowanie wyborów internautów dotyczących lodów. Jakie smaki królowały podczas upalnego lata? Ile wzmianek o tym przysmaku pojawiło się w czasie wakacji w sieci? Odpowiedzi na te pytania odnaleźć można w infografice przygotowanej przez agencję interaktywną Mint Media oraz Brand24.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jakie-lody-wybierali-polscy-internauci,37886,artykul.html

W okresie od 1.07 do 15.08 w Internecie pojawiło się aż 96,9 tysięcy wzmianek o lodach oraz 6,4 miliomów interakcji na ich temat w social media. W top 10 serwisów o największej liczbie wzmianek o lodach, na podium znalazły się kolejno Facebook, Instagram i Twitter. Większą aktywność w postowaniu wykazywały kobiety, a ponad 90% treści miało pozytywny wydźwięk.

W analizie uwzględniono również preferencje Polaków dotyczące smaków i rodzajów lodów. W top 5 najczęściej wymienianych smaków znalazły się: czekoladowy, truskawkowy, malinowy, mango i waniliowy. Lodożercy mogli cieszyć się smakiem swojego ulubionego deseru również w Cukierni Sowa, gdzie w tym sezonie największą popularnością cieszyły się lody mascarpone i czarna porzeczka. Infografika zawiera informacje dotyczące między innymi wzmianek o lodach w social mediach oraz na portalach internetowych, a także preferencji Polaków: najczęściej wybieranych smaków, rodzajów czy miejsc, w których spożywają lody.

Mint Media i Brand24 współpracują intensywnie od lutego bieżącego roku. Agencja interaktywna zrealizowała już, przy wykorzystaniu narzędzia do monitoringu Internetu, przedsięwzięcie dotyczące alertu smogowego czy akcję pomozpamietac.pl dla Muzeum Auschwitz – Birkenau. Kilka miesięcy temu powstała również infografika dotycząca Tłustego Czwartku w Internecie. Celem tych działań jest pomoc klientom w prowadzeniu komunikacji w sieci oraz tworzeniu skutecznych strategii marketingowych, poprzez monitorowanie wypowiedzi użytkowników na temat ich marek.

- Infografika jest wynikiem naszych analiz, jakie dzięki Brand24 możemy realizować na potrzeby pracy dla naszych klientów. Monitorowanie różnych tematów pozwala nam na bieżąco poszerzać wiedzę, szukać inspiracji oraz lepiej rozumieć oczekiwania użytkowników w mediach społecznościowych. Tak też było w przypadku Cukierni Sowa i kategorii lodów. Dzięki temu, nasz content pisany dla klienta był zgodny z trendami w spożywaniu tych zimnych przekąsek oraz dopasowany do ich aktualnych preferencji. A przy okazji byliśmy na bieżąco z tym, co robiła konkurencja oraz influencerzy – mówi Michał Chrościcki, Analyst&Strategy Planner Mint Media, który odpowiada za projekty bazujące na monitoringu Internetu i analizę działań w mediach społecznościowych.

Źródło: Mint Media, Brand24

www.mintmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W ciągu roku Rock Radio poprawiło swój udział w czasie słuchania do 0,7%, czyli o 0,2 punktu procentowego względem analogicznego okresu w 2019 roku. To wyniki najnowszego raportu Radio Track, przygotowanego przez Kantar Polska za okres maj – czerwiec 2020 r.
Wyborczy poranek Radia Tok FM, portalu Gazeta.pl i „Gazety Wyborczej”
Radio TOK FM, portal Gazeta.pl oraz „Gazeta Wyborcza” połączą siły w poniedziałkowy poranek, 13 lipca br. - tuż po drugiej turze wyborów prezydenckich, żeby zaprezentować słuchaczom i czytelnikom najciekawsze polityczne dyskusje oraz analizy i komentarze do wyników głosowania. Program, który będzie można oglądać w wersji wideo już od godz. 7:00,...
Trzecia edycja „Jedziemy Wpolskę”
Wirtualna Polska obchodzi w tym roku swoje 25-lecie. Z tej okazji reporterzy chcą pokazać różnorodność naszego kraju oraz poruszyć tematy interesujące mieszkańców. Poprzednie edycje skupiały się na materiałach z Polski zachodniej i centralnej. Tym razem dziennikarze przybliżą piękno wschodnich regionów.
Już jutro, w piątek 3 lipca br., kina sieci Helios wznowią po przerwie działalność z nowym, dynamicznym cennikiem, seansami prywatnymi oraz bogatą ofertą projektów specjalnych, w tym: koncertów, maratonów filmowych oraz bajkowych atrakcji dla najmłodszych. Sieć zadba, aby każdy czuł się komfortowo podczas wizyty w ulubionym kinie, przestrzegając wszystkich zaostrzonych zasad...
W piątek 10 lipca w Multikinie w Łodzi, Gdańsku, Krakowie, Wrocławiu i Szczecinie odbędą się pierwsze seanse filmowe. Przyjemny i bezproblemowy udział w projekcji filmów zapewni przygotowane zaplecze sanitarne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764