logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Najpopularniejsze blogi podróżnicze na Facebooku i Instagramie

  PR 24.08.2017, przeczytano 1050 razy
ilustracja
Najpopularniejsze blogi podróżnicze na Faceboooku w Polsce

W ubiegłym miesiącu NapoleonCat opracował ranking najpopularniejszych stron turystycznych i biur podróży. Jednak nie uwzględniał on blogów podróżniczych. Dlatego też to właśnie im zostało poświęcone najnowsze zestawienie, które pokazuje jak wygląda zainteresowanie wśród użytkowników Facebooka i Instagrama. Od których blogerów czerpiemy najwięcej wyjazdowych inspiracji?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najpopularniejsze-blogi-podroznicze-na-facebooku-i-instagramie,33498,artykul.html

Najpopularniejsi na Facebooku

Prym na Facebooku wiedzie blog Tasteaway prowadzony przez Natalię Sitarską i Łukasza Smolińskiego. Ich facebookowa strona kulinarno-podróżniczego bloga zgromadziła już ponad 144 tys. fanów, a zainteresowanych nadal przybywa. W ciągu ostatniego miesiąca ich liczba wzrosła o 5% (w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego miesiąca – zmiana dotyczy okresów: 23.07. – 21.08.2017 vs 24.06. – 23.07.2017). Drugie miejsce pod kątem popularności wśród użytkowników Facebooka zajmuje blog Oli i Karola – Busem Przez Świat – Bus Around The World. Autorzy bloga, jak sami przyznają, spędzają w podróży ok. 6-8 miesięcy, a swoim busem odwiedzili już ponad 50 krajów na 5 kontynentach. Ich  celem jest objechanie całego świata. Na swoim Facebooku zgromadzili już prawie 120 tys. fanów. Ścisłą czołówkę zamyka strona bloga Bunkrów nie ma, gromadząc ponad 100 tys. fanów historii podróżniczych z czarnym humorem. Wśród 10 najpopularniejszych na Facebooku blogów znalazły się również: Gdziewyjechac.pl – Wędrowne motyle, Paragon z podróży, Bite of Iceland, Duże podróże, Chorwacja – Cromania.pl, Ready for Boarding oraz Chorwacja – Crolove.pl.

Top 10 na Instagramie

Na Instagramie sytuacja wygląda nieco inaczej. Tutaj na trzech pierwszych miejscach znajdują się blogi należące do kobiet. Najpopularniejszym w kategorii blogów podróżniczych jest prowadzony przez zamieszkałą w Australii rodowitą warszawiankę profil @travel_inhershoes. Agnieszka przyciągnęła już na swoje instagramowe konto prawie 245 tys. obserwujących. Na drugim miejscu znajduje się blog Anny Łysakowskiej - @annaeverywhere, z prawie 180 tys. followersów, zaś na trzecim profil @mytravelaffairs autorstwa Marysi Maciochy. W pierwszej dziesiątce znalazły się również profile blogów: Docelowo (ok. 48,5 tys. obserwujących), Sama Przez Świat (prawie 32 tys. followersów), Bus Around The World (ok. 30,5 tys.), Karol Werner – Kołem się toczy (ponad 27 tys. obserwujących), Anita Węglicka – Anita on the wall (ponad 26,5k), teraz-w-gorach (prawie 23 tys. followersów)oraz Ewa Chojnowska – Szpilki w plecaku (ok. 22 tys.).

Źródło: NapoleonCat

Dodatkowe informacje:

Ranking uwzględnia profile skatalogowane na naszej stronie internetowej w zakładce rankingi (Facebook i Instagram). Jeśli Waszym zdaniem w zestawieniu brakuje jakiegoś profilu lub któryś z nich powinien znaleźć się w innej kategorii, piszcie do nas śmiało na adres e-mail hello@napoleoncat.com. Strony i profile można również dodawać samodzielnie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764