Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przedstawia dane dotyczące wielkości rynku OOH w Polsce w 2016 roku. Dane zostały przygotowane we współpracy IGRZ i domu mediowego Starlink (Starcom Mediavest Group).
Niniejszy komunikat igrz jest wstępem do szerszego, rozbudowanego raportu podsumowującego reklamę OOH w roku 2016, który zostanie wydany w drugiej połowie lutego bieżącego roku. Zawierać będzie szczegółowe dane dotyczące branży OOH
w Polsce, podsumowania, komentarze, prognozy oraz informacje o najważniejszych wydarzeniach 2016 roku. W raporcie przedstawimy również analizę prac samorządów nad uchwałami krajobrazowymi.
OOH 2016. Reklama zewnętrzna, reklama tranzytowa i reklama DOOH - Łączna wielkość sprzedaży w tych trzech segmentach reklamy OOH zamknęła się kwotą w wysokości ponad 492,6 Mio PLN. W zakresie reklamy zewnętrznej była wyższa aniżeli w roku 2015 o 4,5%.
- raport (PDF)
- tabela nośników (PDF)
Źródło: IGRZ