logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Ranking cytowań - czerwiec 2017

  PR 24.07.2017, przeczytano 786 razy
ilustracjastrzałka

Z opracowania wynika, że liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (155), za nią: Rzeczpospolita (148) oraz Fakt (95). Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazł się Polska The Times (28), na drugim – Kurier Poranny (12), a na trzecim – Dziennik Zachodni (10). Wśród tygodników ogólnopolskich najczęściej cytowano tygodnik Polityka (71), Newsweek Polska (69) i Wprost (57).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ranking-cytowan---czerwiec-2017,33213,artykul.html

Ranking cytowań

Dzienniki ogólnopolskie   

W czerwcu liderem zestawienia w grupie dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (155). Najczęściej odwoływano się do tekstów na temat przesłuchania Michała Tuska, syna byłego premiera, przez sejmową komisję śledczą ds. Amber Gold. Cytowano m.in. fragmenty wywiadu jakiego udzielił Michał Tusk w sierpniu 2012 Gazecie Wyborczej, w którym wspomniał, że Donaldowi Tuskowi „współpraca z OLT Express się nie podobała i było to niemądre”.  Drugie miejsce zajęła Rzeczpospolita (148), a na trzecim uplasował się Fakt (95). Na kolejnych pozycjach znalazły się: Dziennik Gazeta Prawna (80), Super Express (77), Przegląd Sportowy (61),  Puls Biznesu (22), Gazeta Polska Codziennie (15), Nasz Dziennik (15), Trybuna (1).

Dzienniki regionalne

Wśród dzienników regionalnych na pierwszej pozycji uplasował się Polska The Times (28).  Drugie miejsce należało do Kuriera Porannego (12), a na trzecim miejscu znalazł się Dziennik Zachodni (10).

Tygodniki ogólnopolskie

Wśród tygodników ogólnopolskich na pierwszej pozycji znalazła się Polityka (71). Dziennikarze po ostatniej decyzji sądu dla Warszawy-Śródmieścia często cytowali słowa prof. Ewy Łętowskiej, które wypowiedziała podczas wywiadu dla Polityki w marcu 2016 roku: „Politycy PiS pokazują, że nie rozumieją, po co jest w demokratycznym kraju system trójpodziału władzy. A legislatywa, egzekutywa i judykatywa powinny się w jego ramach kontrolować. To nie jest tak, że tylko pisowcy tego nie rozumieją, a reszta polityki jest świetna. Bo jest fatalna!”. Drugie miejsce w naszym rankingu zajął tygodnik Newsweek Polska (69), a trzecie – Wprost (57).

Ranking cytowań i informacji

Dzienniki ogólnopolskie

Wśród dzienników ogólnopolskich najczęściej pisano o Gazecie Wyborczej (327). Na drugim miejscu znalazła się Rzeczpospolita (161), a na trzecim Super Express (94). Najwięcej informacji tradycyjnie pojawiło się na temat Gazety Wyborczej (172). 

Dzienniki regionalne

Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazł się Polska The Times (29), na drugim Dziennik Bałtycki (22), a na trzecim Kurier Poranny (19). Najwięcej informacji pojawiło się na temat Dziennika Bałtyckiego  (14).

Tygodniki ogólnopolskie

Wśród tygodników ogólnopolskich na pierwszym miejscu znalazła się Polityka (135), na drugim Newsweek Polska (109), a na trzecim Wprost (94).  Najwięcej informacji pojawiło się na temat Polityki (64).

Źródło: NEWTON Media

www.newtonmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764