logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Ranking cytowań - lipiec 2017

  PR 22.08.2017, przeczytano 973 razy
ilustracjastrzałka

Przedstawiamy ranking cytowań mediów w lipcu przygotowany przez analityków NEWTON Media. Z opracowania wynika, że liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (162), za nią: Rzeczpospolita (118) oraz Dziennik Gazeta Prawna (75). Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazł się Polska The Times (19), na drugim – Gazeta Wrocławska (13), a na trzecim – Głos Wielkopolski i Gazeta Olsztyńska (po 10). Wśród tygodników ogólnopolskich najczęściej cytowano Newsweek Polskę (49) i kolejno: Politykę (48) i wSieci (37).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ranking-cytowan---lipiec-2017,33483,artykul.html

Ranking cytowań

Dzienniki ogólnopolskie   

W lipcu liderem zestawienia w grupie dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (162). Najczęściej odwoływano się do artykułu „Policja inwigiluje Obywateli RP i posła Ryszarda Petru. Mamy nagranie”. Gazeta Wyborcza ujawniła w nim nagrania rozmów policjantów, które zarejestrowano 21 lipca, gdy Senat debatował nad ustawą o Sądzie Najwyższym. Do publikacji dziennika odniosła się już Komenda Stołeczna Policji.

Drugie miejsce zajęła Rzeczpospolita (118), a na trzecim uplasował się Dziennik Gazeta Prawna (75). Na kolejnych pozycjach znalazły się: Przegląd Sportowy (73), Fakt (66), Super Express (55),  Gazeta Polska Codziennie (21), Puls Biznesu (9), Nasz Dziennik (6), Parkiet (1).

Dzienniki regionalne

Wśród dzienników regionalnych na pierwszej pozycji uplasował się Polska The Times (19).  Drugie miejsce należało do Gazety Wrocławskiej (13), a na trzecim miejscu znalazły się Głos Wielkopolski i Gazeta Olsztyńska (po 10).

Tygodniki ogólnopolskie

Wśród tygodników ogólnopolskich na pierwszej pozycji znalazł się Newsweek Polska (49). Dziennikarze najczęściej odwoływali się do artykułu sprzed roku pt. „Jaki wszechmogący. Kim jest wiceminister sprawiedliwości?”. Autor Wojciech sprawdził, co dzieje się w rodzinnym mieście wiceministra sprawiedliwości i swój tekst rozpoczął tak: „Dziś władza w Opolu to poseł Patryk Jaki. To on obsadza swoimi ludźmi najlepsze spółki. To nie znaczy, że w mieście rządzi PiS. Jaki zostawia pisowcom ochłapy”. Drugie miejsce w naszym rankingu zajął tygodnik
Polityka (48), a trzecie – wSieci (37).

Ranking cytowań i informacji

Dzienniki ogólnopolskie

Wśród dzienników ogólnopolskich najczęściej pisano o Gazecie Wyborczej (325). Na drugim miejscu znalazła się Rzeczpospolita (138), a na trzecim Przegląd Sportowy (88). Najwięcej informacji tradycyjnie pojawiło się na temat Gazety Wyborczej (163). 

Dzienniki regionalne

Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazł się Polska The Times (20), na drugim Gazeta Wrocławska (14), a na trzecim Głos Wielkopolski (13). Najwięcej informacji pojawiło się na temat Gazety Pomorskiej (12).

Tygodniki ogólnopolskie

Wśród tygodników ogólnopolskich na pierwszym miejscu znalazła się Polityka (107), na drugim Newsweek Polska (78), a na trzecim Tygodnik Powszechny (66).  Najwięcej informacji pojawiło się na temat Polityki (59).

Źródło: NEWTON Media

Dodatkowe informacje:

Badanie przeprowadzono na podstawie dzienników i tygodników ogólnopolskich oraz dzienników regionalnych. Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach w okresie od 1 do 31 lipca 2017 r., w których cytuje się i powołuje na badane media. Wyszukiwano tytuł pozycji uwzględniając pełną deklinację. Uwzględniono również nazwy potoczne, np. Rzepa (zamiast: Rzeczpospolita), jak i regionalne tytuły gazet z Grupy Polskapresse, o których często pisze się zamiennie np. Głos Wielkopolski lub Polska Głos Wielkopolski.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764