logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Ranking cytowań - marzec 2017

  PR 28.04.2017, przeczytano 540 razy
ilustracjastrzałka

Z opracowania wynika, że liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich została „Rzeczpospolita” (217), za nią: „Gazeta Wyborcza” (151) oraz „Dziennik Gazeta Prawna” (88). Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazła się „Polska The Times” (25), na drugim – „Dziennik Zachodni” (14), a na trzecim – „Gazeta Wrocławska” (12). Wśród tygodników ogólnopolskich najczęściej cytowano „Gazetę Polską” (112), „Wprost” (71) oraz „Newsweek Polskę” (52).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ranking-cytowan---marzec-2017,32299,artykul.html

Ranking cytowań

Dzienniki ogólnopolskie

W marcu liderem zestawienia w grupie dzienników ogólnopolskich została Rzeczpospolita (217). Najczęściej odwoływano się do publikacji pt. „Le Pen chce sojuszu z PiS”, która był szeroko komentowana, zwłaszcza podtytuł  „jeśli wygram, podejmę współpracę z Kaczyńskim w demontażu Unii”. Kilkanaście godzin później autor artykułu Jędrzej Bielecki wyjaśnił: „w podtytule poniedziałkowego artykułu takiego właśnie określenia użyłem mówiąc o propozycji Le Pen dla Kaczyńskiego, choć to akurat słowo nie padło na środowej konferencji z ust liderki Frontu Narodowego. Napisanie podtytułu w formie cytatu było błędem, za co czytelników przepraszam”. Drugie miejsce zajęła Gazeta Wyborcza (151), a na trzecim uplasował się Dziennik Gazeta Prawna (88). Na kolejnych pozycjach znalazły się: Super Express (55), Fakt (48), Przegląd Sportowy (47), Gazeta Polska Codziennie (31), Puls Biznesu (29), Nasz Dziennik (15), Trybuna (3), Parkiet (1).

Dzienniki regionalne

Wśród dzienników regionalnych na pierwszej pozycji uplasował się Polska The Times (25). Drugie miejsce należało do Dziennika Zachodniego (14), a na trzecim miejscu znalazła się Gazeta Wrocławska (12).

Tygodniki ogólnopolskie

Wśród tygodników ogólnopolskich na pierwszej pozycji znalazła się Gazeta Polska (112). Odwoływano się m.in. do wywiadu z Jarosławem Kaczyńskim, w którym Prezes PiS skomentował kandydaturę Donalda Tuska w wyścigu o fotel szefa Rady Europejskiej. Na pytanie czyim jest kandydatem odpowiedział: „Angeli Merkel, jest niemieckim kandydatem”. Drugie miejsce w naszym rankingu zajął tygodnik Wprost (71), a trzecie – Newsweek Polska (52).

Ranking cytowań i informacji

Dzienniki ogólnopolskie

Wśród dzienników ogólnopolskich najczęściej pisano o Gazecie Wyborczej (269). Na drugim miejscu znalazła się Rzeczpospolita (235), a na trzecim Dziennik Gazeta Prawna (97). Najwięcej informacji tradycyjnie pojawiło się na temat Gazety Wyborczej (118).

Dzienniki regionalne

Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazł się Polska The Times (38), na drugim Dziennik Zachodni (16), a na trzecim Gazeta Wrocławska (13). Najwięcej informacji pojawiło się na temat Polski The Times (13).

Tygodniki ogólnopolskie

Wśród tygodników ogólnopolskich na pierwszym miejscu znalazła się Gazeta Polska (152), na drugim Newsweek Polska (139), a na trzecim Polityka (118). Najwięcej informacji pojawiło się na temat Newsweek Polska (87).

Źródło: NEWTON Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764