logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Ranking cytowań - październik 2016

  PR 28.11.2016, przeczytano 704 razy
ilustracjastrzałka

Z opracowania wynika, że liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (234), za nią: Rzeczpospolita (113) oraz Przegląd Sportowy (108). Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazł się Polska The Times (56) , na drugim – Dziennik Bałtycki (12), a na trzecim – Głos Wielkopolski (11). Wśród tygodników ogólnopolskich najczęściej cytowano Newsweek Polskę (68), Politykę (54) oraz wSieci (48).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ranking-cytowan---pazdziernik-2016,30664,artykul.html

Ranking cytowań

Dzienniki ogólnopolskie   

W październiku liderem zestawienia w grupie dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (234).

Publicyści najczęściej odwoływali się do tekstu opublikowanego w Gazecie Wyborczej „Powstanie koncern prasowy PiS? »Padły słowa, że trzeba kupić 'Fakt', ale to był tylko taki żart...«”. Tym tematem zainteresował się m.in.  Paweł Fąfara – Redaktor Naczelny Polska Press Grupy, który tak skomentował przywoływany artykuł: „Po co więc w ogóle Gazeta Wyborcza taki tekst drukuje? Jeden powód jest oczywisty i niezmienny – zawsze i wszędzie dyskredytować PiS”.

Drugie miejsce zajęła Rzeczpospolita (113), a na trzecim uplasował się Przegląd Sportowy (108).  Na kolejnych pozycjach znalazły się: Dziennik Gazeta Prawna (67), Fakt (60), Super Express (53), Puls Biznesu (18), Nasz Dziennik (18), Puls Biznesu (18), Gazeta Polska Codziennie (12), Trybuna (1), Parkiet (1).

Dzienniki regionalne

Wśród dzienników regionalnych na pierwszej pozycji uplasował się Polska The Times (56).  Drugie miejsce należało do Dziennika Bałtyckiego (12), a na trzecim miejscu znalazł się Głos Wielkopolski (11).

Tygodniki ogólnopolskie

Wśród tygodników ogólnopolskich na pierwszej pozycji znalazł się Newsweek Polska (68). Często cytowano fragmenty wywiadu z Kamilem Durczokiem, który powiedział m.in.: „Zdarzało mi się krzyczeć na pracowników. Ale w redakcji było kilka osób, które nie bały się wrzeszczeć na mnie, tak jak ja na nie. Nie uwzględniłem jednego, że nie wszyscy są tacy, jak oni. Nie wszyscy dobrze znoszą krzyk, a nawet podniesienie głosu”.

Drugie miejsce w naszym rankingu zajął tygodnik Polityka (54), a trzecie – wSieci (48).

Ranking cytowań i informacji

Dzienniki ogólnopolskie

Wśród dzienników ogólnopolskich najczęściej pisano o Gazecie Wyborczej (423). Na drugim miejscu znalazła się Rzeczpospolita (161), a na trzecim Przegląd Sportowy (116). Najwięcej informacji tradycyjnie pojawiło się na temat Gazety Wyborczej (189). 

Dzienniki regionalne

Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazł się Polska The Times (56), na drugim Dziennik Polski (20), a na trzecim Głos Wielkopolski (18). Najwięcej informacji pojawiło się na temat Dziennika Polskiego (12).

Tygodniki ogólnopolskie

Wśród tygodników ogólnopolskich na pierwszym miejscu znalazła się Polityka (107), na drugim Newsweek Polska (105), a na trzecim wSieci (77). Najwięcej informacji pojawiło się na temat Polityki (53).

Źródło: NEWTON Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764