logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: ranking cytowań - rok 2016

  PR 17.02.2017, przeczytano 733 razy
ilustracjastrzałka

Z opracowania wynika, że liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (2563), za nią: Rzeczpospolita (1815) oraz Fakt (823). Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazł się Polska The Times (202), na drugim – Głos Wielkopolski (145), a na trzecim – Dziennik Bałtycki (117). Wśród tygodników ogólnopolskich najczęściej cytowano Politykę (775) , tygodnik Newsweek Polska (659) i Do Rzeczy (618).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ranking-cytowan---rok-2016,31498,artykul.html

Ranking cytowań

Dzienniki ogólnopolskie

W roku 2016 liderem zestawienia w grupie dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (2563). Publicyści odwoływali się m.in. do tekstu pt. „Pierwsza dama tańczy sama” pióra Małgorzaty I. Niemczyńskiej, opublikowanego w tej gazecie 9 kwietnia. Dziennikarze dyskutowali na temat złamania zasady niewkraczania w życie prywatne osób na najwyższych stanowiskach. Drugie miejsce zajęła Rzeczpospolita (1815). Warto wspomnieć o marcowym tekście, w którym redaktorzy – pod wpływem wydarzeń związanych z inwigilacją dziennikarzy – wspominali aferę hazardową opisaną w 2008 roku przez Rzeczpospolitą. Na trzecim uplasował się Fakt (823).  Na kolejnych pozycjach znalazły się: Przegląd Sportowy (772), Dziennik Gazeta Prawna (695), Super Express (635), Puls Biznesu (242), Gazeta Polska Codziennie (184), Nasz Dziennik (181), Parkiet (21), Trybuna (18), Metrocafe.pl (1).

Dzienniki regionalne

Wśród dzienników regionalnych na pierwszej pozycji uplasował się dziennik Polska The Times (202). Drugie miejsce należało do Głosu Wielkopolskiego (145), a na trzecim miejscu znalazł się Dziennik Bałtycki (117).

Tygodniki ogólnopolskie

Wśród tygodników ogólnopolskich na pierwszej pozycji znalazła się Polityka (775). Cytowano m.in.  fragmenty artykułów Krzysztofa Masłonia, w których niepochlebnie odnosił się do twórców polskiej kultury (Olgi Tokarczuk i Andrzeja Stasiuka). Nawiązano do tych tekstów przy okazji rezygnacji Ryszarda Krynickiego z członkostwa w jury nagrody Angelus. W taki sposób poeta zaprotestował przeciwko obecności w jury Krzysztofa Masłonia. Drugie miejsce w naszym rankingu zajął Newsweek Polska (659), a trzecie – Do Rzeczy (618).

Ranking cytowań i informacji

Dzienniki ogólnopolskie

Wśród dzienników ogólnopolskich najczęściej pisano o Gazecie Wyborczej (4281). Na drugim miejscu znalazła się Rzeczpospolita (2232), a na trzecim Przegląd Sportowy (899). Najwięcej informacji tradycyjnie pojawiło się na temat Gazety Wyborczej (1718). 

Dzienniki regionalne

Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazł się dziennik Polska The Times (250), na drugim Głos Wielkopolski (242), a na trzecim Dziennik Bałtycki (172). Najwięcej informacji pojawiło się na temat Głosu Wielkopolskiego (97).

Tygodniki ogólnopolskie

Wśród tygodników ogólnopolskich na pierwszym miejscu znalazła się Polityka (1261), na drugim Newsweek Polska (1100), a na trzecim Gazeta Polska (947). Najwięcej informacji pojawiło się na temat Gazety Polskiej  (644).

Źródło: NEWTON Media

www.newtonmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764