logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Ranking cytowań - wrzesień 2016

  PR 19.10.2016, przeczytano 825 razy
ilustracjastrzałka

Z opracowania wynika, że liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (218), za nią: Rzeczpospolita (170) oraz Fakt (114). Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazł się Polska The Times (12), na drugim Głos Wielkopolski (11),  a na trzecim Gazeta Krakowska (9). Wśród tygodników ogólnopolskich najczęściej cytowano Do Rzeczy (55), Wprost (53) i Gazetę Polską (44).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ranking-cytowan---wrzesien-2016,30289,artykul.html

Ranking cytowań

Dzienniki ogólnopolskie   

We wrześniu liderem zestawienia w grupie dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (218). Publicyści najczęściej odwoływali się do tekstu „Czy Kaczyński wie o układzie w PWPW” oraz do tych artykułów, w których dziennikarze „Gazety Wyborczej” recenzowali film Antoniego Krauzego „Smoleńsk”. Drugie miejsce zajęła Rzeczpospolita (170), a na trzecim uplasował się Fakt (114).  Na kolejnych pozycjach znalazły się: Dziennik Gazeta Prawna (86), Super Express (61), Przegląd Sportowy (43), Gazeta Polska Codziennie (16), Nasz Dziennik (12), Puls Biznesu (6), Parkiet (4), Trybuna (2), Metrocafe.pl (1).

Dzienniki regionalne

Wśród dzienników regionalnych na pierwszej pozycji uplasował się Polska The Times (12).  Drugie miejsce należało do Głosu Wielkopolskiego (11), a trzecie - do Gazety Krakowskiej (9).

Tygodniki ogólnopolskie

Wśród tygodników ogólnopolskich na pierwszej pozycji znalazł się Do Rzeczy (55). Często cytowano fragmenty artykułów Krzysztofa Masłonia, w których niepochlebnie odnosił się do twórców polskiej kultury, m.in. Olgi Tokarczuk i Andrzeja Stasiuka. Nawiązano do tych tekstów przy okazji rezygnacji Ryszarda Krynickiego z członkostwa w jury nagrody Angelus. W taki sposób poeta zaprotestował przeciwko obecności w jury Krzysztofa Masłonia. Drugie miejsce w naszym rankingu zajął Wprost (53), a trzecie Gazeta Polska (44).

Ranking cytowań i informacji

Dzienniki ogólnopolskie

Wśród dzienników ogólnopolskich najczęściej pisano o Gazecie Wyborczej (332). Na drugim miejscu znalazła się Rzeczpospolita (194), a na trzecim Dziennik Gazeta Prawna (95). Najwięcej informacji tradycyjnie pojawiło się na temat Gazety Wyborczej (114). 

Dzienniki regionalne

Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazł się Dziennik Bałtycki (18), na drugim Głos Wielkopolski (15), a na trzecim Polska The Times (12). Najwięcej informacji pojawiło się na temat Dziennika Bałtyckiego (10).

Tygodniki ogólnopolskie

Wśród tygodników ogólnopolskich na pierwszym miejscu znalazł się Newsweek Polska (125), na drugim Polityka (119), a na trzecim Do Rzeczy (73). Najwięcej informacji pojawiło się na temat Tygodnika Powszechnego (47).

Źródło: NEWTON Media

www.newtonmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Google: Ads Safety Report 2023
Miliardy ludzi na całym świecie, szukając istotnych dla nich informacji, polegają na naszych produktach i usługach. Dotyczy to także reklam. Dlatego zatrudniamy tysiące osób, które każdego dnia dbają o nasz system reklamowy i jego wiarygodność. Dziś publikujemy nasz coroczny Raport na temat bezpieczeństwa reklam (Ads Safety Report), aby podzielić się postępami, jakie...
Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764