logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Ranking cytowań - wrzesień 2017

  PR 18.10.2017, przeczytano 1059 razy
ilustracjastrzałka

Z opracowania wynika, że liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (160), za nią: Rzeczpospolita (151) oraz Dziennik Gazeta Prawna (70). Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazł się Polska The Times (33), na drugim – Gazeta Krakowska (11), a na trzecim – Express Bydgoski (9). Wśród tygodników ogólnopolskich najczęściej cytowano Sieci (77), Politykę (55)  i  Wprost (45).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ranking-cytowan---wrzesien-2017,34156,artykul.html

Ranking cytowań

Dzienniki ogólnopolskie

We wrześniu liderem zestawienia w grupie dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (160). Najczęściej odwoływano się do artykułu „Polacy znów przestają płacić na publiczne radio i telewizję. Do czasu”. Gazeta Wyborcza poinformowała, że Ministerstwo Kultury najpóźniej w październiku przedstawi nowy projekt dotyczący abonamentu. Opłatą byliby obciążeni wszyscy – niezależnie od tego, czy posiadają telewizor. Drugie miejsce zajęła Rzeczpospolita (151), a na trzecim uplasował się Dziennik Gazeta Prawna (70). Na kolejnych pozycjach znalazły się: Super Express (68), Fakt (61), Przegląd Sportowy (35),  Puls Biznesu (11), Nasz Dziennik (10), Gazeta Polska Codziennie (3), Parkiet (1).

Dzienniki regionalne

Wśród dzienników regionalnych na pierwszej pozycji uplasował się Polska The Times (33). Drugie miejsce należało do Gazety Krakowskiej (11), a na trzecim miejscu znalazł się Express Bydgoski (9).

Tygodniki ogólnopolskie

Wśród tygodników ogólnopolskich na pierwszej pozycji znalazły się Sieci (77). Dziennikarze najczęściej odwoływali się do wywiadu jakiego udzielił Jarosław Kaczyński temu tygodnikowi nt. roli prezydenta Andrzeja Dudy w procesie naprawy państwa, w przeprowadzaniu „dobrej zmiany”. Lider PiS podkreślił w nim, że „bitwa o uczciwe sądy jest dziś najważniejsza”. Drugie miejsce w naszym rankingu zajął tygodnik Polityka (55), a trzecie – Wprost (45).

Ranking cytowań i informacji

Dzienniki ogólnopolskie

Wśród dzienników ogólnopolskich najczęściej pisano o Gazecie Wyborczej (268). Na drugim miejscu znalazła się Rzeczpospolita (166), a na trzecim Dziennik Gazeta Prawna (79). Najwięcej informacji tradycyjnie pojawiło się na temat Gazety Wyborczej (108). 

Dzienniki regionalne

Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazł się Polska The Times (33), na drugim Express Bydgoski (17), a na trzecim Gazeta Krakowska (15). Najwięcej informacji pojawiło się na temat Dziennika Zachodniego (11).

Tygodniki ogólnopolskie

Wśród tygodników ogólnopolskich na pierwszym miejscu znalazła się Polityka (111), na drugim Sieci (95), a na trzecim Newsweek Polska (77). Najwięcej informacji pojawiło się na temat Polityki (56).

Źródło: NEWTON Media

www.newtonmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764