logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Ranking cytowań w kwietniu 2018

  PR 24.05.2018, przeczytano 1114 razy
ilustracjastrzałka

Z opracowania wynika, że liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich została Rzeczpospolita (142), za nią: Fakt (106) oraz Gazeta Wyborcza (99). Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazła się Gazeta Wrocławska (14), na drugim – Gazeta Krakowska (12), a na trzecim – Polska The Times (9). Wśród tygodników ogólnopolskich najczęściej cytowano Gazetę Polską (91),  Wprost (59) i Do Rzeczy (36).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ranking-cytowan-w-kwietniu-2018,36618,artykul.html

Ranking cytowań

Dzienniki ogólnopolskie    

W kwietniu liderem zestawienia w grupie dzienników ogólnopolskich została Rzeczpospolita (142). Najczęściej przywoływano wyniki najnowszego sondażu IBRiS  przeprowadzonego przez „Rzeczpospolitą”, z którego wynika, że obaj czołowi potencjalni kandydaci na prezydenta - Andrzej Duda i Donald Tusk - cieszą się niemal identycznym poparciem. Na obecnego prezydenta zagłosowałoby dziś 33,5 proc. Polaków, a na byłego premiera - 33 proc. Trzecim najczęściej wskazywanym kandydatem był obecny prezydent Słupska Robert Biedroń. Drugie miejsce zajął Fakt (106), a na trzecim uplasowała się Gazeta Wyborcza (99). Na kolejnych pozycjach znalazły się: Super Express (79), Dziennik Gazeta Prawna (36), Przegląd Sportowy (28), Nasz Dziennik (14), Puls Biznesu (11), Gazeta Polska Codziennie (4), Trybuna (2) i Parkiet (1).

Dzienniki regionalne

Wśród dzienników regionalnych na pierwszej pozycji uplasowała się Gazeta Wrocławska (14).  Drugie miejsce należało do Gazety Krakowskiej (12), a na trzecim miejscu znalazła się Polska The Times (9).

Tygodniki ogólnopolskie

Wśród tygodników ogólnopolskich na pierwszej pozycji znalazła się Gazeta Polska (91). Najczęściej cytowano fragment wywiadu z Jarosławem Kaczyńskim, który ukazał się na początku kwietnia. Szef PiS-u zapowiedział kolejne zmiany w prawie, które tym razem mają być konsultowane z Komisją Europejską. Wszystko po to, aby - jak sam powiedział - „unormować sytuację”. Drugie miejsce w naszym rankingu zajął tygodnik Wprost (59), a trzecie – Do Rzeczy (36).

Ranking cytowań i informacji

Dzienniki ogólnopolskie

Wśród dzienników ogólnopolskich najczęściej pisano o Gazecie Wyborczej (186). Na drugim miejscu znalazła się Rzeczpospolita (164), a na trzecim Super Express (93). Najwięcej informacji tradycyjnie pojawiło się na temat Gazety Wyborczej (87).  

Dzienniki regionalne

Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazła się Gazeta Pomorska (17), na drugim Gazeta Wrocławska (15), a na trzecim Gazeta Krakowska (13). Najwięcej informacji pojawiło się na temat Gazety Pomorskiej (11).

Tygodniki ogólnopolskie

Wśród tygodników ogólnopolskich na pierwszym miejscu znalazła się Gazeta Polska (120), na drugim Tygodnik Powszechny (72), a na trzecim Polityka (64). Najwięcej informacji pojawiło się na temat Tygodnika Powszechnego (44).

Źródło: NEWTON Media

www.newtonmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Google: Ads Safety Report 2023
Miliardy ludzi na całym świecie, szukając istotnych dla nich informacji, polegają na naszych produktach i usługach. Dotyczy to także reklam. Dlatego zatrudniamy tysiące osób, które każdego dnia dbają o nasz system reklamowy i jego wiarygodność. Dziś publikujemy nasz coroczny Raport na temat bezpieczeństwa reklam (Ads Safety Report), aby podzielić się postępami, jakie...
Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764