logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Ranking cytowań w październiku

  PR 24.11.2015, przeczytano 797 razy
ilustracjastrzałka

W październiku 2015 roku według Rankingu Cytowań i Informacji NEWTON Media liderem zestawienia w grupie dzienników ogólnopolskich została po raz kolejny Gazeta Wyborcza.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ranking-cytowan-w-pazdzierniku,26646,artykul.html

Na drugim miejscu ponownie pojawiła się Rzeczpospolita, na trzecim Przegląd Sportowy. Najchętniej cytowanym dziennikiem regionalnym była Gazeta Pomorska, za nią Polska Głos Wielkopolski, na trzecim miejscu ex aequo Polska Gazeta Wrocławska oraz Dziennik Bałtycki. Wśród tygodników ogólnopolskich po raz pierwszy od dawna na najwyższej pozycji znalazł się Tygodnik Powszechny, następnie Newsweek Polska oraz Polityka.

W październikowym rankingu na pierwszym miejscu wśród dzienników ogólnopolskich pojawiła się Gazeta Wyborcza (171). Powoływano się na publikacje ujawniającą zapis rozmów ministrów („afera taśmowa”). Informowano, że prokuratura sprawdzi te zapisy, a ich treść może być podstawą do nowych postępowań. Cytowano także wypowiedzi ks. Krzysztofa Charamsy. Drugie miejsce zajęła Rzeczpospolita (92), a na trzecim uplasował się Przegląd Sportowy (54). Na kolejnych pozycjach znalazły się: Super Express (52), Fakt (42), Dziennik Gazeta Prawna (35), Polska The Times (19), Nasz Dziennik (13), Polska Gazeta Codziennie (10), Puls Biznesu (10), Trybuna (2), Parkiet (1).

Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu staneła Gazeta Pomorska (16). Drugie miejsce zajęła Polska Głos Wielkopolski (11), a trzecie Polska Gazeta Wrocławska wraz z tytułem Polska Dziennik Bałtycki (po 10). Na kolejnych pozycjach pojawiły się: Polska Dziennik Zachodni, Dziennik Wschodni (po 6), Dziennik Polski (4), Polska Dziennik Łódzki (3), Echo Dnia, Głos Pomorza, Nowości (po 2), Polska Gazeta Krakowska, Kurier Szczeciński, Kurier Poranny, Nowiny
i Nasze Miasto (po 1).

Wśród tygodników ogólnopolskich na pierwszym miejscu znalazł się Tygodnik Powszechny (57). Cytowano publikację księdza Charamsy, w której wypowiadał się na temat ks. Dariusza Oko i jego stosunku do gender. Drugie miejsce zajął Newsweek Polska (50), a trzecie Polityka (46), na następnych pozycjach uplasowały się: Wprost (44), W Sieci (31), Do Rzeczy (28), Gość Niedzielny (16), Gazeta Polska (8), Przegląd oraz Nie (po 4).

W zestawieniu największej liczby informacji poświęconych poszczególnym tytułom najwyższe noty uzyskały: wśród dzienników ogólnopolskich – Gazeta Wyborcza (342), wśród dzienników regionalnych – Gazeta Pomorska i Dziennik Zachodni (po 7), wśród tygodników opinii – Polityka (79),

Źródło: NEWTON Media

Dodatkowe informacje:

Badanie zostało przeprowadzone na podstawie dzienników i tygodników ogólnopolskich oraz dzienników regionalnych. Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach w okresie od 1 do 31 października 2015 r., w których cytuje się i powołuje na badane media.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764