logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Walentynki na Instagramie

  PR 16.02.2017, przeczytano 1865 razy
ilustracjastrzałka

Obchodzenie święta zakochanych ma zarówno wielu zwolenników, jak i przeciwników. Ci pierwsi obdarowują ukochane osoby upominkami, świętują walentynki na romantycznej kolacji, czy po prostu wspólnie spędzają ten dzień. To właśnie oni bardzo chętnie dzielą się swoimi emocjami na portalach społecznościowych. NapoleonCat sprawdził, jak w tym roku wyglądały walentynki na Instagramie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/walentynki-na-instagramie,31480,artykul.html

#walentynki

Na Instagramie ponad 161 tys. postów zawierało hashtag #walentynki.


Źródło: Instagram

Przeprowadzona przez NapoleonCat analiza dotyczy okresu na tydzień przed walentynkami, czyli terminu 08 – 14.02.2017. W ciągu tego czasu hashtag #walentynki pojawił się w prawie 20 tys. wpisów i został wykorzystany przez prawie 16 tys. autorów. Posty z analizowanym tagiem zdobyły łącznie ponad 1,3 mln polubieni i ponad 40 tys. komentarzy.

Spośród prawie 16 tys. autorów najwięcej postów z hashtagiem #walentynki opublikowali: Wieczna Róża (@magicshoppoland), FashionMuffin (@fashionmuffintwistbands), Cudgee Creek (@cudgee_creek), SOTHO (@sothopl), Difendi Pl (@difendipl), Kris Fashion (@kristorebki.pl), Biżuteria PERLOVE (@perlovepl), Horse Biju & Gadgets Polska (@horsebiju), Lemon Lovely słodka biżuteria (@xlemonlovelyx) oraz Patrycja Patt (@pattartdesign).

Do święta zakochanych każdego dnia (na tydzień przez walentynkami) nawiązywało ok. 1,1 – 2 tys. użytkowników Instagrama. W dniu walentynek natomiast, autorów postów z #walentynki było prawie 9,5 tys.

O walentynkach na Instagramie sporo mówiło się już na ok.2-3 tygodnie przed świętem zakochanych. W ostatnim tygodniu liczba postów z analizowanym hashtagiem regularnie rosła. 14 lutego łącznie opublikowano prawie 128 tys. wpisów z #walentynki.

Wpisy te wywoływały sporo reakcji instagramowiczów – dużo częściej były lubiane niż komentowane. W dniu walentynek wpisy zawierające #walentynki zostały polubione ponad 530 tys. razy oraz wywołały ponad 17,5 tys. komentarzy.

Wśród 3 najbardziej lubianych postów znalazły się wpisy opublikowane na profilach: Bezlitosne Kobiety (@bezlitosnepl), Zuza Kołodziejczyk (@zuzol) oraz Suchar Codzienny (@sucharcodzienny).

Do najbardziej komentowanych natomiast należą posty autorów: Wyznajemy (@wyznajemy), Suchar Codzienny (@sucharcodzienny) oraz Twoja drogeria online (@ekobieca.pl).

Hashtag #walentynki był najczęściej wykorzystywanym znacznikiem odwołującym się do dnia zakochanych. Tagi, które najczęściej mu towarzyszyły to m.in. #love, #valentines, #polishgirl, #valentinesday, #miłość, #heart, #serce, #prezent oraz #happy.


 
#valentines oraz #valentines2017 na Instagramie
Dla porównania hashtag #valentines został użyty w ponad 8,3 mln postów, zaś #valentines2017 w ponad 230 tys. wpisów.


Źródło: Instagram

W analizowanym przez nas okresie (8 – 14 lutego) hashtag #valentines został umieszczony w ponad 67tys. postów publikowanych przez prawie 55tys. autorów, zaś #valentines2017 w prawie 38 tys. wpisów i przez ponad 25 tys. instagramowiczów.

Źródło: NapoleonCat

www.napoleoncat.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764