logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Badura prezentuje kolekcję jesień-zima 17/18 w kampanii telewizyjnej

  PR 19.10.2017, przeczytano 751 razy
ilustracjastrzałka

Trwa nowa kampania polskiej marki Badura. Działania opierają się na sponsoringu wybranych programów telewizyjnych. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Codemedia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/badura-prezentuje-kolekcje-jesien-zima-17-18-w-kampanii-telewizyjnej,34187,artykul.html

Marka Badura, promując najnowszą kolekcję, stworzyła historię o wyjątkowych kobietach – z dużą samoświadomością, pewnych siebie i swoich wyborów, czasem zmysłowych i pełnych elegancji, innym razem stanowczych i drapieżnych. Szeroko zakrojone działania, promujące zróżnicowaną kolekcję, odzwierciedlają różne oblicza kobiecości, ich potrzeby i wyzwania przed nimi stojące.

W ramach aktywności prowadzona jest kampania sponsoringowa, która obejmuje teleturniej „Milionerzy” oraz wybrane sprofilowane stacje telewizyjne.

- Zaproponowana przez nas akcja sponsoringowa ma ułatwić marce dotarcie z przekazem promocyjnym do szerokiej grupy kobiet. Ze względu na jej zróżnicowanie postawiliśmy na sponsoring teleturnieju Milionerzy, jak i obecność w sprofilowanych kanałach tematycznych. Billboard sponsorski również pokazuje zróżnicowane projekty obuwia – mówi Maciej Rzeżuchowski, Group Account Director, dom mediowy Codemedia.

Przy kampanii Badura po raz trzeci współpracuje z ambasadorką marki – Anetą Kręglicką. W duecie z byłą miss świata występuje Anna Jagodzińska – top modelka, która jako jedyna Polka pojawiła się na okładce amerykańskiego wydania magazynu "Vogue".

- Wybór tych wyjątkowych kobiet nie jest przypadkowy. Ich szlachetność, perfekcyjnie wpisuje się w tradycje obuwnicze Badury. W działaniach promujących nową kolekcję podkreślamy walory naszych produktów – jakość wykonania oraz ponadczasowy design. – mówi Katarzyna Krawczyk, Dyrektor Marketingu marki Badura.

Źródło: Codemedia

www.codemedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764