Trwa nowa kampania polskiej marki Badura. Działania opierają się na sponsoringu wybranych programów telewizyjnych. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Codemedia.
Marka Badura, promując najnowszą kolekcję, stworzyła historię o wyjątkowych kobietach – z dużą samoświadomością, pewnych siebie i swoich wyborów, czasem zmysłowych i pełnych elegancji, innym razem stanowczych i drapieżnych. Szeroko zakrojone działania, promujące zróżnicowaną kolekcję, odzwierciedlają różne oblicza kobiecości, ich potrzeby i wyzwania przed nimi stojące.
W ramach aktywności prowadzona jest kampania sponsoringowa, która obejmuje teleturniej „Milionerzy” oraz wybrane sprofilowane stacje telewizyjne.
- Zaproponowana przez nas akcja sponsoringowa ma ułatwić marce dotarcie z przekazem promocyjnym do szerokiej grupy kobiet. Ze względu na jej zróżnicowanie postawiliśmy na sponsoring teleturnieju Milionerzy, jak i obecność w sprofilowanych kanałach tematycznych. Billboard sponsorski również pokazuje zróżnicowane projekty obuwia – mówi Maciej Rzeżuchowski, Group Account Director, dom mediowy Codemedia.
Przy kampanii Badura po raz trzeci współpracuje z ambasadorką marki – Anetą Kręglicką. W duecie z byłą miss świata występuje Anna Jagodzińska – top modelka, która jako jedyna Polka pojawiła się na okładce amerykańskiego wydania magazynu "Vogue".
- Wybór tych wyjątkowych kobiet nie jest przypadkowy. Ich szlachetność, perfekcyjnie wpisuje się w tradycje obuwnicze Badury. W działaniach promujących nową kolekcję podkreślamy walory naszych produktów – jakość wykonania oraz ponadczasowy design. – mówi Katarzyna Krawczyk, Dyrektor Marketingu marki Badura.
Źródło: Codemedia