logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bądź bogatszy: świąteczna kampania Mbanku

  PR 17.12.2019, przeczytano 817 razy
ilustracjastrzałka

3 grudnia wystartowała specjalna, świąteczna odsłona kampanii mBank „Bądź bogatszy”, w której najbardziej mobilny bank w Polsce zachęca do zaskoczenia swoich bliskich wyjątkowym i oryginalnym prezentem. Kampanii towarzyszy konkurs, w którym internauci zapraszani są do podzielenia się historią rodzinnych fotografii. Akcję wspiera aktorka i influencerka – Zosia Zborowska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/badz-bogatszy%3A-swiateczna-kampania-mbanku,385117,artykul.html

Okres świąteczny to czas pełen refleksji, zadumy i radości, który spędzamy z najbliższymi. To również okres obdarowywania się prezentami. Właśnie do nich nawiązuje tegoroczna kampania mBanku. Bank zachęca Polaków, aby świąteczne upominki były nietuzinkowe, zaskakujące, przywołujące wspomnienia. To właśnie dzięki nim stajemy się bogatsi – tworzymy nowe, wartościowe chwile, które na długo pozostaną w naszej pamięci.

W ramach kampanii powstał spot wizerunkowy „Bądź bogatszy”. Działania promocyjne prowadzone są także w kanałach social media, w tym na YouTube. Akcji towarzyszą również aktywności kontentowe (artykuły, współpraca z fanpage Krótka Historia Jednego Zdjęcia) realizowane razem z Plistą. Akcję świąteczną wspiera Zosia Zborowska.

Równolegle do spotu promowany jest konkurs, którego tematem przewodnim są… fotografie.

ilustracjastrzałka

- Inspirację do niestandardowych działań czerpiemy m.in. z mediów społecznościowych mBanku, w których spotykamy na co dzień naszych klientów. Wiemy, że dla nich mBank to nie tylko konta, ale też pomysłowe rozwiązania, które poprawiają jakość i wygodę życia. Pomyśleliśmy, że nasz program do edycji zdjęć pomoże im przygotować niezwykły prezent bliskim. Pomysł się spodobał i zdjęć przybywa każdego dnia. Jesteśmy przekonani, że to będą święta bogatsze o ciekawe spotkania i wyjątkowe wspólne chwile – Dorota Wyszomirska, specjalistka ds. marketingu i mediów społecznościowych w mBanku.

Kampania potrwa do 24 grudnia. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare, kreację stworzyła agencja Grey.

Źródło: Mindshare Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764