logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bądź Limonką - Kampania Coca-Cola Lime

  PR 20.04.2017, przeczytano 1710 razy
ilustracjastrzałka

Na polskim rynku napojów gazowanych obecna jest nowa Coca-Cola o smaku limonkowym – Coca-Cola Lime. To pierwszy tak duży launch w ramach marki Coca-Cola prawie od dekady.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/badz-limonka---kampania-coca-cola-lime,32227,artykul.html

Nowa Coca-Cola Lime to innowacyjne połączenie smaku Coca-Cola wzbogaconego o wyjątkowo orzeźwiającą limonkę. Dotychczas jeszcze takiego wariantu na rynku nie było. Coca-Cola Lime jest odpowiedzią na oczekiwania konsumentów, którzy szukają pośród dostępnych produktów nowych, zaskakujących i nieoczywistych smaków. Coca-Cola Lime poprzez zastosowanie wyjątkowego smaku limonki zamiast cytryny zachęca do wyjścia poza schemat, do wyrażania siebie w niebanalny sposób.

- To pierwsza tak duża nowość w portfolio marki Coca-Cola od prawie dekady, czyli od czasu wprowadzenia na polski rynek Coca-Cola Zero Cukru Zero Kalorii. Coca-Cola Lime jest innowacją na rynku i nie ma swojego odpowiednika, co jest najlepszym dowodem na to, że marka Coca-Cola niezmiennie wyznacza trendy – komentuje Mikołaj Ciaś, Dyrektor Marketingu Coca-Cola Poland Services.

Hasło kampanii „Bądź Limonką!” zachęca do wyrażania siebie w niebanalny sposób, do kreatywnego podejścia do życia oraz do wyjścia poza schematy. Dokładnie jak limonka, która swym wyjątkowym smakiem znacznie wyróżnia się na tle cytryny.

Kampania Coca-Cola Lime będzie szeroko komunikowana w mediach. To wszystko dzięki obecności w kanałach TV oraz WebTV, a także dzięki silnemu wsparciu outdoor w największych miastach w Polsce. Promocja nowości będzie miała również odzwierciedlenie w działaniach digital i na kanałach social media marki Coca-Cola. W kampanię Coca-Cola Lime zaangażowani są także znani polscy influencerzy m.in. Blowek, Rezigiusz, Martin Stankiewicz, Ciocia&Wujaszek Liestyle, czy współtworzący kanał Abstrachuje.tv. Ponadto kampania będzie obecna w kinach podczas kluczowych seansów.

Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, za adaptację lokalnych materiałów graficznych – agencja Fortis. Za koncept kreatywny odpowiedzialna jest agencja McCann zaś za obsługę i kreację Social Media i digital SMG Liquid Thread. Działania PR powierzono agencji Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Źródło: Coca-Cola Poland Services

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764