logo
WIADOMOŚCI

Bądź Limonką - Kampania Coca-Cola Lime

Mateusz Zawiślak  PR 20.04.2017, przeczytano 658 razy
ilustracjastrzałka

Na polskim rynku napojów gazowanych obecna jest nowa Coca-Cola o smaku limonkowym – Coca-Cola Lime. To pierwszy tak duży launch w ramach marki Coca-Cola prawie od dekady.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/badz-limonka---kampania-coca-cola-lime,32227,artykul.html

Nowa Coca-Cola Lime to innowacyjne połączenie smaku Coca-Cola wzbogaconego o wyjątkowo orzeźwiającą limonkę. Dotychczas jeszcze takiego wariantu na rynku nie było. Coca-Cola Lime jest odpowiedzią na oczekiwania konsumentów, którzy szukają pośród dostępnych produktów nowych, zaskakujących i nieoczywistych smaków. Coca-Cola Lime poprzez zastosowanie wyjątkowego smaku limonki zamiast cytryny zachęca do wyjścia poza schemat, do wyrażania siebie w niebanalny sposób.

- To pierwsza tak duża nowość w portfolio marki Coca-Cola od prawie dekady, czyli od czasu wprowadzenia na polski rynek Coca-Cola Zero Cukru Zero Kalorii. Coca-Cola Lime jest innowacją na rynku i nie ma swojego odpowiednika, co jest najlepszym dowodem na to, że marka Coca-Cola niezmiennie wyznacza trendy – komentuje Mikołaj Ciaś, Dyrektor Marketingu Coca-Cola Poland Services.

Hasło kampanii „Bądź Limonką!” zachęca do wyrażania siebie w niebanalny sposób, do kreatywnego podejścia do życia oraz do wyjścia poza schematy. Dokładnie jak limonka, która swym wyjątkowym smakiem znacznie wyróżnia się na tle cytryny.

Kampania Coca-Cola Lime będzie szeroko komunikowana w mediach. To wszystko dzięki obecności w kanałach TV oraz WebTV, a także dzięki silnemu wsparciu outdoor w największych miastach w Polsce. Promocja nowości będzie miała również odzwierciedlenie w działaniach digital i na kanałach social media marki Coca-Cola. W kampanię Coca-Cola Lime zaangażowani są także znani polscy influencerzy m.in. Blowek, Rezigiusz, Martin Stankiewicz, Ciocia&Wujaszek Liestyle, czy współtworzący kanał Abstrachuje.tv. Ponadto kampania będzie obecna w kinach podczas kluczowych seansów.

Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, za adaptację lokalnych materiałów graficznych – agencja Fortis. Za koncept kreatywny odpowiedzialna jest agencja McCann zaś za obsługę i kreację Social Media i digital SMG Liquid Thread. Działania PR powierzono agencji Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Źródło: Coca-Cola Poland Services

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Styczeń 1999. Boje o Encada: Visitronics walczy z Atrium, Océ szuka pomysłów
Rok 1999 rozpoczęliśmy – a jakże! - śledząc boje na rynku ploterów drukujących. W tym czasie nie było to jeszcze obowiązkowe wyposażenie pracowni reklamowych, z których wiele bazowało nadal na technice cięcia folii. Jednak dla obserwatorów rynku reklamy wizualnej było jasne, że przyszłość należy właśnie do drukarek wielkoformatowych. Encad był wówczas...
Firma Lexmark International, Inc. przedstawiła właśnie nową generację monochromatycznych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych dla klientów biznesowych. Produkty zostały wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, pozwalające na jedyne w swoim rodzaju połączenie niezawodności, produktywności i bezpieczeństwa.
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.
Nowa Gwiazda w mieście - polska kampania przedstawicielstwa Mitsubishi
Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana przez polski oddział...
Opus B: Ćwierćwiecze za nami
W tym roku świętujemy swoje 25 urodziny.
 
niedziela 24.06.2018, 75 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone