WIADOMOŚCI

Bądź Limonką - Kampania Coca-Cola Lime

Mateusz Zawiślak  PR - bezpłatny materiał PR | 20.04.2017, przeczytano 549 razy
ilustracjastrzałka
Bądź Limonką - Kampania Coca-Cola Lime

Na polskim rynku napojów gazowanych obecna jest nowa Coca-Cola o smaku limonkowym – Coca-Cola Lime. To pierwszy tak duży launch w ramach marki Coca-Cola prawie od dekady.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/badz-limonka---kampania-coca-cola-lime,32227,artykul.html

Nowa Coca-Cola Lime to innowacyjne połączenie smaku Coca-Cola wzbogaconego o wyjątkowo orzeźwiającą limonkę. Dotychczas jeszcze takiego wariantu na rynku nie było. Coca-Cola Lime jest odpowiedzią na oczekiwania konsumentów, którzy szukają pośród dostępnych produktów nowych, zaskakujących i nieoczywistych smaków. Coca-Cola Lime poprzez zastosowanie wyjątkowego smaku limonki zamiast cytryny zachęca do wyjścia poza schemat, do wyrażania siebie w niebanalny sposób.

- To pierwsza tak duża nowość w portfolio marki Coca-Cola od prawie dekady, czyli od czasu wprowadzenia na polski rynek Coca-Cola Zero Cukru Zero Kalorii. Coca-Cola Lime jest innowacją na rynku i nie ma swojego odpowiednika, co jest najlepszym dowodem na to, że marka Coca-Cola niezmiennie wyznacza trendy – komentuje Mikołaj Ciaś, Dyrektor Marketingu Coca-Cola Poland Services.

Hasło kampanii „Bądź Limonką!” zachęca do wyrażania siebie w niebanalny sposób, do kreatywnego podejścia do życia oraz do wyjścia poza schematy. Dokładnie jak limonka, która swym wyjątkowym smakiem znacznie wyróżnia się na tle cytryny.

Kampania Coca-Cola Lime będzie szeroko komunikowana w mediach. To wszystko dzięki obecności w kanałach TV oraz WebTV, a także dzięki silnemu wsparciu outdoor w największych miastach w Polsce. Promocja nowości będzie miała również odzwierciedlenie w działaniach digital i na kanałach social media marki Coca-Cola. W kampanię Coca-Cola Lime zaangażowani są także znani polscy influencerzy m.in. Blowek, Rezigiusz, Martin Stankiewicz, Ciocia&Wujaszek Liestyle, czy współtworzący kanał Abstrachuje.tv. Ponadto kampania będzie obecna w kinach podczas kluczowych seansów.

Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, za adaptację lokalnych materiałów graficznych – agencja Fortis. Za koncept kreatywny odpowiedzialna jest agencja McCann zaś za obsługę i kreację Social Media i digital SMG Liquid Thread. Działania PR powierzono agencji Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Źródło: Coca-Cola Poland Services

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
wtorek 24.10.2017, 108 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone