logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bądź mądry i dalekwzroczny: III edycja kampanii

  PR 15.05.2017, przeczytano 800 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła trzecia edycja kampanii edukacyjnej „Bądź mądry”. Kompania Piwowarska, Rekopol oraz popularni blogerzy i youtuberzy ponownie zachęcają do bycia eko.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/badz-madry-i-dalekwzroczny%3A-iii-edycja-kampanii,32436,artykul.html

„Bądź mądry, oddawaj butelki zwrotne”, „Bądź mądry, nie pozostawiaj pustych puszek i butelek na łonie natury”, „Bądź mądry, nie zostawiaj kapsla na pustej butelce” – do takich proekologicznych zachowań zachęcają znani twórcy internetowi w najnowszej edycji kampanii „Bądź mądry i dalEKOwzroczny”.

- Ponownie łączymy siły z lubianymi blogerami i youtuberami, którym los naszej planety nie jest obojętny. Swoim przykładem udowadniają, że wystarczą dobre chęci i drobne zmiany w codziennych zachowaniach. Mówimy „Bądź mądry!” bo każdy prostym gestem może zadbać o czystość wokół siebie. – przekonuje Katarzyna Radecka odpowiedzialna za zrównoważony rozwój w Kompanii Piwowarskiej.

Akcję wspierają:

  • Dawid Myśliwiec, youtuber, prowadzący kanał „Naukowy bełkot”,
  • Marta Andreasik, autorka bloga Mama Subiektywnie i podcastu o śnie dzieci „SLEEPCAST”,
  • Monika Gabas, dietetyczka prowadząca bloga Dr Lifestyle o zdrowym podejściu do zdrowego stylu życia,
  • Michał Kopik, autor bloga Piwny Garaż, piwowar, sędzia piwny,
  • Wojtek Kardyś, influencer, pracownik agencji SzeriSzeri,
  • Patrycja Pieróg, specjalista ds. PR w Kompanii Piwowarskiej, koordynator projektu „Bądź Mądry”.


- Cieszymy się, że w naszą akcję włączyli się twórcy internetowi. Ich fani – czytelnicy, widzowie i słuchacze, mogą przekonać się, że nawet będąc zabieganą, dynamiczną osobą, można z powodzeniem dbać o dobro naszej planety. Wystarczy gest – wyrzucanie butelek i puszek do odpowiednich pojemników, nie pozostawianie kapsla na butelce. Tylko tyle i aż tyle! – podsumowała Aneta Stawicka z firmy Rekopol.

Kampania „Bądź mądry” wystartowała w Internecie latem 2016 roku. Wówczas zachęcała kobiety w ciąży, by nie sięgały po alkohol, kierowców, by po spożyciu nie prowadzili samochodu, a wszystkich dorosłych – by nie ułatwiali dzieciom i młodzieży dostępu do napojów z procentami. Ambasadorami tej słusznej sprawy zostało dziesięcioro przedstawicieli polskiej blogosfery: Adam Wiejak „Poszukiwacz”, Malwina Bakalarz (Bakusiowo), Maciej Mazurek (Zuch próbuje rysować), Michał Kopik (Piwny Garaż), Mateusz Jasiński (Bieganie stylem życia), Natalia Tur (Nishka), Tomek Czajkowski (Magiczny składnik), Tomasz Saweczko (Facetem jestem i o siebie dbam), Marysia Górecka (Mamy gadżety) oraz Michał Górecki.

W drugiej edycji Dorota Lewandowska (Baba Ma Dom), Artur Filipowicz (Topowa Dycha) oraz Michał Kopik (Piwny Garaż) przekonywali, że poszanowanie środowiska jest ważne i modne.

Spoty z udziałem blogerów i youtuberów zostały obejrzane łącznie ponad 300 tys. razy, zebrały wiele przychylnych komentarzy, a przekaz dotarł do niemal 2 milionów osób.

Wspólnie z Kompanią Piwowarską projekt realizują: agencja SzeriSzeri (przygotowanie i poprowadzenie kampanii), Double Brand (projekt koszulek) i firma Rekopol.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764