logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bądź mądry i dalekwzroczny: III edycja kampanii

  PR 15.05.2017, przeczytano 799 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła trzecia edycja kampanii edukacyjnej „Bądź mądry”. Kompania Piwowarska, Rekopol oraz popularni blogerzy i youtuberzy ponownie zachęcają do bycia eko.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/badz-madry-i-dalekwzroczny%3A-iii-edycja-kampanii,32436,artykul.html

„Bądź mądry, oddawaj butelki zwrotne”, „Bądź mądry, nie pozostawiaj pustych puszek i butelek na łonie natury”, „Bądź mądry, nie zostawiaj kapsla na pustej butelce” – do takich proekologicznych zachowań zachęcają znani twórcy internetowi w najnowszej edycji kampanii „Bądź mądry i dalEKOwzroczny”.

- Ponownie łączymy siły z lubianymi blogerami i youtuberami, którym los naszej planety nie jest obojętny. Swoim przykładem udowadniają, że wystarczą dobre chęci i drobne zmiany w codziennych zachowaniach. Mówimy „Bądź mądry!” bo każdy prostym gestem może zadbać o czystość wokół siebie. – przekonuje Katarzyna Radecka odpowiedzialna za zrównoważony rozwój w Kompanii Piwowarskiej.

Akcję wspierają:

  • Dawid Myśliwiec, youtuber, prowadzący kanał „Naukowy bełkot”,
  • Marta Andreasik, autorka bloga Mama Subiektywnie i podcastu o śnie dzieci „SLEEPCAST”,
  • Monika Gabas, dietetyczka prowadząca bloga Dr Lifestyle o zdrowym podejściu do zdrowego stylu życia,
  • Michał Kopik, autor bloga Piwny Garaż, piwowar, sędzia piwny,
  • Wojtek Kardyś, influencer, pracownik agencji SzeriSzeri,
  • Patrycja Pieróg, specjalista ds. PR w Kompanii Piwowarskiej, koordynator projektu „Bądź Mądry”.


- Cieszymy się, że w naszą akcję włączyli się twórcy internetowi. Ich fani – czytelnicy, widzowie i słuchacze, mogą przekonać się, że nawet będąc zabieganą, dynamiczną osobą, można z powodzeniem dbać o dobro naszej planety. Wystarczy gest – wyrzucanie butelek i puszek do odpowiednich pojemników, nie pozostawianie kapsla na butelce. Tylko tyle i aż tyle! – podsumowała Aneta Stawicka z firmy Rekopol.

Kampania „Bądź mądry” wystartowała w Internecie latem 2016 roku. Wówczas zachęcała kobiety w ciąży, by nie sięgały po alkohol, kierowców, by po spożyciu nie prowadzili samochodu, a wszystkich dorosłych – by nie ułatwiali dzieciom i młodzieży dostępu do napojów z procentami. Ambasadorami tej słusznej sprawy zostało dziesięcioro przedstawicieli polskiej blogosfery: Adam Wiejak „Poszukiwacz”, Malwina Bakalarz (Bakusiowo), Maciej Mazurek (Zuch próbuje rysować), Michał Kopik (Piwny Garaż), Mateusz Jasiński (Bieganie stylem życia), Natalia Tur (Nishka), Tomek Czajkowski (Magiczny składnik), Tomasz Saweczko (Facetem jestem i o siebie dbam), Marysia Górecka (Mamy gadżety) oraz Michał Górecki.

W drugiej edycji Dorota Lewandowska (Baba Ma Dom), Artur Filipowicz (Topowa Dycha) oraz Michał Kopik (Piwny Garaż) przekonywali, że poszanowanie środowiska jest ważne i modne.

Spoty z udziałem blogerów i youtuberów zostały obejrzane łącznie ponad 300 tys. razy, zebrały wiele przychylnych komentarzy, a przekaz dotarł do niemal 2 milionów osób.

Wspólnie z Kompanią Piwowarską projekt realizują: agencja SzeriSzeri (przygotowanie i poprowadzenie kampanii), Double Brand (projekt koszulek) i firma Rekopol.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764