logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bądź uprzejmy: kampania społeczna na Śląsku

  PR 21.03.2016, przeczytano 1714 razy
ilustracjastrzałka

Od początku marca na Górnym Śląsku zobaczyć można plakaty i naklejki kampanii społecznej „Bądź uprzejmy”. To inicjatywa studentów Koła Zarządzania Projektami SOLVER, działającego na Politechnice Śląskiej. W kampanię udało im się zaangażować także regionalne media, Komendę Miejską Policji w Zabrzu oraz sosnowiecki PKM.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/badz-uprzejmy%3A-kampania-spoleczna-na-slasku,27898,artykul.html

Kampania społeczna „Bądź uprzejmy” to akcja promująca pozytywne zachowania w społeczności Górnego Śląska, w szczególności wśród uczestników ruchu drogowego i pasażerów komunikacji miejskiej. - Szybkie tempo życia i narastające problemy powodują, że ludzie coraz częściej są agresywni, nieprzyjemni i nieżyczliwi dla innych. Stojąc na przystanku, każdy z nas poczułby się lepiej, gdyby ktoś wpuścił go pierwszego do tramwaju, podniósł i podał rękawiczkę, którą przypadkiem upuściliśmy lub po prostu się uśmiechnął. Jadąc samochodem również możemy zmienić swoje nastawienie i ustąpić pierwszeństwa pieszemu na pasach czy wpuścić przed siebie inne auto w korku. – mówi kierownik projektu Jakub Dubieński.

Celem projektu jest promowanie wśród ludzi uprzejmego zachowania. Małe gesty mogą spowodować wiele pozytywnych zmian i sprawić, że codzienne czynności będą przyjemniejsze. Będąc uprzejmym dla innych, stajemy się lepszymi ludźmi i możemy wyzwolić optymistyczne nastroje w społeczeństwie. - Wierzymy, że nasz projekt przyczyni się do podniesienia komfortu życia społecznego, wyzwoli w ludziach dobre zachowania i poprawi bezpieczeństwo w miejscach publicznych. – wyjaśnia Jakub Dubieński.

Akcja opiera się na promowaniu pozytywnych zachowań za pomocą portali społecznościowych, kanału YouTube oraz lokalnych mediów. Dodatkowo, studenci rozdają ulotki i specjalnie przygotowane naklejki na szyby samochodów. Ponadto w kampanię włączyła się zabrzańska policja, która podczas swoich rutynowych kontroli informuje o niej, rozdając ulotki i naklejki. Nie brakuje również materiałów informacyjnych u przewoźnika miejskiego PKM Sosnowiec, zarządzającego ponad stoma autobusami poruszającymi się po śląskich drogach w ramach usług komunikacji KZK GOP. Kampania jest bardzo intensywna, ale też krótka, po realizowana jest jedynie w miesiącu marcu br.

Szczegółowe informacje na temat kampanii społecznej „Bądź Uprzejmy” można znaleźć na Facebooku pod adresem https://www.facebook.com/BadzUprzejmy

Źródło: Solver

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764