logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bakalie Studio Brandingowe dla programu NATURA 2000.

  PR 17.08.2008, przeczytano 982 razy

Rozpoczęła się kampania społeczna pod hasłem „Niech żyje Natura!“, informująca o założeniach, celach oraz budująca wizerunek programu ochrony środowiska NATURA 2000.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bakalie-studio-brandingowe-dla-programu-natura-2000.,7731,artykul.html

Kampania ma na celu uświadomienie jej odbiorcom, że natura jest wspólnym dobrem wszystkich obywateli a europejski program NATURA 2000 ma na celu ochronę populacji roślin i zwierząt oraz regulowanie działań człowieka na obszarach objętych programem.

Dyrekcja Tatrzańskiego Parku Narodowego, który jest jednym z największych w Polsce terenów objętych programem NATURA 2000 wspólnie z Bakalie Studio Brandingowe przygotowała kampanię społeczną popularyzujacą program. Kreacja kampanii została zaprojektowana na nośniki outdoorowe a kulminacją projektu bedą akcje eventowe, które zostaną przeprowadzone na terenie parku w dniach 23-24 sierpnia.

Projekt sfinansowany przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska dla marki NATURA 2000 to kolejna wspólna realizacja Tatrzańskiego Parku Narodowego i Bakalie Studio Brandingowe. Dotychczas agencja i park współpracowały przy opracowaniu nowej strategii komunikacji i identyfikacji wizualnej marki TPN.

Podczas konferencji prasowej, która odbyła się we wtorek 12 sierpnia w Warszawie wiceminister środowiska Maciej Trzeciak oraz Dyrektor Tatrzańskiego Parku Narodowego Paweł Skawiński tak wypowiadali się na temat kampanii:

“Na billboardach przedstawiających zdjęcia pięknych tatrzańskich krajobrazów wymazano kozicę i niedźwiedzia - została biała plama. Kampania ma uświadomić ludziom, że bez ochrony, zwierzęta mogą zniknąć” - podkreślił Maciej Trzeciak.

"Tatry to w Europie najdalej na zachód wysunięty obszar, gdzie żyją obok siebie wielkie drapieżniki: niedźwiedź, ryś i wilk. To wyróżnik Polski, która potrafi chronić dziką przyrodę" - podkreślił Paweł Skawiński.

"Chcemy zwrócić uwagę na to, jaką wartością jest Natura 2000 i jak wiele możemy stracić, jeśli nie przyłożymy należytej wagi do naszych zachowań (...) Hasło +Niech żyje Natura!+ może zastąpić używane od dawna +Chrońmy przyrodę ojczystą+" - mówił Skawiński.

Dwa pierwsze billboardy - z plamą po kozicy i niedźwiedziu - rozwieszono już w 110 miejscach w kraju. Przed zimą, w listopadzie, kampania rozszerzy się - do tych dwu mają dołączyć kolejne - według Skawińskiego bardziej szokujące w treści.

Minister Trzeciak podkreślił, że pierwsza kampania promująca Naturę 2000 ma odczarować jej obraz, kojarzący się z protestami związanymi z budową dróg, czy blokowaniem inwestycji. "Natura 2000 pomaga chronić najpiękniejsze tereny, pozwala prowadzić inwestycje z ich zachowaniem. Znam bardzo dobrze ten problem i wiem, że możemy tak zrobić, by ochronić te cenne tereny i jeździć autostradami, szybkimi kolejami. To da się pogodzić" - mówił. (PAP)

Europejska Sieć Ekologiczna Natura 2000 jest systemem ochrony zagrożonych składników różnorodności biologicznej kontynentu europejskiego, wdrażanym od 1992 r. w sposób spójny pod względem metodycznym i organizacyjnym na terytorium wszystkich państw członkowskich Unii Europejskiej. Celem utworzenia sieci Natura 2000 jest zachowanie zarówno zagrożonych wyginięciem siedlisk przyrodniczych oraz gatunków roślin i zwierząt w skali Europy, ale też typowych, wciąż jeszcze powszechnie występujących siedlisk przyrodniczych.

Bakalie Studio Brandingowe to firma, specjalizująca się w tworzeniu wizerunku marek, działa na rynku od 2000 roku. Działalność studio obejmuje wszystkie elementy brandingu, strategię marki, nazewnictwo i tożsamość werbalną oraz tożsamość wizualną i zmysłową. Firma czuwa nad całym procesem kreowania marki od analizy i inspiracji, poprzez koncepcję i kreację, po nadzór produkcji i wdrożenie gotowych rozwiązań. Misją Bakalie Studio Brandingowe jest przenoszenie ducha sztuki do świata brandingu. W jego portfolio znajdują się projekty dla polskich jednostek terytorialnych, branży finansowej, farmaceutycznej, filmowej oraz FMCG.

Tatrzański Park Narodowy o powierzchni 21 164 ha należy do największych parków narodowych w Polsce. Powstał w 1954 r., ale starania o objęcie Tatr ochroną czynione były już pod koniec XIX wieku. TPN chroni jedyny w Polsce fragment gór o charakterze alpejskim. Bogactwu krajobrazowemu odpowiada bogactwo świata roślin i zwierząt. Tatrzański Park Narodowy jest udostępniany dla turystyki, taternictwa powierzchniowego i jaskiniowego oraz narciarstwa. Ze względu na unikatowy charakter tego wysokogórskiego obszaru Tatrzański Park Narodowy w 1993 r. został wpisany na listę Rezerwatów biosfery UNESCO. Wchodzi również w skład sieci Natura2000.

Źródło: Bakalie Studio Brandingowe


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: BakalieStudioBrandingowe

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mimaki JV200-160: ekosolwent Roll-to-Roll
Mimaki Europe wprowadza na rynek nową, łatwą w obsłudze drukarkę roll-to-roll, zaprojektowaną do wydajnej produkcji wysokiej jakości oznakowania – JV200-160. Wykorzystując atramenty ekosolwentowe i funkcje zapewniające niezawodne, wydajne działanie drukarki i wyjątkową jakość druku, JV200-160 rozszerza już bogate portfolio produktów Mimaki dla rynku grafiki...
KERRIS wygrywa przetarg na obsługę social media marki OSHEE
Agencja KERRIS została wybrana do kompleksowej obsługi działań w mediach społecznościowych marki OSHEE. W ramach współpracy agencja zajmie się prowadzeniem kanałów marki na Facebooku, Instagramie i TikToku.
Dan Cake rusza z drugą odsłoną kampanii Jedz jak chcesz
Właśnie wystartowała kolejna edycja kampanii marki Dan Cake: „Wybieraj jak chcesz”. Zaplanowane są zarówno długofalowe i wielokanałowe działania wizerunkowe, jak i intensywna komunikacja produktowa.
Hand Made z kampanią dla marki Duda
Agencja reklamowa Hand Made realizuje działania w ramach najnowszej kampanii marki Duda. W wyniku wygranego przetargu agencja odpowiada między innymi za kampanię telewizyjną oraz kompleksową organizację loterii.
Valkea Media wyodrębnia dział influencer marketingu
Valkea, agencja marketingowa 360°, która od dwudziestu pięciu lat tworzy nagradzane kampanie marketingowe, łącząc innowacyjność, skuteczność i pasję, wprowadza od kwietnia nową strukturę organizacyjną, wyodrębniając dział influencer marketingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764