logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bakalie Studio Brandingowe dla Śląskiego

  PR 27.07.2008, przeczytano 1425 razy

Do prac nad opracowaniem nowej strategii komunikacji wizualnej województwa śląskiego, została zaproszona agencja brandingowa, Bakalie Studio Brandingowe. Wykorzystując autorskie narzędzia takie jak „QUAD“ i „GRAF“, agencja zaprezentowala nowe podejscie do strategii i wartości zawartych w marce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bakalie-studio-brandingowe-dla-slaskiego,7641,artykul.html

Projekty przygotowane w ramach prezentacji oferty wstępnej, komunikują odbiorcy takie cechy i wartości marki „Śląskie“ jak dynamizm, nastawienie na rozwój i potencjał ludzi związanych z tym brandem. Ważnym motywem zaprezentowanym na plakatach wizerunkowych jest połączenie hasła „Włącz się“ z sylwetkami ludzi, którzy zachęcają do odwiedzenia regionu śląskiego.

Strategia komunikacyjna dla województwa śląskiego to projekt kompleksowy poruszający wiele dziedzin, z którymi powiązany jest aktualnie ten brand. Marka główna „Ślaskie“ posiada kilka submarek, podstawowy podział występujący w strategii to rozróżnienie turystyki na cztery grupy: aktywną, sakralną, industrialną i kulturalną. Nowa strategia komunikacji będzie obejmować swoim zakresem wszystkie te cztery elementy.

Podjęto także działania zmieniające charakter logo „Ślaskie- pozytywna energia“ na bardziej energetyczny oraz przedstawiający ten brand w szerszym kontekście. Zaprezentowano możliwości adaptowania logo na różnych elementach, nie tylko na materiałach promacyjnych ale także jako elementu przestrzeni życiowej.

Bakalie Studio Brandingowe to firma, specjalizująca się w tworzeniu wizerunku marek dziala na rynku od 2000 roku. Prestiżowy nowojorski miesięcznik „Print“, poświęcony kulturze wizualnej i designowi, wyróżnil Bakalie Studio Brandingowe jako jedna z najbardziej innowacyjnych europejskich firm w dziedzinie projektowania graficznego, mając na szczególnej uwadze projekty katalogu dla KTR i raportu CSR dla Danone. Studio ma na swoim koncie wiele przedsięwzięć komercyjnych oraz projektów artystycznych. Ponadto firma zajmuje się doradztwem w zakresie strategii komunikacji a także projektuje systemy identyfikacji wizualnej, oraz wszelkie materialy promocyjne.

Specjalnością Studia jest tworzenie wizerunku, w tym systemów identyfikacji dla organizacji spolecznych i instytucji rządowych. W obszernym portfolio znajdują się zrealizowane projekty z branży finansowej, farmaceutycznej, spozywczej, filmowej i FMCG. Bakalie Studio Brandingowe jest również laureatem Konkursu Projektowania Prasowego Chimera 2003 organizowanego przez KTR (Klub Twórców Reklamy).

Źródło: Bakalie Studio Brandingowe


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: BakalieStudioBrandingowe

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania i loteria Inka „Przekonaj się smakiem”
Inka wystartowała z loterią i kampanią reklamową napojów roślinnych pod hasłem „Przekonaj się smakiem”. Działania komunikacyjne obejmują digital, media społecznościowe, influencer marketing, punkty sprzedaży oraz kanały własne marki. 
Industria Kielce ma nowego sponsora
ALAB sport rozpoczyna współpracę z Industrią Kielce. Platforma umożliwiająca optymalny dobór badań laboratoryjnych dla osób aktywnych fizycznie w sezonie 2024/2025 będzie partnerem najbardziej utytułowanej klubowej drużyny piłki ręcznej w Polsce.
Ancymony (*ancy) z kampanią dla marki Venus
Trwa kampania reklamowa marki Venus należącej do Pharma CF – polskiego producenta kosmetyków pielęgnacyjnych. Za jej realizację odpowiada agencja Ancymony (*ancy).
Od zera: epickie decyzje w podcastach Pepsi
Marka PEPSI ogłasza premierę najnowszego podcastu „OD ZERA”. Znane osobowości opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos, a wśród gości pojawią się znani twórcy, influencerzy i pasjonaci, tacy jak Foxx Gotuje, Natalia Maszkowska, Kasia...
Sho Kondo: były dyrektor kreatywny LPP idzie na swoje
Po ośmiu owocnych latach na stanowisku dyrektora kreatywnego w LPP, polskiej grupie odzieżowej znanej z takich marek jak Reserved, Mohito, Cropp i House, Japończyk Sho Kondo ogłosił swoje odejście, aby założyć Kondo & Partners Consulting, nową agencję skoncentrowaną na branży modowej i lifestylowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764