logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bakalie Studio Brandingowe na konferencji Face To Face.

  PR 24.07.2008, przeczytano 1158 razy

Bakalie Studio Brandingowe zostało zaproszone do udziału w międzynarodowej konferencji Face to Face 2008.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bakalie-studio-brandingowe-na-konferencji-face-to-face.,7630,artykul.html

Bakalie Studio Brandingowe zostało zaproszone do wzięcia udziału w projekcie „Face to Face. Poland meets Germany 2008“– promocji polskiego dizajnu i architektury, który będzie miał miejsce 24 października 2008 roku w Ludwigsburgu k. Stuttgartu.

Głównym celem projektu jest nawiązanie kontaktów między projektantami, architektami i przedsiębiorcami obu krajów oraz budowanie trwałych sieci współpracy pomiędzy nimi. Do udziału w tym wydarzeniu zostało zaproszonych po 10 projektantów z Polski i Niemiec reprezentujących takie dziedziny twórczości jak wzornictwo przemysłowe, identyfikacja wizualna, architektura, nowe media, rozwój marki, projektowanie opakowań, edytorstwo, grafika w przestrzeni publicznej, typografia oraz fotografia. Bakalie Studio Brandingowe podczas konferencji zaprezentuje projekt rebrandingu marki Tatrzański Park Narodowy.

Konferencja Face to Face jest szansą promocji polskiego potencjału kulturowego i gospodarczego w najsilniejszym gospodarczo regionie Niemiec, zwłaszcza że polski design reprezentuje światowy poziom i jest zaprzeczeniem wizerunku Polski jako kraju zacofanego i dalekiego od zdobyczy nowoczesnych technologii.

Dla jeszcze lepszego wykorzystania szansy promocji polskiego wzornictwa podczas konferencji, zaprezentowana zostanie wystawa „Design PL”, najpełniej prezentująca polskie dokonania w zakresie projektowania.

Bakalie Studio Brandingowe to firma, specjalizująca się w tworzeniu wizerunku marek, działa na rynku od 2000 roku. Prestiżowy nowojorski miesięcznik „Print“, poświęcony kulturze wizualnej i designowi, wyróżnił Bakalie Studio Brandingowe jako jedną z najbardziej innowacyjnych europejskich firm w dziedzinie projektowania graficznego.
Studio ma na swoim koncie wiele przedsięwzięć komercyjnych oraz projektów artystycznych. Ponadto firma zajmuje się doradztwem w zakresie strategii komunikacji a także projektuje systemy identyfikacji wizualnej, oraz wszelkie materiały promocyjne. W portfolio studio znajdują się projekty z branży finansowej, farmaceutycznej, spożywczej, filmowej, FMCG.

Źródło: Bakalie Studio Brandingowe


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: BakalieStudioBrandingowe

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764