logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bakalie Studio Brandingowe na konferencji Face To Face.

  PR 24.07.2008, przeczytano 1110 razy

Bakalie Studio Brandingowe zostało zaproszone do udziału w międzynarodowej konferencji Face to Face 2008.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bakalie-studio-brandingowe-na-konferencji-face-to-face.,7630,artykul.html

Bakalie Studio Brandingowe zostało zaproszone do wzięcia udziału w projekcie „Face to Face. Poland meets Germany 2008“– promocji polskiego dizajnu i architektury, który będzie miał miejsce 24 października 2008 roku w Ludwigsburgu k. Stuttgartu.

Głównym celem projektu jest nawiązanie kontaktów między projektantami, architektami i przedsiębiorcami obu krajów oraz budowanie trwałych sieci współpracy pomiędzy nimi. Do udziału w tym wydarzeniu zostało zaproszonych po 10 projektantów z Polski i Niemiec reprezentujących takie dziedziny twórczości jak wzornictwo przemysłowe, identyfikacja wizualna, architektura, nowe media, rozwój marki, projektowanie opakowań, edytorstwo, grafika w przestrzeni publicznej, typografia oraz fotografia. Bakalie Studio Brandingowe podczas konferencji zaprezentuje projekt rebrandingu marki Tatrzański Park Narodowy.

Konferencja Face to Face jest szansą promocji polskiego potencjału kulturowego i gospodarczego w najsilniejszym gospodarczo regionie Niemiec, zwłaszcza że polski design reprezentuje światowy poziom i jest zaprzeczeniem wizerunku Polski jako kraju zacofanego i dalekiego od zdobyczy nowoczesnych technologii.

Dla jeszcze lepszego wykorzystania szansy promocji polskiego wzornictwa podczas konferencji, zaprezentowana zostanie wystawa „Design PL”, najpełniej prezentująca polskie dokonania w zakresie projektowania.

Bakalie Studio Brandingowe to firma, specjalizująca się w tworzeniu wizerunku marek, działa na rynku od 2000 roku. Prestiżowy nowojorski miesięcznik „Print“, poświęcony kulturze wizualnej i designowi, wyróżnił Bakalie Studio Brandingowe jako jedną z najbardziej innowacyjnych europejskich firm w dziedzinie projektowania graficznego.
Studio ma na swoim koncie wiele przedsięwzięć komercyjnych oraz projektów artystycznych. Ponadto firma zajmuje się doradztwem w zakresie strategii komunikacji a także projektuje systemy identyfikacji wizualnej, oraz wszelkie materiały promocyjne. W portfolio studio znajdują się projekty z branży finansowej, farmaceutycznej, spożywczej, filmowej, FMCG.

Źródło: Bakalie Studio Brandingowe


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: BakalieStudioBrandingowe

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikony polskiego designu na znaczkach Poczty Polskiej
Poczta Polska przygotowała nową emisję znaczków pocztowych „Polski design". Projekt został zrealizowany we współpracy z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.
Netia z nową kampanią reklamową
Internet do 300 Mb/s za 25 zł miesięcznie przy zakupie pakietu: światłowód, TV S 4K, dostęp do serwisu Max. Dodatkowo 3 miesiące na start bez opłat. Sprzedaż tej oferty wspiera Netia w nowej odsłonie „olimpijskiej” kampanii ATL (m.in. TV, OOH, internet).
Bezpieczne dzieci w sieci - w kampanii ING
Zasady cyberbezpieczeństwa w postaci wpadających w ucho rymowanek to idea nowej kampanii ING w ramach działań edukacyjnych „Bezpieczne dzieci w sieci”. ING zachęca w niej do wspólnej nauki i utrwalania zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Już prawie milion dzieci trenuje takie zasady przez zabawę w grze edukacyjnej „Miasto ING” na platformie Roblox....
Kampania „Wyprostuj spojrzenie” kontra stereotypy na temat chorób mózgu
Choroby mózgu są narastającym problemem zdrowotnym, który dotyka coraz większej grupy osób na świecie. W Polsce na depresję choruje około 1,2 miliona osób[1], na schizofrenię 385 tysięcy[2], a na padaczkę około 400 tysięcy.[3] Mimo tego, że są to powszechne choroby, wiedza na ich temat wciąż nie jest wystarczająca. Wokół osób...
Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland
Oranżada Hellena, marka należąca do polskiego producenta Colian, jesienią pojawi się na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września na antenie TVP2 o godzinie 20:05. To kolejny, po Sopot Festiwal Top of the Top, muzyczny projekt zaplanowany w działaniach marketingowych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764