logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bakalland kontynuuje komunikację pod hasłem „Jesz, co dobre”

  PR 02.06.2023, przeczytano 555 razy
ilustracjastrzałka

Marka Bakalland w nowej odsłonie prowadzi od połowy marca wielokanałową komunikację marketingową 360˚ pod hasłem „JESZ, co dobre”. Działania obejmują m.in. reklamę w TV, influencer i digital marketing, akcje in-store oraz OOH/DOOH. Outdoorowa część kampanii właśnie nabrała rozpędu. Ważnym punktem kampanii są działania w przestrzeni miejskiej i galeriach handlowych. 24 kwietnia odsłonięty został mural o powierzchni ponad 175 m2, umiejscowiony w jednym z kluczowych punktów przesiadkowych stolicy – przy stacji Metro Politechnika.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bakalland-kontynuuje-komunikacje-pod-haslem-_jesz%2C-co-dobre_,400265,artykul.html

– Mural na ścianie o wymiarach 1177 cm x 1767 cm jest ważnym elementem naszej kampanii pod hasłem „JESZ, co dobre. To ambientowe działanie ma na celu utrwalić nowy przekaz marki Bakalland, która w nowoczesny sposób komunikuje połączenie życiowych aktywności i naturalnych momentów konsumpcji z naszymi produktami. Wybór lokalizacji nie jest przypadkowy: to ważny punkt przesiadkowy na mapie Warszawy i często uczęszczane miejsce – szczególnie przez młodszą grupę konsumentów, których uwagę chcemy przyciągnąć tego typu niestandardowymi pomysłami. To też bardzo istotne w kontekście odmłodzenia marki Bakalland, bo to jeden z głównych celów naszej kampanii oraz nowej identyfikacji wizualnej – mówi Justyna Osińska, Brand Manager Bakalland z FoodWell.

Bakalland rozszerza kampanię o DOOH oraz OOH w największych miastach w całej Polsce. Widoczny jest w centrach handlowych, dworcach kolejowych i na przystankach komunikacji miejskiej w Warszawie, Poznaniu, Łodzi, Krakowie i Wrocławiu. Aktywności obejmują także współpracę z firmą InPost, w ramach której od 15 kwietnia automaty Paczkomat  obrandowano i oznaczono przewodnim hasłem kampanii „JESZ, co dobre”.

Redesign Bakallandu. Co się zmieniło?

Za zmiany w identyfikacji wizualnej marki odpowiadają agencje Czteryczwarte oraz HacketHamilton. Rebranding miał odświeżyć i odmłodzić markę oraz podkreślić naturalne i smakowe walory bakalii i batonów. Projekt objął zmianę opakowań wszystkich należących do marki produktów.

- Gdy dostaliśmy zaproszenie do współpracy, dostaliśmy też zapas produktów. W zespole stwierdziliśmy, że siłą bakalii jest to, że dają radość – m.in. wybierania, smakowania małych i niezapychających porcji. To przy tym zdrowe przekąski, które występują w postaci batonów. Ale na półce i opakowaniach tej radości nie było widać. Dlatego postawiliśmy na ujednolicenie wizualne wszystkich wariantów smakowych batonów dzięki pozytywnej żółci (Pantone 123C) i prostym plamom barwnym (flat design), różnicującym warianty smakowe. Ujednolicenie wizualne linii, a do tego apetyczna prezentacja produktu i jego składu pozwalają łatwo z daleka odnaleźć batony na półce lub przy kasie, a z bliska znaleźć smak pasujący do danego momentu – mówi Wojciech Nowak, CEO w Hackett Hamilton.

Logotyp marki został unowocześniony. W nowej wersji nie ma ostrych kątów i białego outline’u. Logo zachowuje jednak charakterystyczną dla marki kolorystykę oraz większe litery B i D.

- Bardzo cieszymy się, że mieliśmy okazję przeprowadzić rebranding marki Bakalland i jej oferty produktowej. Zaprojektowane przez nas opakowania tworzą mocną, wyrazistą półkę. Wierzymy, że atrakcyjny design – który przełożyliśmy na około 100 SKU – przyciągnie konsumentów, co przełoży się na dalsze sukcesy marki – mówi Paweł Rosiński, creative director agencji brandingowej Czteryczwarte.

Źródło: Bakalland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie rynku upominków reklamowych PIAP – zmiany, trendy, narzędzia marketingowe
Polska Izba Artykułów Promocyjnych PIAP zaprasza przedstawicieli branży marketingowej do wzięcia udziału w dwóch badaniach, które rzucą światło na branżę artykułów promocyjnych jako skutecznego narzędzia marketingowego oraz omówią jej perspektywy w obliczu zmian w gospodarce – edycja 2023.
Roland DG Versastudio BN2: nowe plotery dla małych firm
Roland DG, producent wielkoformatowych ploterów atramentowych i drukująco-tnących, ogłosił wprowadzenie do swojej oferty atramentowych ploterów drukująco-tnących VersaSTUDIO BN2-20 i BN2-20A. Wraz z tą premierą firma Roland DG zamierza zdemokratyzować profesjonalną produkcję grafiki, zapewniając biurom domowym i małym firmom dostęp do najnowocześniejszej technologii druku, na...
Marka Krispol podjęła współpracę z Aluprof w kampanii pod hasłem Cichy luksus
Mniej znaczy więcej – taką zasadą kierował się Ludwig Mies van der Rohe, prekursor minimalizmu w architekturze. Definicja luksusu zmienia się tak, jak ewoluuje świat wokół nas. Kiedyś luksus był synonimem przepychu i zamożności. Dziś wyróżnikiem dobrego gustu w architekturze jest zrównoważone budownictwo, najwyższa jakość zastosowanych materiałów oraz indywidualnie...
Barceló Warsaw Powiśle pokazuje wnętrza z historycznymi artefaktami
Hotel Barceló Warsaw Powiśle zaprezentował się w pełnej odsłonie. 151 pokoi, jeden z najpiękniejszych widoków na wschodnią panoramę Warszawy prosto z zewnętrznego basenu na dachu, a przede wszystkim – unikalne wnętrza, w których poszczególne elementy nawiązują do kompleksu Elektrowni Powiśle, którego hotel jest częścią. Oświetlenie...
Ogromny świetlny kalejdoskop na rynku Manufaktury – Light Move Festiwal
Tradycyjnie Manufaktura włącza się w trasę Light Move Festiwalu. Tym razem, na Rynku Włókniarek Łódzkich stanie monumentalna instalacja świetlno-muzyczna, która rozświetli zabytkowe, ceglane budynki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764