logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bakalland szykuje się na powrót szkoły i startuje z kampanią „Odkryjesz”

  PR 07.08.2023, przeczytano 359 razy
ilustracja

Kampania „OdkryJESZ" potrwa od 7 sierpnia do 24 września 2023 r. Jej głównym celem jest odmłodzenie marki i promocja batonów Bakalland w nowych opakowaniach wśród przedstawicieli pokolenia Z – osób w przedziale wiekowym od 16 do 24 lat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bakalland-szykuje-sie-na-powrot-szkoly-i-startuje-z-kampania-_odkryjesz_,400990,artykul.html

- „OdkryJESZ" to kolejny etap platformy komunikacyjnej „JESZ, co dobre", którą od I kw. 2023 r. zawłaszczamy słowo „JESZ" i promujemy odświeżony wizerunek naszej marki. Przypomnę, że Bakalland jest świeżo po pierwszym od dekady rebrandingu. Zależy nam przede wszystkim na odmłodzeniu brandu i zwiększeniu świadomości batonów BA! wśród młodszych konsumentów. Przełom wakacji i roku szkolnego to idealny moment, żeby o to powalczyć. W tym okresie rośnie popyt na kategorię batonów zbożowych. Kampanią przypominamy, że zdrowe przekąski mogą pełnić ważną rolę w wymagającym skupienia i pełnym nowych doświadczeń czasie nauki. To poza tym okres, w którym aktywni dorośli rozpoczynają nowe wyzwania zawodowe i powakacyjnie wracają do aktywności – mówi Artur Gajewski, CMO FoodWell.

Z tego powodu marka chce w kampanii docierać także do kobiet w wieku 25-34 lata – dynamicznych, zainteresowanych zdrową dietą i aktywnością fizyczną. Dla nich batony BA! stanowią propozycję zdrowej i szybkiej przekąski w ciągu intensywnego dnia.

Bakalland w digitalu i przestrzeni miejskiej

Zaplanowane na potrzeby kampanii „OdkryJESZ" działania obejmują przede wszystkim kanały digital, w tym social media, YouTube oraz influencer marketing. Uzupełnieniem są aktywności PR oraz akcje in-store.

- Wybór tych narzędzi nie jest przypadkowy, bo to główne „miejsca" obecności i komunikacji młodych konsumentów, do których chcemy dotrzeć. Statystyki pokazują, że już 96% Polaków w wieku 18-24 lata korzysta z mediów społecznościowych. Najpopularniejszymi platformami, na których obecna jest grupa w wieku 16-24 lat, są Snapchat i Tik Tok. Ze względu na to, promocję batonów Bakalland BA! umiejscawiamy właśnie na tych platformach. I celujemy w kilkumilionowe zasięgi – dodaje Justyna Osińska, Brand Manager FoodWell.

Oprócz tego, Bakalland chce być widoczny w przestrzeni dużych miast. W ramach akcji OOH marka pojawi się na przystankach w największych aglomeracjach w Polsce: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu i Poznaniu.

Opakowania po rebrandingu. Co się zmieniło?

Odświeżona w marcu br. tożsamość marki ma wizualnie przyciągać młodą grupę konsumentów. Świeży i wyrazisty projekt opakowań całego asortymentu marki stawia na atrakcyjną prezentację produktów w celu podkreślenia ich apetyczności. Design batonów został zunifikowany, dzięki czemu opakowania są spójne. Zamierzone skojarzenia to zdrowy, pełen optymizmu i aktywny styl życia. Redesign ma oddawać wartości i filozofię firmy, której przekąski są zdrowe i jednocześnie smaczne. Unowocześniony logotyp Bakalland występuje w nowej wersji bez ostrych kątów i białego outline'u, a zachowuje charakterystyczną kolorystykę i większe litery B i D.

Źródło: Bakalland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764