logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bakalland w kinach Cinema City

  PR 20.09.2016, przeczytano 3031 razy
ilustracjastrzałka

Marka Bakalland wprowadza do kin w całej Polsce swój filmowy hit – bakalie przekąskowe. Działania reklamowe obejmą m.in. spoty i sponsoring sal. Kampania w sieci Cinema City, obejmująca 355 sal kinowych w 20 miastach, rozpocznie się 16 września i potrwa do końca roku. Pięć filmowych przebojów zobaczy 2,5 miliona osób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bakalland-w-kinach-cinema-city,29972,artykul.html

Intrygujące bakaliowe mixy bazują na pochodzących z natury orzechach i suszonych owocach. Nowe produkty Bakalland to: żurawina, migdał, orzech arachidowy, kukurydza i kokos z ulubionymi przez wszystkich dodatkami: czekoladą, miodem, sokiem z jagód czy solą morską. Zagadkowe nazwy oraz atrakcyjne opakowania – Koko Loko, O!żesz Sezam, Love Las, Cud Miód i Słona Ona – kryją w sobie niepowtarzalne smaki. Każdy z nich zostanie bohaterem spotu – kolorowe postacie z opakowań ożyją i wprowadzą konsumentów w swój surrealistyczny świat. Poznamy leniwego Koko Loko i towarzyszącego mu rekina, czarującego Love Lasa i jego zakochaną fankę czy tropiącą krowę wypasaną na polu kukurydzy przez uroczą farmerkę. Siłą spotów są zabawne dialogi wprowadzające widzów w świat zupełnie nowych smaków bakalii.

Kampania obejmuje 15-sekundowe spoty, które będą emitowane w blokach specjalnych oraz sponsoring sal kinowych w 5 miastach. Ekspozycję marki zapewnią także postery i rollupy. Nowe produkty będą dostępne w barkach kinowych.

Nowa linia przekąsek to bakaliowy atak przyjemności, stąd pomysł na realizację kampanii w miejscu kojarzącym się z rozrywką. Kino to emocje, radość i towarzystwo, z którym lubimy spędzać czas, czyli najlepszy kontekst do promocji słodkich i słonych snacków. Aby wpisać się w filmowy klimat przygotowaliśmy przewrotne spoty z nutą absurdu i humoru, które zaskoczą i wywołają uśmiech – mówi Ewelina Haraburda, Kierownik Produktu.

Za kreację spotu odpowiada Liquid Thread (Grupa SMG), a zakup mediów zrealizował dom mediowy Starcom. Działania w kinach Cinema City koordynuje New Age Media. Kampania została przygotowana przez zespół Działu Marketingu Bakalland: Ewelinę Haraburdę oraz Agnieszkę Pragacz, pod nadzorem Anny Sambor.

Działaniom na rzecz nowej linii bakalii przekąskowych towarzyszy kampania sponsoringowa i product placement w programie Mam Talent (TVN), działania PR z udziałem influencerów i komunikacja w mediach społecznościowych. Na potrzeby kampanii powstała dedykowana strona produktowa www.musiszprzekasic.pl, gdzie dostępne będą informacje o nowościach.

Fakty o kampanii:

  • 5 pełnych humoru spotów
  • 2,5 mln widowni
  • 38 kin w 20 miastach = 355 sal linowych = 75.000 foteli

Źródło: Bakalland

www.bakalland.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Garden of Words Group w nowej identyfikacji wizualnej
Grupa Agencji Garden of Words jako jeden z liderów w branży, stale rozwija swoją działalność, oferując wszechstronne kompetencje w obszarze zintegrowanej komunikacji. Dynamicznemu rozwojowi towarzyszą zmiany w identyfikacji wizualnej grupy. Garden of Words Group zyskała między innymi odświeżone logo, nową stronę internetową i zaktualizowany layout (m.in. kolorystyka,...
Agencja reklamowa Hand Made kolejny rok będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę marki w obszarze BTL i digital. 
Główka Pracuje w kampanii Ingka Centres
Ingka Centres, firma zarządzająca obiektami handlowymi rozpoczyna kampanię pod nazwą Główka Pracuje, w ramach której stworzyła nową, interaktywną przestrzeń ‒ Umysłową Siłkę. Siłka oferuje różnorodne aktywności poprawiające sprawność umysłową, by efektywniej przyswajać wiedzę oraz przetwarzać i zapamiętywać informacje. Umysłowa Siłka...
Freelancehunt: Rośnie liczba firm bazujących na freelancerach
Około 20% firm zarejestrowanych na miedzynarodowym portalu Freelancehunt.com zatrudnia więcej freelancerów niż pracowników na etat. Dotyczy to również Polski. Przedsiębiorcy coraz częściej sięgają po freelancerów ze względu na dużą dostępność i wybór specjalistów, gwarancję skuteczności oraz zdecydowanie niższe koszty...
Panasonic Connect Co., Ltd. zaopatrzy Igrzyska Olimpijskie w Paryżu 2024, trwające od 26 lipca do 11 sierpnia oraz następujące po nich Igrzyska Paraolimpijskie, od 28 sierpnia do 8 września, w najnowocześniejsze technologie audiowizualne. Jako jeden z kluczowych sponsorów, Panasonic dostarczy zaawansowane projektory i monitory profesjonalne, sprzęt do produkcji transmisji live i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764