Marka Bakalland wprowadza do kin w całej Polsce swój filmowy hit – bakalie przekąskowe. Działania reklamowe obejmą m.in. spoty i sponsoring sal. Kampania w sieci Cinema City, obejmująca 355 sal kinowych w 20 miastach, rozpocznie się 16 września i potrwa do końca roku. Pięć filmowych przebojów zobaczy 2,5 miliona osób.
Intrygujące bakaliowe mixy bazują na pochodzących z natury orzechach i suszonych owocach. Nowe produkty Bakalland to: żurawina, migdał, orzech arachidowy, kukurydza i kokos z ulubionymi przez wszystkich dodatkami: czekoladą, miodem, sokiem z jagód czy solą morską. Zagadkowe nazwy oraz atrakcyjne opakowania – Koko Loko, O!żesz Sezam, Love Las, Cud Miód i Słona Ona – kryją w sobie niepowtarzalne smaki. Każdy z nich zostanie bohaterem spotu – kolorowe postacie z opakowań ożyją i wprowadzą konsumentów w swój surrealistyczny świat. Poznamy leniwego Koko Loko i towarzyszącego mu rekina, czarującego Love Lasa i jego zakochaną fankę czy tropiącą krowę wypasaną na polu kukurydzy przez uroczą farmerkę. Siłą spotów są zabawne dialogi wprowadzające widzów w świat zupełnie nowych smaków bakalii.
Kampania obejmuje 15-sekundowe spoty, które będą emitowane w blokach specjalnych oraz sponsoring sal kinowych w 5 miastach. Ekspozycję marki zapewnią także postery i rollupy. Nowe produkty będą dostępne w barkach kinowych.
Nowa linia przekąsek to bakaliowy atak przyjemności, stąd pomysł na realizację kampanii w miejscu kojarzącym się z rozrywką. Kino to emocje, radość i towarzystwo, z którym lubimy spędzać czas, czyli najlepszy kontekst do promocji słodkich i słonych snacków. Aby wpisać się w filmowy klimat przygotowaliśmy przewrotne spoty z nutą absurdu i humoru, które zaskoczą i wywołają uśmiech – mówi Ewelina Haraburda, Kierownik Produktu.
Za kreację spotu odpowiada Liquid Thread (Grupa SMG), a zakup mediów zrealizował dom mediowy Starcom. Działania w kinach Cinema City koordynuje New Age Media. Kampania została przygotowana przez zespół Działu Marketingu Bakalland: Ewelinę Haraburdę oraz Agnieszkę Pragacz, pod nadzorem Anny Sambor.
Działaniom na rzecz nowej linii bakalii przekąskowych towarzyszy kampania sponsoringowa i product placement w programie Mam Talent (TVN), działania PR z udziałem influencerów i komunikacja w mediach społecznościowych. Na potrzeby kampanii powstała dedykowana strona produktowa www.musiszprzekasic.pl, gdzie dostępne będą informacje o nowościach.
Fakty o kampanii:
- 5 pełnych humoru spotów
- 2,5 mln widowni
- 38 kin w 20 miastach = 355 sal linowych = 75.000 foteli
Źródło: Bakalland