logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bakotech z agencją Lucky Monday

  PR 03.07.2015, przeczytano 712 razy

Firma Bakotech, specjalizująca się w dostarczaniu na rynek międzynarodowy rozwiązań w zakresie bezpieczeństwa, sieci i infrastruktury IT, rozpoczęła z dniem 1 lipca br. współpracę z Lucky Monday PR&Events. Krakowska agencja odpowiedzialna będzie za działania wizerunkowe na rzecz marek WebTitan oraz SpamTitan w Polsce. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bakotech-z-agencja-lucky-monday,25345,artykul.html

Do zadań agencji należy kompleksowa obsługa public relations marek WebTitan i SpamTitan (bramy sieciowe, ochrona poczty e-mail) w tym m.in. działania z zakresu PR Korporacyjnego, PR Produktu oraz konsultingowe. Wybór agencji nastąpił w wyniku konkursu ofert. Porozumienie o współpracy zostało zawarte na czas nieokreślony. Ze strony agencji za koordynację działań odpowiedzialna będzie Renata Postawa-Giza. 

Dziennikarzy zainteresowanych otrzymywaniem informacji prasowych firmy Bakotech zapraszamy do rejestracji w newsletterze Lucky News, znajdującym się w prawym panelu naszej strony WEB>>> oraz do kontaktu zarówno z przedstawicielem firmy Bakotech, jak również z osobą odpowiedzialną z ramienia agencji.  

Źródło: Lucky Monday PR&Events

www.luckymonday.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764