logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bakuś do kieszonki w wersji hip-hopowej

  PR 27.10.2011, przeczytano 2605 razy
:

W telewizji trwa nowa kampania serków dla dzieci Bakuś do kieszonki (Bakoma). Nowy spot to forma krótkiego teledysku, w którym rapujące bakusiowe zwierzaki prezentują atrybuty nowego produktu. Spot można obejrzeć w dziecięcych stacja tematycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bakus-do-kieszonki-w-wersji-hip-hopowej,13755,artykul.html

Bakuś do kieszonki to wariant klasycznego serka Bakuś produkowany w formie saszetki. Poręczna forma pozwala bez problemu zabrać Bakusia do szkoły, na wycieczkę - wszędzie poza dom. Serek dostępny jest w dwóch wariantach smakowych: wanilia i truskawka. W portfolio Bakomy pojawił się w ubiegłym roku.

Kampania telewizyjna potrwa przez cały październik. Na jej potrzeby agencja Hand Made przygotowała 15-sekundowy spot telewizyjny utrzymany w formie teledysku. Bakusiowe postacie (Żaba i Hipcio) wcielają się w role raperów i w zabawny sposób prezentują atrybuty kieszonkowego serka Bakuś. Animacja i udźwiękowienie zrealizowane zostały w studiu Orka. Media na potrzeby kampanii zakupił Macroscope OMD. Spot jest emitowany w dziecięcych kanałach tematycznych, m. in. Cartoon Network, Boomerang, TVN Mix Premium Kids (TVN Style & PULS), At Kids, Polsat.

Ze strony Bakomy za realizację kampanii odpowiada Marek Woś (brand manager) i Sebastian Witkowski (marketing manager). W Hand Made projekt zrealizował zespół: Marcin Janik (koordynacja projektu), Tomek Pizło i Marcin Palarczyk (kreacja).

Źródło: Hand Made

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic aktualizuje oprogramowanie dla aparatów z LUMIX S i G
Panasonic wprowadził szereg nowych aktualizacji oprogramowania dla pełnoklatkowych, bezlusterkowych aparatów LUMIX S5II i S5IIX oraz modeli GH7 i G9II z systemu Mikro 4/3. Aktualizacje te mają na celu zwiększenie komfortu fotografowania oraz rozszerzenie funkcjonalności urządzeń.
VML przedstawia raport The Future 100
Raport VML „The Future 100” przedstawia 100 trendów, które wpłyną na biznes i kulturę w nadchodzących latach. 
Epson zaprasza na RemaDays 2025
Już niedługo, w dniach 28-31 stycznia 2025, startują targi RemaDays 2025. Wydarzenie odbędzie się tradycyjnie w kompleksie PTAK Warsaw Expo w Nadarzynie pod Warszawą. Epson zaprasza wszystkich profesjonalistów z branży reklamowej na stoisko F3.14, gdzie zaprezentuje wiele urządzeń z bogatego portfolio, w tym rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy,...
MAOAM z konkursem konsumenckim
Marka MAOAM organizuje ogólnopolski konkurs konsumencki, w którym nagrodą główną jest 10 000 złotych.
Lukas Podolski i logo Superbet - obraz na licytacji WOŚP
Historia Lukasa Podolskiego to dowód na to, że romantyzm w futbolu wciąż jest żywy. Mistrz świata po latach wybitnej kariery zakotwiczył w Zabrzu, stając się liderem Górnika. Fani z Górnego Śląska kochają go takiego, jakim jest – prawdziwego, szczerego i nieskończenie ambitnego. Dla tych, którzy są w Lukasa wpatrzeni jak w obrazek, niezwykłą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764