W telewizji trwa nowa kampania serków dla dzieci Bakuś do kieszonki (Bakoma). Nowy spot to forma krótkiego teledysku, w którym rapujące bakusiowe zwierzaki prezentują atrybuty nowego produktu. Spot można obejrzeć w dziecięcych stacja tematycznych.
Bakuś do kieszonki to wariant klasycznego serka Bakuś produkowany w formie saszetki. Poręczna forma pozwala bez problemu zabrać Bakusia do szkoły, na wycieczkę - wszędzie poza dom. Serek dostępny jest w dwóch wariantach smakowych: wanilia i truskawka. W portfolio Bakomy pojawił się w ubiegłym roku.
Kampania telewizyjna potrwa przez cały październik. Na jej potrzeby agencja Hand Made przygotowała 15-sekundowy spot telewizyjny utrzymany w formie teledysku. Bakusiowe postacie (Żaba i Hipcio) wcielają się w role raperów i w zabawny sposób prezentują atrybuty kieszonkowego serka Bakuś. Animacja i udźwiękowienie zrealizowane zostały w studiu Orka. Media na potrzeby kampanii zakupił Macroscope OMD. Spot jest emitowany w dziecięcych kanałach tematycznych, m. in. Cartoon Network, Boomerang, TVN Mix Premium Kids (TVN Style & PULS), At Kids, Polsat.
Ze strony Bakomy za realizację kampanii odpowiada Marek Woś (brand manager) i Sebastian Witkowski (marketing manager). W Hand Made projekt zrealizował zespół: Marcin Janik (koordynacja projektu), Tomek Pizło i Marcin Palarczyk (kreacja).
Źródło: Hand Made