logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bakuś do kieszonki w wersji hip-hopowej

  PR 27.10.2011, przeczytano 2495 razy
:

W telewizji trwa nowa kampania serków dla dzieci Bakuś do kieszonki (Bakoma). Nowy spot to forma krótkiego teledysku, w którym rapujące bakusiowe zwierzaki prezentują atrybuty nowego produktu. Spot można obejrzeć w dziecięcych stacja tematycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bakus-do-kieszonki-w-wersji-hip-hopowej,13755,artykul.html

Bakuś do kieszonki to wariant klasycznego serka Bakuś produkowany w formie saszetki. Poręczna forma pozwala bez problemu zabrać Bakusia do szkoły, na wycieczkę - wszędzie poza dom. Serek dostępny jest w dwóch wariantach smakowych: wanilia i truskawka. W portfolio Bakomy pojawił się w ubiegłym roku.

Kampania telewizyjna potrwa przez cały październik. Na jej potrzeby agencja Hand Made przygotowała 15-sekundowy spot telewizyjny utrzymany w formie teledysku. Bakusiowe postacie (Żaba i Hipcio) wcielają się w role raperów i w zabawny sposób prezentują atrybuty kieszonkowego serka Bakuś. Animacja i udźwiękowienie zrealizowane zostały w studiu Orka. Media na potrzeby kampanii zakupił Macroscope OMD. Spot jest emitowany w dziecięcych kanałach tematycznych, m. in. Cartoon Network, Boomerang, TVN Mix Premium Kids (TVN Style & PULS), At Kids, Polsat.

Ze strony Bakomy za realizację kampanii odpowiada Marek Woś (brand manager) i Sebastian Witkowski (marketing manager). W Hand Made projekt zrealizował zespół: Marcin Janik (koordynacja projektu), Tomek Pizło i Marcin Palarczyk (kreacja).

Źródło: Hand Made

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764