logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bal i Gala Polskiej Izby Druku: Złote Gryfy za rok 2007 rozdane

   23.05.2008, przeczytano 4900 razy
ilustracjastrzałka

Już po raz dziewiąty Polska Izba Druku przyznała najbardziej prestiżowe nagrody polskiej branży poligraficznej – Złote Gryfy. Wręczenie statuetek i dyplomów miało miejsce podczas 3. Balu Złotego Gryfa, zorganizowanego 17 maja w warszawskim hotelu Sobieski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bal-i-gala-polskiej-izby-druku%3A-zlote-gryfy-za-rok-2007-rozdane-,7320,artykul.html

W imprezie wzięło udział około 300 osób, reprezentujących firmy członkowskie PID, sponsorów i partnerów Izby oraz przedstawicieli mediów branżowych.

Najważniejszym wydarzeniem Balu była ceremonia wręczenia nagród Złotego Gryfa. Statuetki wręczali przedstawiciele sponsorów konkursu, w towarzystwie Grzegorza Bieleckiego, prezesa Polskiej Izby Druku, i Ryszarda Czekały, dyrektora biura PID.
W edycji A.D. 2007 konkursu Złotego Gryfa zwyciężyły następujące zakłady poligraficzne:
- w kategorii książka wielobarwna w oprawie złożonej: 1. miejsce – Olsztyńskie Zakłady Graficzne za W kręgu arcydzieł. Zbiory sztuki w Polsce, 2. miejsce – Drukarnia Wydawnicza im. W.L. Anczyca, 3. miejsce – Orthdruk Sp. z o.o.,
- w kategorii książka wielobarwna w oprawie prostej: 1. miejsce – Leograf Group za Paryż – katalog. Warszawa Królikarnia, 2. miejsce – Zakład Wydawniczo-Poligraficzny Pozkal, 3. miejsce – Olsztyńskie Zakłady Graficzne,
- w kategorii książka jednobarwna w oprawie złożonej: 1. miejsce – Drukarnia Wydawnicza im. W.L. Anczyca za Czarny ogród, 2. miejsce – Zakład Wydawniczo-Poligraficzny Pozkal, 3. miejsce – Olsztyńskie Zakłady Graficzne,
- w kategorii książka jednobarwna w oprawie prostej: 1. miejsce – Poznańskie Zakłady Graficzne za książkę Harry Potter i insygnia śmierci, 2. miejsce – Oficyna Wydawniczo-Poligraficzna Adam, 3. miejsca nie przyznano,
- w kategorii czasopismo wielobarwne: 1. miejsce – Zakłady Graficzne Taurus za magazyn Wino, 2. miejsce – Polskapresse Oddział Poligrafia Drukarnia Sosnowiec, 3. miejsce – Drukpol SA,
- w kategorii akcydens opakowaniowy: 1. miejsce – Cartondruck Polska Sp. z o.o. za opakowanie Smirnoff Black, 2. miejsce – Multipress Sp. z o.o., 3. miejsce – Cezar SA,
- w kategorii akcydens informacyjny: 1. miejsce – Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych za Księgę znaczków, 2. miejsce – Leograf Group, 3. miejsce – Torro,
- w kategorii gazeta: 1. miejsce – Polskapresse Oddział Poligrafia Drukarnia Sosnowiec za dziennik Polska – Gazeta Opolska, 2. miejsce – Agora Poligrafia Sp. z o.o. i Polskapresse Oddział Poligrafia Drukarnia Sosnowiec, 3. miejsce – Warszawa Print
Specjalna nagroda w postaci Diamentowego Gryfa, przyznawana firmie będącej potrójnym laureatem w danej edycji, przypadła – podobnie jak przed rokiem – Olsztyńskim Zakładom Graficznym.

Na zakończenie gali Ryszard Czekała, dyrektor biura Polskiej Izby Druku, poinformował, że dzięki wspólnym staraniom PID i miesięcznika Poligrafika prace nagrodzone w sześciu kategoriach tegorocznej edycji Złotych Gryfów (poza czasopismem i gazetą) zostaną pokazane podczas specjalnej ekspozycji drupacube TOP 100 Award Exhibition, zorganizowanej w ramach targów drupa 2008, rozpoczynających się 29 maja w Düsseldorfie. Ekspozycja obejmuje 100 najlepszych produktów poligraficznych uhonorowanych w różnych konkursach branżowych, organizowanych na całym świecie. Mamy nadzieję, że będzie to znakomita okazja do wypromowania polskiej branży poligraficznej i pokazania, że nasze drukarnie pod względem jakości w niczym nie odbiegają od swoich zachodnich konkurentów – powiedział Ryszard Czekała.

Po części oficjalnej rozpoczęła się wspólna zabawa przy muzyce zespołu Yaka Band. Specjalną atrakcją wieczoru był występ Barbary Melzer, artystki Teatru Buffo, wraz z towarzyszącą jej grupą taneczną.
W czasie Balu przeprowadzono licytacje koszulek piłkarskich Legii Warszawa i reprezentacji Polski, z których dochód zostanie przekazany na rzecz zniszczonej przed kilkoma miesiącami wskutek pożaru szkoły dla niewidomych dzieci w Laskach k. Warszawy.

Źródło: Polska Izba Druku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764