logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ballantine's: ponad 2 miliony odsłon teledysku „Żar”

  PR 27.01.2021, przeczytano 611 razy
ilustracjastrzałka

Marka Ballantine’s zaprezentowała pierwsze efekty działań w ramach najnowszej odsłony kampanii Tak To Robię. Do sieci trafił teledysk do wspólnego utworu PRO8L3MU i Brodki. Zaledwie w tydzień wideo zyskało ponad 2 miliony odsłon.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ballantine-s%3A-ponad-2-miliony-odslon-teledysku-_zar_,389980,artykul.html

Najnowsza kampania Ballantine’s to hołd dla wszystkich tych, którzy w świecie wszechobecnych presji społecznych nadal pozostają sobą. W tej misji marka postawiła na wyrazistych artystów, zapraszając do współpracy niepokorny rapowy duet PRO8L3M i Brodkę. W ramach projektu powstał teledysk, który w tydzień osiągnął ponad 2 miliony wyświetleń. „Żar” (Tak To Robię) nie znika z youtubowej karty „Na Czasie”, a Ballantine’s kontynuuje działania. Na oficjalnym profilu marki na Instagramie w formacie IgTV można obejrzeć trzy mini dokumenty autorstwa Filipa Skrońca, obrazujące kulisy powstania projektu. Filmy te, to opowieść o tym jak pozostać sobą w świecie, w którym każdy chce dla nas najlepiej, ale jak mówi Brodka „…jedyną słuszną odpowiedzią na koniec dnia jest po prostu robić swoje”.

To jednak nie koniec aktywności Ballantine’s w ramach kampanii Tak To Robię. Działania będą kontynuowane do drugiej połowy 2021 roku. W kolejnym etapie marka szykuje między innymi aktywację konsumencką, działania z mediami oraz kolejny duży artystyczny projekt. Na kogo tym razem postawi? Z pewnością na osobowość, która tak samo jak PRO8LEM i Brodka zainspiruje odbiorców do działania w duchu „Stay True”.

Video dokumentalne natomiast dostępne są na oficjalnym profilu marki na Instagramie w zakładce IgTV.

Źródło: Skills Warsaw

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764