logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ballantine's: ponad 2 miliony odsłon teledysku „Żar”

  PR 27.01.2021, przeczytano 320 razy
ilustracjastrzałka

Marka Ballantine’s zaprezentowała pierwsze efekty działań w ramach najnowszej odsłony kampanii Tak To Robię. Do sieci trafił teledysk do wspólnego utworu PRO8L3MU i Brodki. Zaledwie w tydzień wideo zyskało ponad 2 miliony odsłon.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ballantine-s%3A-ponad-2-miliony-odslon-teledysku-_zar_,389980,artykul.html

Najnowsza kampania Ballantine’s to hołd dla wszystkich tych, którzy w świecie wszechobecnych presji społecznych nadal pozostają sobą. W tej misji marka postawiła na wyrazistych artystów, zapraszając do współpracy niepokorny rapowy duet PRO8L3M i Brodkę. W ramach projektu powstał teledysk, który w tydzień osiągnął ponad 2 miliony wyświetleń. „Żar” (Tak To Robię) nie znika z youtubowej karty „Na Czasie”, a Ballantine’s kontynuuje działania. Na oficjalnym profilu marki na Instagramie w formacie IgTV można obejrzeć trzy mini dokumenty autorstwa Filipa Skrońca, obrazujące kulisy powstania projektu. Filmy te, to opowieść o tym jak pozostać sobą w świecie, w którym każdy chce dla nas najlepiej, ale jak mówi Brodka „…jedyną słuszną odpowiedzią na koniec dnia jest po prostu robić swoje”.

To jednak nie koniec aktywności Ballantine’s w ramach kampanii Tak To Robię. Działania będą kontynuowane do drugiej połowy 2021 roku. W kolejnym etapie marka szykuje między innymi aktywację konsumencką, działania z mediami oraz kolejny duży artystyczny projekt. Na kogo tym razem postawi? Z pewnością na osobowość, która tak samo jak PRO8LEM i Brodka zainspiruje odbiorców do działania w duchu „Stay True”.

Video dokumentalne natomiast dostępne są na oficjalnym profilu marki na Instagramie w zakładce IgTV.

Źródło: Skills Warsaw

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Koncept Intermarché Power w Szczecinku
Rozszerzona oferta produktów, nowy, intuicyjny układ oraz zmiany wizualne to część z modyfikacji wprowadzanych do sklepów Intermarché w ramach konceptu Power. 1 lutego br. odbyło się reotwarcie supermarketu w Szczecinku, który jest drugim po Pabianicach sklepem sieci działającym w nowej odsłonie. Grupa Muszkieterów zapowiada, że docelowo...
Drukarka Imageprograf udoskonali druk wielkoformatowy CAD/GIS
Nowy model Canon imagePROGRAF TZ-30000 łączy w sobie szybkość druku z nowoczesnymi funkcjami, wspierającymi produktywność i wydajność. Dzięki ulepszonej obsłudze materiałów do zadruku oraz możliwości druku projektów w wysokiej rozdzielczości, takich jak rysunki CAD/GIS, wizualizacje, mapy i plakaty, drukarka jest idealnym wyborem zarówno dla...
PKN Orlen dołącza do Kross jako sponsor tytularny Kross Racing Team
Dynamiczny rozwój i kolejne sukcesy, w tym zdobycie medali podczas Igrzysk Olimpijskich – to plan jednej z najlepszych grup kolarstwa górskiego na świecie z Mają Włoszczowską na czele. Drużyna od lat wspierana przez polskiego producenta rowerów KROSS, zyskała nowego sponsora tytularnego – PKN ORLEN. W składzie KROSS ORLEN Cycling Team są Maja...
Piotr Sierpiński ambasadorem marki Syoss w Polsce
Na początku lutego br. wystartowała kampania marki Syoss, której ambasadorem został znany stylista fryzur, Piotr Sierpiński. W ramach współpracy fryzjer promuje flagowe produkty tej marki do pielęgnacji, stylizacji i koloryzacji włosów. Kampania prowadzona jest przede wszystkim w Internecie, a także u partnerów handlowych (materiały POS, promocje i konkursy...
Drogerie Natura jako pierwsza marka w swojej kategorii wdrożyła na kampaniach SEM narzędzia Local Inventory Ads (LIA) i Store Visits. Projekt został zrealizowany przez agencje SalesTube i Mediaplus. Premierowe wdrożenia na rynku polskim w kategorii beauty & personal care to duży krok w kontekście omnichannelu i realnego łączenia światów online i offline.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764