logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ballantine's w czarno-białym wcieleniu z nowymi działaniami marketingowymi

  PR 10.05.2021, przeczytano 1254 razy
ilustracjastrzałka

Gwiazda pop artu i Instagrama - Joshua Vides zmienił butelkę Ballantine’s Finest w dzieło sztuki! Marka zmienia szatę graficzną i zapowiada działania, które przypadną do gustu zarówno adeptom sztuki, fanom kameralnych imprez, jak i wielbicielom zaskakujących miejsc.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ballantine-s-w-czarno-bialym-wcieleniu-z-nowymi-dzialaniami-marketingowymi,391381,artykul.html

Zawartość limitowanej edycji to wciąż kultowy Ballantine’s Finest, ale jego butelka stanowi monochromatyczny eksponat rodem z galerii sztuki współczesnej. Znany Kalifornijski artysta wkracza z przytupem do świata szkockiej whisky. Joshua Vides zdobył sławę, gdy w połowie poprzedniej dekady zaczął tworzyć własny, dwuwymiarowy szkicownik z powszednich obiektów. Zapatrzony w mistrzów spod znaku Lichtensteina, Dubuffeta, czy Warhola, ale też zakochany w Fistaszkach i Simpsonach – wybielał samochody, znaki drogowe, mury czy sneakersy, a następnie obrysowywał je, żeby stworzyć w ten sposób czarno-biały komiks. Właśnie takiej transformacji została poddana butelka Ballantine’s w ramach współpracy, która podkreśla pionierstwo i bezkompromisowość zarówno marki szkockiej whisky, jak i samego artysty.

- Łączą nas determinacja, żeby pracować na własnych zasadach i oddanie filozofii DIY. Od początku zależało mi, żeby mój styl mógł zaistnieć w najróżniejszych miejscach, więc globalna akcja z Ballantine’s to dla mnie kamień milowy – mówi Joshua.

Całość współgra z kampanią “Tak to Robię” która zachęca miłośników Ballantine’sa do robienia rzeczy po swojemu. Efekt współpracy, w postaci limitowanej edycji butelki, już na początku maja będzie dostępny w wybranych sklepach na terenie całej Polski.

Wprowadzeniu na Polski rynek limitowanej edycji butelek będzie towarzyszyła adaptacja globalnej koncepcji. Wywrotowe podejście do dziedzictwa marki znajduje również odbicie w okolicznościowej walizce. W 1920 roku weszła w życie 18. poprawka do Konstytucji Stanów Zjednoczonych, co oznaczało początek prohibicji w Ameryce. To wtedy Ballantine's wprowadził charakterystyczny kształt butelki, który miał ułatwić szmuglowanie whisky. Vides wraca do stuletniej historii i nadaje jej drugie życie za sprawą swoich odważnych szkiców. Nesesery będzie można wygrać w aktywacjach influencerskich i mediowych. Celebracja obejmie również otwarcie pop-upu, zaprojektowanego przez artystę, od 29 maja do 02 lipca tego roku znany  w Warszawie newonce.bar zamieni się w czarno-białą Instagramową przestrzeń, gdzie będzie można napić się drinka ze specjalnie opracowanej karty w dwóch wspomnianych już kolorach, a także wziąć udział w szkoleniach barmańskich czy DJ-skich. Więcej atrakcji będzie ujawniane w trakcie trwania kampanii.

Markę Ballantines wspiera komunikacyjnie agencja VMLY&R, za działania specjalne i PR-owe odpowiada newonce.media, a za część aktywacyjną agencja Look-up.

Działania związane z premierą  czarno - białej edycji  będzie można śledzić na oficjalnych profilach marki Ballantine’s Facebook oraz Instagram, na stronie internetowej taktorobie.net, a także u partnera medialnego newonce.media.

Źródło: newonce.media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764