logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Balon Almette wyrusza w świat

  PR 17.10.2019, przeczytano 935 razy
ilustracjastrzałka

W Polsce marka „Almette” jest nie tylko liderem na rynku serów kremowych twarogowych, ale ulubioną marką polskiego konsumenta i „must-have” w asortymencie każdego detalisty. Hochland Polska sprzedaje rocznie ponad 11000 ton Almette, to ponad 73 miliony skopków, czyli niemal po dwa skopki na statystycznego Polaka! Dostępnych jest sporo różnych smaków, także wersja mini z czterema porcjami w jednym opakowaniu. Sukces Almette w Polsce wspiera także kreatywny marketing, a jednym z przykładów szczególnie atrakcyjnego działania marki od zeszłego roku jest balon Almette!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/balon-almette-wyrusza-w-swiat,384386,artykul.html

Balon Almette był już atrakcją w wielu miejscach, między innymi w Kaźmierzu i Węgrowie, gdzie zlokalizowane są zakłady produkcyjne Hochland w Polsce, podczas Święta Chleba i Sera, czy też w Olsztynie podczas Festiwalu Serów i Twarogów Polskiego Mleczarstwa. W jeden z sierpniowych weekendów można było podziwiać Tatry z balonu i sprawdzić, jak wygląda dom z widokiem na Giewont, który będzie główną nagrodą w 4. edycji loterii Almette.

- Ponad 100 godzin lotu i niezliczone selfie, wspomnienia uwiecznione na Instagramie i Facebooku, ale przede wszystkim pozytywne emocje i entuzjazm wszystkich, także pracowników firmy Hochland, którzy mogli wejść do kosza i zaliczyć panoramiczną wycieczkę – to niewątpliwie sukces tego pomysłu. – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Teraz naszedł czas na loty balonem Almette poza granicami kraju. W 2020 roku u naszych zachodnich sąsiadów, w pięknym Tannheimer Tal, tuż przy granicy z Austrią, od 11 do 25 stycznia odbędzie się 25. Międzynarodowy Festiwal Balonów. Codziennie między godziną 11 a 12 startować będą kolorowe balony, a wśród nich także balon Almette, aby odbyć podróż przez wysoką tyrolską dolinę. Przy dobrych warunkach będzie można wybrać się na panoramiczną wycieczkę do Allgäu i nad zamek Neuschwanstein. W ten sposób dla wielu uczestników Międzynarodowego Festiwalu Balonów może spełnić się wielkie marzenie za sprawą lotu balonem Almette.

ilustracjastrzałka

Źródło: Hochland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764